20 juli 2025, 01:04:46

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Valerie

Sorry Wendy.  :( Ik krijg niks van de camera op m'n PC. Wil niet werken, ik krijg steeds een error melding.  :'(
En als ik het rechtstreeks vanuit de camera wil laden via camera programma duurt het uren.
Maar wacht eens..... NATUURLIJK!!!!! Dat ik daar niet eerder aan dacht! Ik kan het ook van de laptop op een usb stick zetten en vanaf daar naar de pc proberen.....
Maar dat wordt dan voor morgen, want ik heb nu niet meer zoveel tijd. ik moet zo gaan werken. Nog even gedudl en je kan Coco zien bewegen. :)

Valerie

Monky

14 december 2005, 14:44:16 #362 Last Edit: 15 december 2005, 21:27:08 by Monky
Wat een leuk lief filmpje!!!!

Wat een lieve mokkels!

Groetjes,
Monky

Ozzie

Valerie, bedankt, wat tof zeg! Echt hartstikke leuk! Wel een bijtertje hoor die Coco, maar dat leert Rocky haar misschein wel af :)

SUPER!!!!!!

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

Hallo Wendy,

wat een poepie Coco. een heel leuk filmpje zeg en zeker een met karakter valkje

Ben wel heel benieuwd hoe Coco er met veren uit zal zien? ;D
Is wel appart hoor zo!!

heb je al een idee wanneer je Coco gaat halen?

gr Esther

TessaTwello

HE wendy,

Heb je al wat gehoord van Jura?Ik heb haar net een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad.iK hou je op de hoogte

Ozzie

JOEPIE!!!! ik mag haar in principe vanaf zaterdag halen, maar dan kan ik uiteraard weer eens niet  ::) maar heb voorgesteld haar a.s. woensdagavond op te halen, als dat Jura en Herman schikt natuurlijk :)

Dus het is nog ffies wachten op de kleine. Ze eet goed en blijkt een hele lieve en rustige vogel, zegt Jura... :-* past mooi bij mijn Rocky, want dat is ook geen druktemaker. Zou het dan toch een dametje zijn? Hoop t wel een beetje :)

Tot later!

liefs Wendy

Valerie

Ik dacht eerder een mannetje (of was dat een ander jonkie dat ik vast had). Keek net zo nieuwsgierig als Valko.
Ik wilde destijds ook een popje en Valko bleek een mannetje te zijn. Dat is vaak het risico bij een babyvalkje. Maar, wat maakt het uit? Ze zijn allemaal lief en jou Coco is heel erg tam en snoezig!

valkchico

hallo Wendy,

wat leuk dat je Coco al voor de kerst thuis hebt. spannend hoor.
als Coco rustig is word Rocky dat misschien ook wel??
soort jing en jang ;).

gr Esther

Caroline

Heb je al gehoord of woensdagavond goed was??

Spannend hoor.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Woensdagavond is goed, dus nog een paar nachtjes slapen en die kleine komt! Ben zo benieuwd hoe Rocky het zal gaan vinden...heel bijzonder hoor, een tweede :)

Zal zondag alvast de kooi gaan neerzetten waar Coco eerst in gaat, kan Rocky vast wennen dat die er staat en dat er straks een valkje in zit is dan misschien niet zo'n grote schok voor d'r ;D

We zullen zien! Tot van t weekend!

Liefs Wendy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TessaTwello

HE wendy,

Nou we hebben vanmiddag Croky opgehaald en ik heb ook nog ff gekroeld met Coco.. Wat is schatje is dat toch. Ik deed de kooi los en binnen now time zat ie bij me. Hijs (of zij) er vervolgens ook niet meer weg te slaan.

Overigens begint ie ook al aardig gekke bekke te trekken. Hij zat op me hand zeg maar en dan steeds die vleugels gespreid over zn koppie (soort kiekeboe). Jura zei dat t een soort uitsloven is.. Echt zo grappig..

Daar krijg je echt ook een onwijs leuke vogel aanhoor..

Groetjes Tessa

valkchico

hallo Wendy,

leuk dat je woensdag gaat om Coco te halen spannend en je bent al aardig zenuwachtig he!!!!!
gaat vast wel goed komen hoor met Rocky samen.Hoe lang wil je Coco appart zetten?of kijk je het gewoon even aan??

sterkte met de paar komende afwachtdagen!!!!!!!!!!

gr Esther

Ozzie

Jaaa, dat wordt weer spannend hoor! Echt leuk, de kooi staat al klaar, die zet ik naast de kooi van Rocky, zodat ze goed aan elkaar kunnen wennen. Heb het idee dat Rocky het wel leuk zal vinden, want die is gek op "visite" :)

Dus hopelijk kan ze wat valkenvolk ook wel waarderen!  ;D

Kreeg trouwens nog heel lief evengoed een foto van Cocootje, omdat ik haar pas woendag op kan halen, tadaa:

Wat een schatje of niet!? ghegheghe, zegt iedereen natuurlijk van zijn eigen valkje(s)  ;D

Maar goed, ik hoop dat ze snel bij elkaar kunnen, iemand enig idee wanneer het "safe" is om dit te doen?

Heeft er trouwens ook iemand enig idee wanneer een valkje voor het eerst gaat ruien? Want volgens mij is Rocky ermee begonnen? Ze is nu, ff denken... ze is geboren op 25-08-2005, dus nu is ze een kleine 4 maanden oud...

Ben heel erg benieuwd voor woensdag, is ze lekker met de kerst hier, dus dat is wel heeeeel erg leuk natuurlijk.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Wendy