19 juli 2025, 19:33:04

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Rian

Hey Wendy,

Wat leuk dat je binnenkort een valkje krijgt. Ik herken zelfs al enige valkenvirus-symptomen. BEWARE!! hihihihi. En zelfs de man des huizes is enthousiast. Hier duurde dat wel eventjes hoor! Maar nu is ook hij enthousiast gelukkig. Ik ga zeker Rocky's leventje volgen hier!!

Groetjes Rianne en Joey

Rianne

Citaat van: Ozzie op 19 september 2005, 21:04:38
Vandaag natuurlijk weer leuren met foto's op mijn werk (vast item op de maandagochtend haha!) en mijn creatieve collega's hadden er wel zin in...dit is het resultaat:

Moest er wel behoorlijk om lachen. Jullie zien het wel: het wordt een sportief valkje!

Groetjes, Wendy

;D ;D ;D Hier heb ik even hard om zitten lachen!!! Geweldig!

Joyce28

wat leuk zeg,een valkje van Jura,ik wilde daar alweer naar toe,want die heeft ook leuke speelgoedjes hangen :D
Dus kan ik Ozzie nog bewonderen ook als ik snel met haar afspreek,lol

Ik heb ook bij die kooi gestaan,maar vond toch dat wit niet bij ons interieur past ;)
Maar voor de rest is het een geweldige grote kooi :)

Joyce28

sorry,Rocky bedoel ik ;D

valkchico

hallo,
hahah ;D gave foto van rocky Rianne!!!!
kan niet meer anders dan dat het een pittige tante gaat worden met karakter. Als ze nu al op een waterscooter mag plaatsnemen! 8).

gr Esther

Rianne

Ik heb hem niet gemaakt hoor, hij stond op pagina 3 en ik heb m geciteerd. Maar hij blijft geweldig. ;D

Christine

dat is waar ik heb hem blijkbaar gemist en dankzij rianne heb ik er nog van kunnen genieten ik vind hem gewoon in één woord GEWELDIG :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Wendy

Erg herkenbaar allemaal.
De voorbereidingen zijn heerlijk ,maar nog heerlijker is het als je valkje er is. Wat een fantastische foto ,moest er even hartelijk om lachen ;D ;D.
Een prachtig beestje hoor ,Rocky ,leuke naam ook !

Groet van Ankie

Ozzie

Zal ik me opgeven voor Valkparkiet van de maand haha?!

;D :D ;) :) :P

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hallo ozzie,

Denk dat je goeie kans maakt met rocky de waterscootervalk. ;D.
gr.

Ozzie

Haha, ja wat een pret, en dan is ze er nog niet eens. Ik moet zeggen: het valkenvirus wordt steeds heftiger, ik droom er zelfs regelmatig van, vooral als ik weer eens een avondje op het forum ben geweest...maar dat is alleen maar goed denk ik.

Kijk in ieder geval al weer hevig uit naar de zondag!

groetjes Wendy

valkchico

hoi wendy,
heb net je kooi zien staan op het forum, is nog zo leeg zo  ;)
nog heel even gaat al heel langzaam opschieten. Wel grote kooi hoor kan je tenminste wat mee voor als het valkenvirus echt doorslaat 8). Ben heel benieuwd hoe lang je na rocky aan de volgense geboorte gaat beginnen?? ??? ;D.
ik hou je dagboek in de gaten en kom zondag zeker naar je foto's kijken ;)

gr esther

Petra en Cheeky

Wat snap gedaan door je collega's joh, Wendy, Rocky op de waterscooter! Enig! Het wordt duidelijk hoog tijd dat je kooi gevuld gaat worden! Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's dan..!

Groetjes,
petra

Ozzie

Gisteren ben ik naar de dierenwinkel geweest om beukensnippers te halen, dan heb ik wel ongeveer alles denk ik!

Ik vroeg mij af: hoeveel speeltjes hebben jullie ongeveer in de kooi? Ik heb er al aardig wat, maar als ik dat allemaal in de kooi hang, dan kan Rocky er niet meer bij. Hoe doen jullie dat? Wisselen jullie speeltjes af en hoe vaak doe je dat dan?

Ben benieuwd!

Wendy

valkchico

hoi wendy,

Ik heb niet zo heel veel speeltje in hun kooi hangen ,twee belletjes die paco wel leuk vind en dan twee gevallen met kleurtjes en touw natuurlijk en daar doen ze het meeste mee. En ik hang elke dag wat vers takken in de kooi om te slopen.
Maar als ik over het forumm lees heb ik al gezien dat ook valkjes erg verschillend zijn.
Als er maar wat plek voor rocky over blijft komt het vast wel goed ;D
tot zondag fotodag 

gr esther