20 juli 2025, 00:38:05

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Wendy

HEEL VEEL PLEZIER MORGEN !!!

Ik weet nog hoe spannend wij het vonden toen we Zazou & Nala op mochten halen ! Ik leef met je mee !!! :o ;D

Groet van Ankie

Ozzie

Jaja, het komt heel dichtbij, Net klaar met de kooi, morgen nog ffies vers water en voer en dan...wachten tot de dag snel voorbij gaat!

Ik heb trouwens veel dingen (voerbakjes en water) (ook) onder in de kooi gezet, omdat ze daar meestal eerst zoeken naar eten.

Kan ik morgenavond ook al een stukje trosgierst geven?

Groetjes, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Rianne

Dat merk je aan het valkje wel, is ze rustig, of moe of bang? Ik denk niet dat het kwaad kan zolang ze maar niet bang is.

Ozzie

OK, dan nou ja, ik zie het wel allemaal, heb zoveel vragen, maar zal gaandeweg wel goedkomen, ik heb tenminste valkparkiet.com en de mensen van het forum als hulptroepen!

Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen haha!

Heb trouwens al aardig wat reacties op mijn oproep voor een mannetje, ga ik van het weekend eens rustig voor zitten. Wie weet...

Groetjes Wendy

Caroline

Nou Ankie, je was me voor!!  :'(

Maar dan hier nog maar een keer en dan in een andere kleur.

:D Heel veel plezier morgen!!!  :D

Groetjes van Caroline

PS. Ik had op advies trosgierst in het reisbakje zitten toen ik mijn valkjes ging halen, en ze zaten er heerlijk van te eten in de auto. Werden er niet wagenziek van hoor, hihihi.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Wendy,

Ik heb net dus je hele dagboek doorgelezen en het is heerlijk om te lezen hoe enthousiast je bent.
Moest vanmorgen gelijk aan je denken.
Zal mij benieuwen met hoeveel jij er thuiskomt ;D
Je schrijft vanavond toch wel een stukje, want we zijn allemaal heel benieuwd.
En wat die kersenpruim betreft, wel jammer dat je er niet achter komt of hij giftig is.
Ik kan er ook niks over vinden.

Nou veel plezier vanavond en we lezen het wel!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Daar gaat ie weer !!!

Heel veel plezier vandaag !! ;D :D

valkchico

hallo Wendy,

heeel spannend vandaag .Ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad en dat Rocky niet al te zenuwachtig is.
Het komt helemaal goed met je virus ;D ;D. Ben zo benieuwd hoe het is gegaan  :-\ :-\ Maar wij moeten nog even wachten tot morgen.  Heb toch wel vermoede dat we je vanavond al wel lezen ;D ;D ;D ;D

gr Esther

GENIETEN MAAR

Ozzie

Hallo!

Daar ben ik dan! We zijn net thuis en ik dacht: ik kan die forummers toch niet teleur stellen  ;D dus bij deze!!!

Het is heel goed gegaan, we waren om 19:00 bij Jura en Herman. Rocky (=defenitieve naam :D ) was al uit de kooi gehaald en liep op de grond. Dus ik kon meteen naar haar toe en haar oppakken. Ze zat al snel op mijn hand en het leek alsof ze (en ik) nooit anders gedaan hadden. Kortom: het klikte!

Ze is echt supernieuwsgierig naar alles en ze wil alles zelf bekijken. Echt super! De reis naar huis (toch zo'n 1,5 uur rijden) ging goed, ze zat rustig, maar wel zo van: "ik wil wel alles zien hoor!"steeds door de kiertjes van de vervoersbox te gluren.

Dus net thuis en haar mooi in haar nieuwe huis gezet. Ze wilde eigenlijk niet van mijn hand af, maar met een klein duwtje is het toch gelukt. ff alles bekijken, en toen, na wat toespelingen, lekker op een stokje gekrabbeld, alwaar ze nu ons een beetje zit te bekijken van: wie zijn die reuzen die mij ontvoert hebben??? ;)

Het was heel leuk bij Jura en ik kon bijna niet wegkomen, al die valkjes zijn zooooo leuk en lief. Ook de cinnamon nog even op de hand gehad, die is echt heel mooi, maar "ik had er toch minder mee" dan met "The Rock" zoals ik haar als liefhebbend noem ;D ;D ;D.

Dus alleen met de Lutino thuisgekomen...hadden jullie niet gedacht he? Maar wie weet, met een maandje toch een tweede erbij...we zullen zien.

Wat foto's:

Mooi zitten :)

Iets onscherp maar wel errug lief:

En nu dan het liefste valkje ter wereld  :P ;D :D ;) :)

Echt superlief, ze is echt erg geschikt als model!

Tot morgen!!!

Ozzie

Ohja, ik zou ook nog ff de Albino's "checken" voor Esther (valkchico), nou esther, je kan echt met een gerust hart naar Jura en Herman gaan, ze nemen alle tijd voor je en je kunt ze echt alles vragen. De valkjes worden heeel goed verzorgd.

Wat foto's:

Lief he, zo saampjes? Ze zijn er allebei nog, komen niet uit hetzelfde nest, maar zijn wel ongeveer even oud, al zou je dat zo niet direct zeggen aan hoe groot (of klein) ze zijn.

Nog één om het af te leren:

Het zijn echt schatjes hoor, nu al. Ik zou ervoor gaan!

Nou, wij gaan nu naar bed (Ik, hubbie en Rocky) dus ik wens jullie een hele fijne avond en weltrusten en dan zal ik morgen weer verslag doen van hoe het hier gaat. Spannend!!!

Groetjes, een hele blije Wendy ;D

Rianne

Ze is zeker mooi en ziet er erg lief uit! Gelukkig is ze al tam, dat scheelt weer een hoop tijd! :)

Oh en de albino's wat een mooitjes! :-*

Ankie

Hoi  Blije Wendy

Van Harte hoor meid !!! Rocky is prachtig  ;D :D ;).
Lekker aan de koffie al bij je zie ik  ;D :D.
Mooie foto's !
Slaap lekker  :)

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Wendy,

Ze is prachtig hoor, echt geweldig zoals ze op dat kopje/schaaltje zit.

En die Albino's, kwijl,  kwijl. Waarom hebben ze daar eigenlijk geen smiley van, er wordt wat afgekwijlt hier op het forum, hihihihi.

Weltrusten en droom lekker.  :-* voor Rocky
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Graag bestellen: kwijl-smiley!   ;D

Ik ben net beneden en Rocky zit nog steeds op hetzelfde stokje als waar ze gisteravond op is geklommen. Volgens mij heeft ze nog niets gegeten, maar hopelijk zal dat vandaag goed gaan. Ik denk dat ik er zo even uithaal, en dan op de plek waar ze zit een stuk trosgierst neerhang, want ze moet wel wat gaan happen natuurlijk vandaag.

Ze bekijkt alles goed en volgens mij denkt: waar zijn mijn vrienden? Een hele overgang natuurlijk voor zo'n beestje.
Verder heb ik vannacht een klein lichtje aangelaten, want ze moet haar kooi nog leren kennen. Vanavond nog een keer het licht aan en dan daarna gewoon het licht uit.

Ohja en ff een foto natuurlijk :) niet zo scherp, maar goed, dat komt!

Ik ga ff wat eten en dan kijken of ik Rocky ffies uit de kooi kan halen. Tot later!

Valerie

Wat een mooie foto's!!!!! Lief is Rocky!
Ik zie dat ze bij Jura genomen zijn. Jura heeft dezelfde senseomokjes als wij hebben. ;D Hahaha, wij hebben daar 2 van.
En je nam de inamon niet mee of een albonootje voor Esther?
En, eet Rocky al? (zeer mooie naam trouwens)
Veel plezier ermee.
En voor alle kwijlbeesten onder jullie