20 juli 2025, 10:59:23

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

TessaTwello

HE wendy,

Wat leuk zeg. Ja Coco is een bijdehante dat had ik de eerste gelijk al door. Onwijs nieuwschierig en voor niks of niemand bang  ;D

Geweldig. Ik wacht op de nieuwe foto's en verhalen.

Ik trouwens net ook weer bij mijn dagboek een verhaal neergezet. Foto's komen laten want Croky WEIGERT om van me schouder af te komen... En zo kan ik geen foto maken  :o

Valerie

Wat lief, die 2 op je schouder. Coco is echt een scheetje. En ook ik mocht hem in het echt bewonderen. :) Ikke is daar heel erg blij om! :)

Rianne

Hey,

ik ben hier al een heeeeeeele tijd niet geweest, kom ik weer even kijken, val ik met m'n neus in de boter: leuke foto's van je valkjes. :) Wat een lief valkje heb je erbij. En met een paar weken zit ie weer helemaal vol met veertjes. :)

Caroline

Hoi Wendy,

Wat een leuke foto's van je valkjes, echt heel lief.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Wendy,

Gaat helemaal goed komen met jou liefje :D
Het is echt een lekkere scheet  :-*
Ik heb dinsdag zo van haar genoten en Mike ook ;)
Heel veel plezier met je tweetal :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo Wendy,

he foto's van jou verste beauty wat een plaatje is ze toch.
En ik hoop met je mee dat ze echt goeie vriendinnetjes worden!!
Zo dus je hebt allerlei nieuwe spullen gekocht ban niet nieuwschierig hoor meer WAT???????

Hadden ze veel nieuwe kleintjes bij Jura? je volgende al uitgekozen ;) ;) ;)

kom snel weer kijken!

gr Esther

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Riny

Hoy Ozzy
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Ozzie

24 december 2005, 17:19:45 #400 Last Edit: 24 december 2005, 18:03:55 by Ozzie
Wat leuk allemaal die kerstkaarten! Iedereen een hele fijne kerst alvast en een heel goed en gezond nieuw (valken) jaar!

Nou Esther, wat ik gekocht heb: speeltjes, trappetjes, touwtjes etc etc, weer veel te veel van het goede, maar ik vind het leuk om regelmatig af te wisselen en volgens mij kunnen de birdies dit ook wel waarderen!  ;D

Ik heb vanmorgen de hele kooi leeggehaald en opnieuw ingericht, zodat alles "nieuw" is voor Rocky, wie weet scheelt dat met het in haar huisje laten van Coco :)

Alles goed gegaan, nieuwe speeltjes erin, was er 1,5 uur mee bezig, heerlijk ontspannen, maar eerlijk gezegd was ik gewoon traag van een behoorlijk zware (haha) kerstborrel, was echt mega gezellig, maar ik wilde weer graag naar mijn kleintjes! :P Dus vandaag heerlijk met ze in de weer geweest, lekker de tijd. Coco is echt een schatje. Vergeleken met Rocky toen die leeftijd, is al veel behendiger en kan ze heel goed afstanden inschatten. Ze vliegt de hele tijd naar me toe en als ik haar terugzet komt ze weer terug. Ook geeft ze ontzettend schattige piepjes als je haar kroelt en haar kopje streelt, zooo llief, dan ben ik helemaal verliefd! ;D

Ze doet het gewoon goed! Het enige waar ik eigenlijk mee zit is: wanneer moet ik ze nu bij elkaar zetten? Ze zijn de hele dag al bij elkaar in en om het hok, in de klimboom en alles, en geen problemen, ze zijn niet pikkerig naar elkaar, en als ik Coco ffies apart zet in haar tijdelijke onderkomen, beginnen ze naar elkaar te fluiten...is dat een teken dat ze elkaar dan "missen"??
Ik heb namelijk naar Jura gemaild hoe het ging en dat ik ze toch wel redelijk snel bij elkaar wilde gaan zetten omdat het zo goed gaat. Ze mailde terug dat dat ik daar nog over na moest denken, want als ze langere tijd bij elkaar zitten en je bent er niet bij, kan Rocky misschien achter Coco aan gaan jagen, en Coco kan dan uitgeput raken omdat ze nog zo klein is... :(

Dus ik weet het niet: voor mijn gevoel had ik zoiets van: ik laat ze bij elkaar slapen vannacht, maar nu weet ik het ff niet meer, ik bedoel, moet je dan weken gaan wachten ofzo? Als ze bij elkaar zitten, gaan ze lekker hun gang in de kooi, ze eten wat, poetsen etc... iemand tips? Ben erg benieuwd.

Hier weer even wat mooie foto's die ik jullie niet wil onthouden:

Samen eten...

...heerlijk!

Hey, waar is jouw kuif?? ;D

Got to love me! :D

Ik ga even lekker eten en van mijn kleintjes genieten.

Tot later!

Liefs Wendy, Rocky&Coco

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

TessaTwello

He wendy,

Jij ook hele fijne feestdagen natuurlijk he!

Wat een mooie foto's weer zeg! Gaat allemaal voorbeeldig dus.

Mocht er bij ons ooit sprake zijn van een tweede ga ik zeker weer naar jura toe. Niet dat ik denk dat een ander niet net zo goed kan zijn maar ik heb goede ervaring met haar en dan ga ik dus niet naar een ander.

Nou have fun met je valkjes

Ik gaat eten.

daag,groetjes Tessa

Ozzie

Goedemorgen op deze eerste kerstdag!

Gisteravond zaten ze zo lekker bij elkaar in de kooi, ieder op zijn eigen plekje, dat ik de gok maar heb gewaagd en ze hebben de eerste nacht dus samen doorgebracht, en aangezien ze allebei nog leefden  ;D, nee hoor, mijn gevoel zei gewoon dat het kon, ze zijn erg voorzichtig met elkaar, haal je de een weg, dan zoekt de ander hem weer op, dus dat lijkt me ok. Ze zijn allebei natuurlijk vrij jong, Coco is 8 weken en Rocky nu zo'n kleine vier maanden...Vandaag en gister de hele dag thuis en eigenlijk alles gaat goed, lekker samen op de schouder etc....ik voorzie geen problemen.

Fijne kerst en tot later!

Liefs Wendy

Riny

Hoy Wendy
Vaak moet je ook op je eigen gevoel af gaan.
En je hebt ze lang genoeg geobserveerd als ze met elkaar bezig waren.
Leuk dat ze voor het eerst samen de nacht doorgbracht hebben in de kerstnacht.
Dat heeft wel wat.
Groetjes Riny :D

Ozzie

Hallo Riny,

ja, ik ben echt op mijn gevoel af gegaan :) gelukkig is het allemaal goed gegaan  :P

Ja, mooi en symbolisch toch? Kerstnacht...mooi  ;D

Liefs Wendy