28 april 2024, 13:43:06

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hoi,

hopelijk voel je je straks weer wat beterder...

hoe gaat het met alle pap kindjes  ;D mss daarom zo druk bezig  :-[ en dat je neit lekker in je vel zit en de warmte en verhuizing etc.

sterkte en succes








Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

29 juni 2010, 12:31:50 #1636 Last Edit: 29 juni 2010, 12:33:49 by Caroline
Ik heb even een paar foto's gezocht voor je ....


Mijn Giorgio als jong kereltje van een maand of 2 .... ik en met mij vele andere dachten echt gele wangen te zien ....


Zeker met bepaald licht.  ::)


Kijk het verschil met JOOP! een oranje wang.  :o

=====


Zo ziet Giorgio er nu ander half jaar later uit .... zijn pareltjes zijn verdwenen, zo ook zijn gele wangen.

Gelukkig kreeg hij van zijn moeder het split geelwang mee en dit jaar kreeg hij 3 dochters met gele wangen, echt gele wangen ....


Nu ik die vergelijk met die van Giorgio in zijn jongere jaren, ja dan is toch een hele andere kleur.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hey,

dank jullie wel mee voor het meedenken!!!!!
en Caroline die foto's maken het in elk geval wel goed duidelijk.

TTHHHHXXXXXX :-*

Paula

In eerste instantie dacht ik bij de middelste ook gelig te zien. Maar na nog eens goed kijken, lijkt het mij toch heel licht oranje. Ik denk dat je je ook een beetje verkijkt op het geel wat vanaf de snavel en keel richting wangvlek loopt.

Maar oranje of gele wangen, het zijn hele mooie vogeltjes!  :-*
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

7 juli 2010, 09:11:08 #1639 Last Edit: 7 juli 2010, 09:21:18 by patty_dordtse valkjes
hoi,


hoe gaat het met de wangen  ;D

gaat alles goed met alle voggies.

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

valkchico

Hoi Hoi,

De laatste ronde is in volle gang op het moment, en lullig dat ik zeg waarschijnlijk maar zal blij zijn als het erop zit. ( verhuizen steeds meer last van mijn versleten heupen en andere zorgen) Vandaar dat ik ook met pijn en zkere niet overhaast heb besloten om toch 3 koppels weg te doen  :-[
Al met al heb ik weer leuke en lieve jongen gehad maar ook net even te veel problemen met plukkende ouders en zelfs geweldadige ouders........
Ik heb nu nog een aantal eitjes liggen bij Careta die uit moeten komen en dat zijn de laatste. Er liggen twee jongen bij Azizi en Megara ( de andere drie bevruchte eitjes hebben ze bij het uitkomen opengegeten of aan de kant gegooid  :-X )
Anani en Rubio hebben 3 jongen waarvan er 1 van Duuk en Blek is... en nu komt het natuurlijk ik heb al mijn hoop op de wanhetjes van het pareltje gezet omdat ik wil weten of Duuk split geelwang zou zijn. Dat zou het gedrag van Anne verklaren ze fluit loopt met vleugels wijd en tikt zelfs tegen de bakjes.......en toch is ze een pop.
Dus deskundige wie o wie verteld het mij. ik heb maar 1 jong van ze.





gr Esther


leoni

heei!!

het gaat super met de het bonte popje!:D
ze eet al aardig pellets  ;D

enne ik denk dat het een geelwang is hoor op de foto!

groetjes leoni

*Yvon

Hoi hoi

Duuk hoort gewoon de split geelwang te hebben(denk ik) al is hij een cross-over.  ::)  ;D
Volgens de berekening van Yaron&Lizzy moeten alle cinnamon mannen split geelwang hebben.  :)
Als je de aankomende week even wat meer foto's maakt  :P
kunnen we het beter bekijken en oordelen.  :D
Zoals ik het nu zie zeg ik ook geelwang.  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

valkchico

hoi

leoni, wat goed dat ze al aardig op de pellets overgaat, dat gaat soepel dus.
ze is een plaatje vandaag is haar grote zus weg gegaan.

hey Yvon,

Ik ga pas weer bepakt en bezakt naar Wierden ik baalde ook al omdat de veertjes net niet ver genoeg door waren en als ik er ( volgende week maandag,26e) weer heen ga is het zeker duidelijk hahhah dus word nu even afwachten.
En ik kom zeker een keer bij je langs heb wel gezien dat je weer nieuw moois heb gekocht hoor!!

Verder nog geen eitjes uit hier of bij Caroline maar wel 2 foei leleijke jongen di ehet tot zover goed doen nog geen gepluk gezien maar kan wel al gaan beginnen eerste stekeltjes moeten door gaan komen.
Ze moeten het nog even een week volhouden want dan gaan ze mee naar het nieuwe huis en mogen direct de voliere in zonder jongen! word wel spannende verhuizing met Careta en Amerillo di ehebben net hele kleintjes volgende week. maar ze moeten ook mee ik heb dan even niemand die ze kan verzorgen en ze gaan daar appart dus heb alle vertrouwen dat het goed komt met verhuizen.
Zie het al weer voor me ik op pad met uuhh 6 pappers van Carco en dan het zootje(12) van mij, dan heb ik hier geen vogels meer en is alles over.

keep in touch gr Es

patty_dordtse valkjes

Hoi,

hoew gaat het hiersow  ???

hoe is het met de wangetjes afgelopen  ;D

groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

valkchico


oudste wildkleurtje van Anani en Rubio


jongste wildkleurtje van Anani en Rubio


pleegjong van A en R ( echte ouders Duuk en Blek)
Kan een een geelwang zijn.

Deze foto's zijn alweer 10 dagen oud en ik heb ze ook niet meer gezien in de tussentijd...morgenavond zie ik ze weer voor het eerst.

Dan is er nog steeds maar 1 jong bij Careta en Amerillo er is er zoiezo 1 dood gegaan bij het uitkomen wat niet is gelukt.
Ik hoop nog steeds dat er iets uit het eitje van Y en Y komt van Carco zou zo leuk zijn.

maandag grote dag gaan alle vogels mee naar Wierden, incl de aller kleinste ( ja ik weet het niet handig maar ben nog druk bezig om te kijken of iemand hier ( dordt) wat voer en water het hok wil in gooien  ::) )

dus volgende update komt uit Wierden met verse foto's  ;D

gr Esther en fijne zondag en sommige fijne vakantie en voor andere jammer he dat het alweer voorbij is......

Caroline

Hey meis, een hele goeie overhuizing en veel geluk in Wierden.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Esther*

Succes de komende verhuis dagen. Gelukkig is de ergste warmte weg.

gr Esther

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.