28 maart 2024, 19:09:56

spijtige zaak

Gestart door corry, 7 september 2005, 12:10:52

« vorige - volgende »

corry

hallo mensen,

ik wil de mensen van omstreke antwerpen(belgië) even waarschuwen.

deze morgen wou ik mijn valkjes eten bezorgen en vers drinkwater maar blijkt dat volledig mijn voliere is leeg gehaald van valk tot kwartel let op het is niet de eerste voliere die leeg is gehaald maar ik vind het zoo een spijtige zaak. kan de persoon die dit doet geen enkel respect opbrengen. het is duidelijk dat het door een mens is gedaan want de draad is netjes doorgedaan ik denk door een kniptang.

ik hoop dat ik en de andere slachtoffers hun vogels terugkrijgen
groeten

Lique

Hoi Corry,

Wat verschrikkelijk is dit voor je zeg :'(
Hier zijn echt geen woorden voor
Ik hoop dat je nog wat vogels van je terugkrijgt...

Sterkte!

groetjes Lique

Mariska

Hoi Corry,

Wat vreselijk voor je. Dat is een van de ergste dingen die je kan overkomen en je lieve beestjes natuurlijk ook. Heb je er verder nog iets mee gedaan? Melding gemaakt bij de politie of zo. Ik hoop dat je ze nog terug vind of dat ze gevonden worden. Heel veel sterkte.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Dit is toch wel het ergste wat je kan overkomen! Ik hoop dat je aangifte hebt gedaan. Je krijgt je vogels er misschien niet mee terug maar als er meer mensen aangifte doen kunnen ze misschien kijken in welk gebied deze aso bezig is, en misschien woont.

Roosje

Die mensen moesten ze afmaken >:( Wat erg voor je :'( Ik hoop dat je aangifte doet en iets kunt bereiken, als is het maar voorkomen dat dit bij andere mensen gebeurt!

Marianne

Hoi Corry,

Wie doet zo iets nou toch?!
Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Het is echt vreselijk voor je.
Veel sterkte en hopelijk hoor je nog iets van je valkjes en ander gevogelte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

corry

ja zeker ik heb aangifte gedaan maar ja daar is de zaak niet mee opgelost he. de politie wist mij enkel te zeggen dat ik zeer waarschijnlijk mijn vogels niet terug krijg door ik niet kan bewijzen dat ze echt van mij zijn. ik hoop enkel dat de mensen met een voliere in de buurt van antwerpen een beetje een oogje int zeil houden want ik weet dat het geen prettig gevoel is als je je voliere leeg aantreft. en denk niet van mijn deurtje is goed vergrendeld ze gaan via de draad hoor groetjes

Riny

Hoy Corry
Bij een vriendin van mij is dat vorig jaar 2x gebeurd.
Je zou eigenlijk stroom erop moeten kunnen zetten of een alarm.
Ik vindt het heel erg voor jou.
Sterkte en groetjes Riny :D :D :D

~Natas~

Hoi,

Oh jeetje zeg wat verschrikkelijk  >:(
Mensen die dit doen moeten ze meteen afmaken of heel lang en zwaar straffen.
Wat zal jij gek hebben gekeken toen je naar je voliere ging en ineens niets meer zag.
Hoeveel valkjes had je daarin zitten dan?
Heel veel sterkte hiermee, ook ik heb hier geen woorden voor  :'(

Sterkte ermee,

Natasja

♪ Marlies

Hoi Corrie,
Wat erg voor je, er zijn altijd mensen die niet met hun p*ten van andermans spullen af kunnen blijven.  :'(
Ik ga de boel goed in de gaten houden, want ik woon ook niet zo ver van Antwerpen, en wie zegt dat die mafketels niet de grens over gaan :-\

Zijn jouw valkjes en andere vogels niet geringd dan, als je de nummers hebt zou je toch bewijs hebben ?

Groetjes Marlies

Riny

Hoy Marlies
Ik denk dat je aan dat bewijs dan ook niets hebt.
Bewijs dan maar weer eens dat je ze aan hun niet verkocht hebt.
Die hebben ze al lang naar een handelaar gebracht denk ik.
Maar het is diep treurig Riny :'( :'( :'(

saskia_w

hoi marlies
wat erg
op zijn minst levenslang voor die >piep<
geen geweten die z*k

groetjes saskia


Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

corry

bwa een grote buit hebben ze niet mee hoor enkel de vogels uit mijn voliere maar in het kot dat ernaast staat hebben ze ook gezeten en blijkt dat ze alles behalve alle wiltkleuren hebben meegenomen dus mijn albino en witkop en lutino's zijn verdwenen dus die wisten duidelijk wat ze zochten en geluids overlast kan het niet zijn geweest want er is een wildkleur die heel schel geluid maakt als ie een mens ziet dag en nacht. in totaal hebben ze voor ongeveer 200 € vogels mee. mja ik ga toch proberen ze terug te vinden hoor want mijn schatjes vervangen zou ik bijna niet kunnen

groetjes corry

margreet

hallo Marlies,

Wat zal jij kwaad en verdrietig zijn geweest, wat een laffe rotstreek, toch goed dat je nog de moeite neemt om anderen te waarschuwen
al is het voor jezelf te laat.

groetjes Margreet

Ankie

Hoi Corry

Ik vindt het vreselijk wat er gebeurd is en leef met je mee!
Ik vindt het al erg als er weer eens een fiets van me gestolen wordt en dat is niet vergeleken bij je valkjes.
Ik hoop echt dat je ze terugvindt en wens je heel veel sterkte!

Groet van Ankie