24 juni 2025, 03:34:00

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

Ten eerste even iedereen bedanken voor de felicitaties voor Pim dat vind hij wel wat hoor al die aandacht.
We hebben gister lekker buiten gezeten en gbbqd.

Met de drie schatjes die bij Caroline staan gaat het gelukkig erg goed en we hoeven niet te pappen. Ik heb nu boven Stitch en Sky al een paar dagen in een kooi staan en sinds vandaag staan Dreamy en Seven ook boven.
De twee oudste hier die eten goed zelf en hoef ik niet bij te pappen ze komen niet onder de 80 gr en schommelen nog wel wat maar vallen niet af en dat is al heel wat ik merk dat ze steeds meer gaan eten.
De twee kleinste moeten morgen laten zien wat ze waard zijn enkijken of ze gaan eten. ik hoop het wel anders krijgen ze morgen avond een keer pap tot ze eten en niet te erg afvallen.

Het tam maken valt nog niet mee hoor ik zit 's morgens en 's avnonds in de badkamer en neem er dan steeds 1 bij me waar ik dan mee door de kamers ga lopen en de ander in de badkamer laat :D.
Dus ik krijg een hele looproute in de vloer ;D.
Het gaat redelijk maar het nieuwe baasje zal ook zijn/ haar deel moeten doen denk ik want wat ik ook probeer ze trekken altijd naar elkaar.

pap en mam zijn nog steeds intiem maar ik hoop dat dat weer snel ophoud ;D. Als Chico kippetjes gaat zitten gaat Anani als een gek tekeer met fluiten en springen ;D maar ze verblikt of verbloosd niet van Anani 8).

Stitch met Sky

Sky in training (die wil maar vliegen >:()

Seven in training (die vind het allemaal best en is een poetser dus gaat overal zitten poetsen)

in de badkamer op hun beurt aan het wachten tot ze een rondje gaan wandelen :D

dreamy met gekorwiekte kuif

Stitch met mega kuif

ik heb het erg druk maar kom zo snel mogenlijk weer terug.nu even de kids weer op de pc tot later anders morgen :-\

gr Esther

Rianne

Hoi,

ik ben al even niet meer geweest hier, maar wou even zeggen dat je een mooi valkje hebt uitgezocht bij Riny! :D

carco

6 juni 2006, 22:20:08 #1082 Last Edit: 6 juni 2006, 23:35:43 by carco
jeetje zeg : wat heeft Stitch een megakuif :o
Harry en Charlie toch niet zó erg geloof ik hoor.
En Dreamy ach wanneer is die kuif eraf getrokken door pa??
De enige die hier weg wilt vliegen is de oudste, de andere 2 zijn heel erg rustig en blijven gewoon bij je zitten en doen niet eens aanstalten er toe.
Als je de oudste alleen hebt is het een super valkje, maar anders wilt ie ook steeds naar de anderen toe.
Ze komen met de avond netjes aan en zijn niet onder de 80 gram geweest.
Wel vreemd vond ik dat degene die naar mijn idee het meeste eet en ook gisterenavond het meeste was aangekomen vanmorgen het minste woog van de 3.

GRoetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Esther,

Geweldige foto's weer :D :D :D
Ik las gisteren trouwens iets over het plukken waarom ze dat doen. Schijnt dat de ouders dan toe zijn aan een nieuw nestje en dat ze willen de kleintjes weggaan, zelfstandig worden. It does make sense!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd of Dreamy en Seven zelfstandig gaan eten, spannend hoor. Eten ze al trosgierst?

Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad met Pims verjaardag :D :D

Die foto met z'n allen op de kooi is ook heel lief :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi meis,

ik moest e van dederde pagina afplukken.

Gaat het een beetje?? Nu al je jongen hun liefdevolle huisje gaan verlaten.

Of ben je lekker aan het genieten van de rust en het zonnetje??

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

van hier even een schuldbekentennis dan maar :-\. Ik heb het gewoon te druk voor hier, elke minuut die ik over heb (dat zijn er al niet veel) ben ik aan het leren.
het gaat wel hart ineens met alle jongen die naar hun baasjes gaan en ook best wel raar hoor. Vandaag twee eerst een bij Caroline vandaag en dan Sky die ik ook heb weggebracht.
Morgen Stitch dan vrijdag of zaterdag Seven en dan hebben we er nog maar 1 die bij Caroline staat.

Donderdag ga ik Megara ophalen dus heb ik daar weer lekker tijd voor ;) zal wel even wennen zijn hoor hoef ik niet meer in de badkamer te zitten :P.

Ik zal proberen mijn leven te beteren en het hier netjes proberen bij te houden

Dank je Caroline voor het hijssen aan mijn dagboekje.
We hebben het gisteravond nog over je gehad dat Manja graag mee wilde naar jouw als we komen :D.

zo zijn we weer even bij

gr Esther

angelina

Hoi Esther,

Vond het ff gezellig vanmorgen. :)
Stitch is een mega lief valkje waar ik op zeker super veel plezier van ga krijgen. ;D :-*
Thanks.

Greetz Angelique ;)

Love birdies

valkchico

Hallo,

zo weer een hoop gebeurt hier.
Stitch is lekker bij zijn nieuwe vrouwtje en bij hele mooi andere vriendjes (daar kan ie nog een hoop van leren )
Dreamy ook bij haar baasje gebracht die zat gelijk in de voerbak of er niets aan de hand was. Daar gaat het ook erg goed.
Chico is ook bij zijn nieuwe baasje (nee niet mijn Chico!) die ging ook met veel plezier mee
Doris word ook gruwelijk gekroelt door zijn baasje dus dat is een lekker gevoel.
Seven is nog thuis maar die is erg van streek dat hij alleen zit en gaat morgen ook naar Caroline voor hij naar zijn nieuwe baasje gaat.Als ik hem hier beneden zet dan ziet en hoort hij zijn ouders en dat schiet niet op.

Ander nieuws vandaag Megara opgehaald wat een schatje is dat toch zeg een lieverd echt ik kan niet anders zeggen. de andere reageren erg goed op haar en Anani heeft echt geprobeerd om zeker indruk te maken hahaha.

MEGARA

?????????????????????

verder gaat het erg gaotisch her iedereen moet er nog aan wennen dat ik niet meer het klokje rond aan kom huppelen als er mama geroepen word :).
In mijn hoofd zijn ook andere hersenspinsel bezig die ik in toom probeer te houden en leuk zouden zijn als ze op een ander moment zouden komen maar de timing is nu erg slecht :-X.

Ik heb dus erg weinig tijd voor hier maar doe mijn best om zo snel mogenlijk bij iedereen weer even te buurten.

gr Esther

carco

waar is de foto van ''mijn'' poepie??
Hoe is 't met jouw voeten? De mijne willen niet meer naar boven lopen, lastig joh :P
Groetjes: Caroline.

valkchico

hallo Caroline,
ik heb hem je geimd kan je even prive kwijlen!!!!!!

Mijn voeten die willen ook niet echt meer en over mijn hoofd maar niet te spreken ik ga nu dan ook even naar boven  ppff moet mijn bed nog opmaken had ik vandaag ergens afgehaald tussen de bedrijven door.
Volgende week ga ik een rustige week inlassen ik ben versleten en gelijk 10 centimeter gekrompen ;D hoewel dat niet verkeerd zou zijn :P.

tot later weer gr esther

Caroline

Nouuu!! Ik wil ook kwijlen.   ;D ;D ;D

Wat een lekker ding, dat bonte witmaskertje.  :-* :-*

Komt die ook nog??

En Megara is ook een beauty hoor.  :D Is ze nu een gewoon geparelde?? Of toch een cinnamon?? De eerste foto lijkt ze lichter dan op de laatste foto's.

Wie wordt haar vriendje??

Anani??

Veel succes met leren nog.

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

angelina

Joehoe.

Ik kom me bij jou ook ff showen om te laten zien dat het goed met me gaat.
Vind het super bij mijn nieuwe vrouwtje kijk maar!

We zijn helemaal in love met elkaar.
Dikke kuzz aan mijn pleegouders en aan jou natuurlijk.

xxx Stitch

Love birdies

valkchico

Hallo,

:-[ heb het heel erg druk met vanalles en nog wat. Waardoor mijn hoofd een beetje vol zit met van alles en ik weinig ruimte heb om het hier bij te benenen.
Maar even toch een kleine update.

Met mijn schatjes gaat het heel goed behalve met Chico zij is op sommige plekken redelijk kaal geworden sinds de kleintjes weg zijn. Er word ook wel geruid maar toch ziet ze er niet uit. Ze is levendig zat en lekker pinnig (Lees krengetje). Er komen al wel weer nieuwe pennetjes door maar ik houd haar scherp in de gaten.
Megara heeft het prima naar haar zin hier ze heeft nog wat problemen met landingsplekjes te vinden en heeft de voorkeur te landen bovenop een ander valkje. Dit word door de rest niet zo gewaardeerd ;D.
Anani zingt hier het hoogste woord om indruk op iedereen te maken maar heeft tot nu toe weinig effect ;).Wel wil hij nog steeds erg graag even flink gekroelt worden het is een peoepie hoor met een volume.
Nuvola gaat gewoon haar gangetje en hous alles in de gaten maar trekt zich van alles weinig aan.
Paco wil nog steeds nazaten maken maar Anani of Megara komen dan onticoceptie spelen 8) waar ik geen moeite mee heb :).
Azizi ja zo gaat mijn nieuwste en laatste valkje heten zit nog lekker bij Kirsten en daar gaat het ook erg goed mee het is een plaatje om te zien of het hij of zij is maakt mij niet uit verder.
En ik nog even dan, ik ben druk aan het oefenen met mijn Nederlands (daar is nogal wat mis mee :-[) ik moet die toets volgende week gewoon halen. Elk vrij uurtje steek ik in de boeken om maar zo goed mogenlijk voor de dag te komen straks.
De oudste heeft zo goed als al vakantie en Joost is vandaag op kamp gegaan (met de fiets hoop wel dat het weer opknapt)
Pim staat ingeschreven in Nijmegen maar wacht nog steeds op een afspraak.wel blijft hij zitten in groep 3 zodat hij hopenlijk volgend jaar wel naar 4 kan en dan ook mee kan blijven gaan. Als hij nu over zou gaan dan blijft hij vast en zeker hangen in 4 dus liever nu.

O ja niet te vergeten alle kleintjes hebben een geweldig nieuw baasje gevonden en overal gaat het erg goed heb ik zo hier en daar gehoord.
Stitch krijgt straks in elk geval wel een heel mooi voorbeeld hoe hij de dames moet verleiden ;D.
Sky heeft een maatje gevonden bij een grasje maar verteld zijn baasjes hele verhalen als ze met hun gezicht voor hem gaan zitten.
Dreamy is erg lief en heeft een oogje laten vallen op 1 van haar mannen ;).
Seven heeft ook een heel mooi maatje Coco die is niet helemaal tam maar Seven wel en daarom komt Coco ook bij hun zitten. En wow wat worden die vogels verwent daar zeg nee dat zit helemaal goed.
Chico (zo heet er ook 1) is een kroelkont en gaat er dan ook helemaal voor zitten Chico zit als enige vogel bij een wat ouder paar die alle tijd voor hem hebben en hem geweldig vinden.
Soekie is geplaatst als laatste bij een ook nog jonge lutino pop dus krijgt daar vast ook een geweldig maatje aan Soekie zit graag in je nek en daar heeft ie dan ook al een poosje gezeten toen hij werd opgehaald.
Dottie (nu weet ik niet meer zeker of het zo was) woont bij een man die ook alleen is en helemaal gek op die vogel is het maakt van alles voor hem en is helemaal verliefd geloof ik.

oke nu ga ik brood smeren want Pim heeft honger ;D.

En o ja ik lees wel veel dagboekjes hoor!!!!!!!!

carco

Hoi

Daar was ze weer :P
Enne het is Doris, en Doris krijgt wèèr een nieuwe kooi , want het baasje vond hem toch ietwat te klein gemaakt. Wordt daar dus ook gruwelijk verwend ;D
Groetjes: Caroline.

ManjaV

Hey Esther,

Leuk om je update te lezen, ik ken het probleem wel, ben ook redelijk druk geweest!! Fijn om te horen dat het met alle valkjes erg goed gaat, dat is denk ik ook heel leuk voor jou om dat te horen.

Succes met het leren voor je toets, als ik je er mee kan helpen mail je maar ffies. ;D ;D

Ik ben benieuwd met wie Anani een koppeltje gaat vormen! Trouwens Megara ziet er lief uit zeg!!!!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki