7 augustus 2025, 05:34:21

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

ik heb net nog even een foto gemaakt van pap en mam want die willen ook nog wel eens op de foto ;D

en sta ik foto's te maken en dacht goh wat een raar gevoel in de camera. En ja hoor kijk ik naar beneden en is Nuvola in het hengsel gaan zitten (onder het mom als ik er dan toch niet op de foto mag dan maar zo)

Nuvola in het hengsel van de camera ;D.
En ja die tenen zijn van mij 8).

gr Esther

Caroline

;D Je teenjtes!!  ;D

Leuke foto's van de geweldige pa & ma.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

Vandaag toch even off-topic over zondag.
Zondag zijn we weer wezen crossen met de kids op de maasvlakte. Altijd een hele happening maar wel gezellig, we zijn dan met een redelijk grote groep. alleen dez zondag hed het een wat vervelende afloop, en is mijn oudste (Bas) gevallen. Zo dat ik van de maasvlakte naar Spijkenisse moest om het te laten hechten.

de oudste voor dat ie viel

Joost
Toen ik ergens op de maasvlakte deze foto's maakte liep ik van duinbergje naar duinbergje op 1 van die bergjes (tussen alle crossers en quats in schoot er ineens een eend onder mij vandaan. Die zat hierop

ik hoop wel dat ie nog terug is gegaan, maar had nooit verwacht dat er tussen al die herrie een eend zou zitten te broeden.

en de kleinste Pim ook aan het rijden hij moet nog hard oefenen omdat hij bij het crossen verschilende handelingen moet doen is dit voor hem extra moeilijk.

Gr Esther

Caroline

Wouw, heftig je zonen op motoren, klopt het?? Mis ik er één??

Doen ze dit al lang??

EN natuurlijk nog eventjes een vraagje over Bas, waar was hij aan gewond en gaat het alweer een beetje met hem??

Voor ik je stukje las, dacht ik wouw, wat veel eieren maar ze waren van een eend.  ;)

Alles goed met je babies??

Leuk hoor, weer een keer off-topic-foto's.  ;)

Liefs Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

nee Caroline je hebt gelijk je mist er 1 maar die had een hum waar je u tegen zei en heeft dus niet gereden. ik heb wel nog een foto van de vorrige week.

Klaas vorrige week.

Met Bas gaat het wel weer er zitten 3 gaten (diep) in zijn knie,omdat het behoorlijk bleef bloeden moest het gehecht worden en heb ik tegenwoordig maar een bordje TAXI op de auto gezet :).

De oudste crost al vanaf zijn 4e jaar en de rest ook vanaf dat ze zonder zijwielen konden fietsen. Dit komt omdat wij een motorzaak hebben maakt het wat makkelijker ;).

Met mijn kleintjes gaat het erg goed de veertjes staan op knappen en dan kunnen we eindelijk zien of de verervingsleer klopt ;D. en we hebben zoiezo de veertjes nodig om de van Caroline te kunnen onderscheiden in pop of man :D.
Er word al flink geblazen door de kleintjes als het blok open gaat er zit er zelfs 1 bij die naar je hand springt :o.

Gr Esther

Caroline

Aha, een motorzaak.  :D

Ik wist van de eigen zaak maar wist niet dat het een motorzaak was. Leuk. Ik heb eens de Motorbeurs gedraaid in Utrecht voor een motorzaak in Uden.

Wel stoer hoor!! Al dat leer.  ;) Rij je zelf ook??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

ha ik heb geen motorrijbewijs (wil ik wel halen is makkelijker om me straks te verplaatsen tijdens de studie) Ik kan wel op een crosser rijden.
maar ik maak op die dagen heel wat ren kilometertjes door het rulle zand. Als er ergens 1 staat en is omgevallen of motorafgeslagen enz..

Wij staan sinds twee jaar niet meer op de beurs in Utrecht we hebben er denk ik een jaar of 6 gestaan.
hahah leathergirl 8)

gr Esther

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

9 mei 2006, 16:36:22 #833 Last Edit: 9 mei 2006, 21:18:38 by valkchico
Hallo,

ik had even een gaatje gevonden in het taxi bedrijfje dus foto's

nr1 ringnr 10 (man)

nr 2  ringnr 11 (man)

nr 3  ringnr 12 (caroline) STITCH

nr 4  ringnr 13 (pop)

nr 5 ringnr 14 (Caroline)

nr 6 ringnr 15 (pop)

nr 7 ringnr 16 (pop)

en dan in het blok soms zitten ze in groepjes

Zo dit waren mijn schatjes weer.

gr Esther

Ik geloof dat mijn kids toch al een voorkeur hebben voor het valkje wat we zullen houden en dat gaat om nr 4. dus misschien dat ik dat maar alvast moet besluiten.

angelina

hoi hoi,

Wat zijn ze cute he. :-*
Ik krijg vn Caroline jong nummer 3 met ringnummer 12.
Ik heb heel lang zitten dubben hoe dit ukkie moest gaan heten. ::)

Ik heb ABU en ZAZOU
En dan is er KIKO.
Heb lang nagedacht welke naam er het leukste bij zou passen want met een beetje geluk wordt KIko met de nieuwe spruit een setje.
Nu is er de disney tekenfilm LILO en STITCH.
Ik vond STITCH wel erg leuk klinken. ;D
Dus Wordt het KIKO en STITCH

Jong nummer 3 met ringnummer 12 mag dus doorgaan voor STITCH. ;D

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

ManjaV

Achhhh :D wat een liefies....
Was nr 7 degene die je in mijn dagboekje zette?? Die eventjes kwam kijken? ;) ;D
Liefffff.......(ik denk dat ik haar neem...)

grtz
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Ja Manja het is nr 7 die even in jouw dagboekje is komen gluren.
Dat is een heel rustig valkje haha ook de enige waar ik veel scherpe foto's van heb ;)

Oke Angelina voortaan noemen we Stitch bij de naam ;). Wel zo leuk. Leuke naam doet me ook altijd aan de film denken en die vond ik erg leuk. :D.

gr Esther

bobbie

Hoi Esther,

Wat een heerlijke schatjes allemaal. Wat een lieve uitstraling. HELLPPP, ik wil weer  :P

Ik kan niet wachten tot na de vakantie. ::)

Caroline, gefeliciteerd met nr 12, leuke naam Stitch.

Groetjs, Nel :)

ManjaV

Hey Esther,

Zo wordt de keuze makkelijk gemaakt - het valkje komt in mijn eigen dagboekje gluren ;D Nummer 7 wil ik graag reserveren, en vrijdag kom ik de kleine bewonderen :D

Nu nog een naam bedenken :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

hoi Manja we houden het voorlopig op nr 7 als je wilt kan je altijd vrijdag nog wisselen ;).

tot vrijdag en morgen komt de kleine vast weer even een kijkje in je dagboek nemen ;D.

Hallo Nel
Gek he dat het zo blijft kriebelen maar het gaat ook zo vreselijk snel :). ik denk dat binnekort nog even bij jouw "afstandseitjes" ga kijken.

gr esther