19 juli 2025, 01:39:25

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Ozzie

Hallo hallo,

hier alles ok met de Rock, en ja....zit heel erg aan een tweede te denken....

Ga er dit weekend nog eens goed over nadenken en dan maar eens een keuze maken denk ik.... ;D :D ;) :)

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hallo Wendy,

het blijft dus knagen  ;) 2-1-2-1-2-1?????help!!!!!! zoiets?
Het gaat ook zo goed met Rocky en je hebt vast genoeg liefde voor meer valkjes ;) ;D.

hhahah succes dit weekende met piekeren  en mannetje denkt mee of weet hij het al? 8)

gr Esther

Caroline

Succes met het nemen van een beslissing dit weekend.  :-\

Maar volgens mij weet ik het antwoord al.  ::)

Jij bent besmet, en wel met het valkenvirus.   :D :P

Dus die tweede zal er zeker komen.  ;D ;D ;D

Groetjes van een andere verslaafde.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi,

hier blazen ze niet want ze gaan pas slapen als wij ook gaan slapen. De niet tamme valkjes blazen wel maar die zijn het niet gewend dat mensen zo dichtbij komen.
Mijn broer was hier gister om met de computer te helpen, hij zegt 'wat is dat?' Euh hij blaast naar je ;D

Petra en Cheeky

OKEEEE, kom maar op met nummer TWEE!!!
Rocky en Roxette?
Rocky en Roxanne?
Rocky en Ro...??

;D ;D ;D
Liefs,
Peet

Ozzie

29 oktober 2005, 18:52:38 #260 Last Edit: 29 oktober 2005, 19:10:16 by Ozzie
Hier weer het Valken front!  ;D

Alles ok hier en weer een paar foto's om te showen. Rocky wordt maar meer en meer bijdehanter, maar ook aanhankelijker, dus dat gaat goed!

Dat Rocky zo'n beetje alles wel wil eten weten jullie al, maar ze heeft nu haar grenzen verlegt:

Ze eet nu gewillig een chineesje mee  :D

(Olaf probeert angstvallig GEEN reclame te maken voor een bepaald biermerk... ;D )

En vandaag weer lekker "onder de douche" geweest, eerst keek ze wat vreemd, maar toen ze op mijn schouder zat dacht ze: nu wil ik wel een bad nemen....wat erin resulteerde dat ik ook kletsnat werd... ::) Maar goed, dat heb je over voor je schatje...toch?  :P

Een sfeerimpressie...

Ze lijkt nogal op een verzopen kip vind ik  ;D (=lief bedoeld hoor!)

Vanmiddag weer een leuk speeltje voor haar gekocht, met een belletje...jaja, ik weet het risico, maar ze vindt het heel leuk, volgens mij meer vanwege de kleurtjes dan het belletje...

En ja, over die tweede...ben er wel uit dat ik een tweede wil, maar ja ik heb wel wat eisen: moet supertam zijn, een vrouwtje, in de leeftijd van Rock (tussen de 8 en 14 weken ongeveer)...en geen witmasker...ben al overal aan het kijken, dus wie weet. Als iemand nog suggesties heeft of iets weet? Ik hou me erg aanbevolen!!!

Groeten, Wendy, Olaf en Rocky

valkchico

he hallo wendy,

zo de kogel is door de kerk :o goed joh word vast heel gezellig met de volgende erbij (je hebt immers twee schouders)
Waarom wil je weer een pop? en verder heb je wel een enorme waslijst aan eisen zeg ;D ;).
Nee je hebt helemaal gelijk (ik ben ook al een beetje aan het kijken wat de volgende word :-[)
En leuke foto van de Rock op de chinees En je hebt netjes je bordje leeg gegeten zag ik ;).

en anders plaats je een oproepje bij bij gezocht voor de volgende?

als ik wat lees ergens dan laat ik het je weten.

gr Esther

Rianne

Geen witmasker? Vind je witmasker gepareld ook niet mooi dan of wil je liever een mannetje?

Ozzie

Ik ben helemaal verzot op die rode wangetjes :)  :-*
En ik wil liever een vrouwtje omdat ik geen nestje wil...wat een eisen he?

Heb bij de kweker waar ik Rocky vandaan heb wel weer zicht op een valkje, maar die moet nog geboren worden, half november weten ze hier meer van...dus ik denk dat ik maar weer bij Jura en Herman een valkje vandaan ga halen!

Wendy

Rianne

Vertel, wat voor kleur??

Ozzie

Het liefst een cinnamon  ;D, maar wildkleur of een andere mutatie met grijs, of gepareld vind ik ook erg mooi.

Maar ja, vind die maar eens he? ???

es

Hoi Wendy,

Leuk voor jullie dat er een kameraadje komt voor Rocky, zal ze erg leuk vinden, en ook natuurlijk voor jullie.
Bij mij komt er ook een 2de, eerst Tigo wat tammer maken, is al behoorlijk tam, maar dan  komt de volgende, heb inderdaad 2 schouders en 2 handen enz. plek genoeg dus hihih ;D ;D ;D
Succes

Ozzie

Ja dat is waar van die schouders, plek zat, maar ook in mijn hart  :-X of wordt het nu t erg haha!?

Half november weet ik meer over een eventuele tweede, die ik toch denk ik weer bij Jura vandaan ga halen.

Groeten en een snaveltje van Rocky! :D

Ozzie

Ik wilde even laten weten dat mijn valkje al een aantal keren (per ongeluk) het bouwvakkersfluitje heeft laten horen!

Zijn er meer mensen met een popje die melodietjes kan fluiten? Want normaal doen alleen mannetjes dat toch?

Groeten, Wendy

Rianne

Citaat van: Ozzie op  2 november 2005, 20:34:24
Ik wilde even laten weten dat mijn valkje al een aantal keren (per ongeluk) het bouwvakkersfluitje heeft laten horen!

Zijn er meer mensen met een popje die melodietjes kan fluiten? Want normaal doen alleen mannetjes dat toch?

Groeten, Wendy

*steekt haar hand op* Ikke!! ;D