24 juni 2025, 05:28:43

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

hallo,

het eerste eitje (na wat denk werk,is deze vandaag gelegd)

Pim in actie  :-*

ZE aan weer als van ouds in en uit het masker.
Het heeft me wel aan het denken gezet hoor, ergens wil ik geen jongen maar aan de andere kant is de verleiding best lastig.
Wat als het fout gaat, en ergens heb ik ook zoiets van ze moeten toch oefenen en het eerste nest overleefd het meestal niet,De rest van de familie vind dat ik het op z'n beloop moet laten gaan ???heeelllppp

gr esther

Caroline

Hoi Esther,leuke foto's!!

En helpen kan ik je niet, ik ben ook een leek!!  ;)

Maar ik kan je wel heel veel succes wensen.   :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik zou zeggen, laat het lekker op zijn beloop. Lukt het, dan is het leuk, gaat het mis, dan hebben zij en jij ervan geleerd :) Gefeliciteerd met je eitje :D

Kirsten

Hoi Esther,

Ik kom zomaar je dagboek invallen omdat ik een vraag las,.
Ik ben gelijk wat bladzijdes terug gebladderd en besloten het vanaf het begin een keertje op te pikken,.
Voor nu gefeliciteerd met de A diploma van je zoontje en ik vind het super hoe rustig je het cavia'tje gered heb. Je was waarschijnlijk de held van de dag! :D

Ik zou het eitje denk ik ook gewoon laten liggen,. Maar dat is persoonlijk, als jij je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen.
Verder zou ik wel wat dingetjes noteren , die ik uit voorzorg in huis zou halen tegen de tijd dat ze uit kunnen komen.

Succes en ik kom snel bijlezen hoor,. vond je foto's ook prachtig!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi