24 juni 2025, 21:03:41

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

hallo,

vandaag drukke dag gehad Joost had een wedstrijd in Utrecht dus de valkjes hebben vandaag bijna de hele dag in de kooi gezeten ,ze zijn nu vanaf 6 uur los en aangezien wij laat gaan slapem mogen ze op blijven ;).

Morgen ga ik lekker alleen een dagje weg naar de paravieuw weet niet wat ik daar van moet verwachten maar had zin in weer eens wat anders en je weet het maar nooit.....

he Esther jij hebt in jou verhalenboek veelste druk om bij de dagboeken te buurten ;) ;D ;).En er zit geen verplichting aan mijn dagboekje hoor!!!Er is zoveel leuks te lezen bij verhalen en dagboeken dat het niet bij te benen is.lukt mij ook niet zo :-\.

Ik heb wel gemerkt dat ik sinds ik het de laatste dagen wat drukker heb ze minder snel opstappen (ze voelen zich gepasserd denk ik). Maar Chico gaat overal mee naar toe en dan volgt de rest vanzelf ;)
gisteravond heb ik vol verbazing naar Paco zitten kijken hij schoof steeds dichter naar Chico toe met zijn koppie naar beneden,  tot Chico dacht ja aan me hoela ik ga jou niet kroelen! Dus misschien is er nog hoop dat er ooit gekroelt gaat worden bij mij in de kooi :P.
Paco is echt een macho mannetje hoor ik kan heerlijk naar hem zitten kijken als hij op de verleidings toer is of als ie zit te fluiten, hij ziet er dan zo vertederend uit.

ik ga nu even mijn koffie bij alle andere dagboekjes/verhalen lezen en dan de loge en de rest van het spul naar bedje sturen.
ja laat he maar stuart little is zo achterlijk laat op tv en had beloofd dat ze mochten kijken .weer een les geleerd eerst in de gids kijken hoe laat een film er op is :-[.

gr Esther

Petra en Cheeky

Ha Esther,

Wat lekker zeg, zo lang opblijven met de valkjes los! Dat vinden ze vast niet erg!  ;D

Die Paco... wil kroelen met Chica... wie weet....! Chara moet er ook nog niet zoveel van hebben, maar af en toe laat ze het toe een tijdje! Dan krijg je zulke lieve foto's!!! Ik hoop dat jij er ook snel van mag genieten bij die van jou!

Groetjes en fijn weekend verder nog!

Peet

es

Hai Esther,
Zo is wel een tijdje geleden dat ik in je dagboek ben geweest schaam schaam  :-[ :-[ :-[ zal het proberen bij te houden, ik kom soms handen en ogen te kort. ;D ;D
Leuk is dat zeg stoere Paco met zijn macho gedrag, Tigo is nog maar 4 mnd. jong en toont al macho gedrag kan daar echt van genieten, alleen is hij alleen en doet het naar niemand dan. :P
Ik wou je nog een fijn weekend wensen maar die is al bijna om  ;D ;D
Groetjes van Es :-*

Caroline

Wat een bofkonten die valkjes, zo laat opblijven.  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TessaTwello

Hoi Esther,

Ik heb even net je gehele dagboek gelezen. wat eenlieve valkjes heb jij zeg! Ik heb sinds zaterdag mn eerste. Croky. Hij/zij doet t erg goed. Komt bij Jura en Herman vandaan en ik zag dat jij Nuvola er vandaan hebt.

Ik ga hier zeker vaker lezen :D

valkchico

20 december 2005, 18:55:37 #215 Last Edit: 20 december 2005, 20:00:53 by valkchico
hallo,

he tessa welkom in mijn dagboekje ;).en thx :-*

Ja he Caroline ze mochten opblijven en daar maken ze ook gebruik van ze gaan dan toch nog laat een rondje vliegen (degene die dat kan de andere fladderen en wandelen).
dan doe ik gauw de grote lichten aan want is toch best wel schemerrig in huis, ben bang dat ze ergens tegen aan knallen.

he Esther niet schamen hoor ik heb ook niet altijd tijd om een bericht achter te laten bij jou of andere, vaak blijft het bij lezen :-\.

Met mijn trio gaat het geweldig de rui levert al heel mooi veren op.(en heel veel pluisveertjes bij het vliegen >:()
Paco blijft zijn koppie aanbieden bij Chico dus de hoop groeit ;D.

Nuvola is vandaag wel wat schrikachtig ik heb geen idee waardoor dat komt zal het morgen nog eens aankijken vermoed dat ze dan wel weer "normaal'doet.
ze heeft vandaag zelfs nog niet op haar kop gehangen en over het algemaan behoort Nuvola tot de vleermuisachtigen ;).
(ze blijft net zo lang op haar kop hangen tot ze valt???)

Morgen gaan we de boel even flink schoonmaken voor het kerstgevoel!!.(de kooi dus) ik zag bij caroline een leuk idee van de wilgentakken in het rond samen gebonden, word dus toch nog even een paar tuinen afstruinen in het donker ;).

gr Esther

Caroline

Hoi Esther,

de wilgentakken wel goed nat rond maken hoor, anders breken ze meteen. Maar dat is geen probleem, als je ze vers afknipt zijn ze met dit weer drijfnat.  ;D Ik heb ze meteen afgeschrobt en de ring gemaakt, en daarna gewoon nat op gehangen.

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

goed dat je het zegt van het nat maken, maar heb nog geen tijd gehad ppff af en toe zou het fijn zijn als vadertje tijd eens wat rustiger aan zou doen!!!

Met mijn schatjes gaat het goed hoewel PAco mij bijna een tepelpiercing heeft bezorgd :-[. ik was met de kooi bezig en stond niet op te letten en kwam tegen Paco aan en daar was hij het niet mee eens!!!
Normaal blaast hij wel als hij niet wil dat je in de buurt komt, maar ik was zo druk met de kooi dat ik het waarschijnlijk  niet heb gehoord.

Chico krijgt eindelijk ook weer nieuwe staartveren dus ben benieuwd hoe lang ze deze keer blijven zitten! het zou leuk zijn als ze heel blijven tot de volgende rui.
Nuvola heeft nog steeds wat nukken en kuren.Maar op zich gaat het gewoon hartstikke goed met alle drie.

Ook heb ik een touw aan de kooi bevestigd waar ze op kunnen zitten aan de buitenkant, maar uuhh ze hebben zoiets van daar gaan we niet op zitten!!!! We proberen ze er steeds per ongelijk op te zetten als ze ze terug op de kooi zetten. maar dan gaan ze heeeel snel weer eraf. Word dus een taak van de trosgierst ;). Ik laat ze eerst nog even wennen komt het misschien vanzelf wel.

Pim heeft alle test afgerond en moet nu naar de oogarts om een visueel .... onderzoek te doen. Hij kan waarschijnlijk niet goed scheelkijken???????
En 5 jan krijgen we de uitslag van de testen en dan weten we ook ofdat hij  ook nog door een neuroloog nagekeken moet worden. Ben blij dat het bijna vak is kunnen we het allemaal een beetje op een rijtje zetten voor de 5e.

gr Esther

Ozzie

Hoi Esther,

wat een drukte allemaal! Gewoon rustig blijven, dan gaat het allemaal een stuk beter. En je moet maar denken: het komt allemaal goed.

Lekker he die valkjes, maak je een prachtig bouwsel voor ze (in jou ogen dan) en dan motten ze het niet...het komt me bekend voor!

Ik heb verhalen en foto's in mijn dagboek, je bent van harte welkom (na lang wachten ! :)  )

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Hoi Esther,

Wat een drukte ook bij jou hè?? Maar fijn dat de onderzoeken met Pim, zijn afgerond. Thomas heeft geen visueel onderzoek gehad, maar wel van de zomer een compleet gehoor onderzoek, in het doofstomme instituut in St.Michielsgestel, dit schijnt één van de grootste te zijn in Nederland en daar hebben ze gekeken of hij ook daadwerkelijk alle klanken wel hoort en verschillende toonhoogtes en verschillende volumes en zijn oren zijn gemeten en van binnen na gekeken etc. Jasper krijgt wel elk jaar eenvisueel onderzoek bij de oogarts., en is ook in Januari weer aan de buurt.
Maar wat bedoelen ze met hij kan waarschijnlijk niet goed scheel kijken?? Dat kan ik ook niet hoor, alleen als ik met mijn vinger naar mijn neus ga, anders niet.   ::)
Wel spannend hoor 5 Januari de uitslag, hebben jullie alwel een vermoeden?? Wij hebben 2 afspraken van Thomas moeten verplaatsen van de week i.v.m. het griepvirus wat hier ronddwarrelt en konden niet eerder dan 24 en 25 Januari, dus zullen dan ook waarschijnlijk de uitslagen pas in Februari horen, vind ik wel hoor balen, hebbe we zo gehaast om alles op tijd af te krijgen, voor de kerst. Zijn we straks nog 6 weken verder.  :-\

Maar ja het is niet anders, ik ga voor jullie duimen dat het allemaal mee valt of dat jullie in ieder geval iets positiefs te horen krijgen waar je ook mee verder kunt want dit is veel belangrijker. Dat is wat ik ook wens voor mijn kereltje, dat ik straks eindelijk weet hoe ik hem het beste kan begeleiden  en ondersteunen.

Probeer het de feestdagen ook een beetje allemaal van je af te zetten, dan kun je ook een beetje tot rust komen.

Liefs Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha Esther,

Een tepelpiercing door een valkje? Da's knap! Daar kunnen jullie een hoop extra vakantiegeld mee verdienen!!!!  ;) ;D

Wat een drukte bij jou zeg! Fijn dat de onderzoeken zijn afgerond! Ga je wel lekker relaxen met kerst?!

Veel liefs,

Peet

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda