Vandaag is mijn lieve Wiske naar het valkenparadijs gevlogen

Gestart door Ed, 2 september 2005, 19:06:17

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Allemaal,

Vandaag bij thuiskomst van mijn werk kwam ik tot de ontdekking dat mijn lieve Wiske was overleden de tweede waar aan niets te merken was. Echt vreemd morgen gaan we mest naar de DA brengen voor onderzoek want ik wil er toch echt niet meer verliezen.



Rust zacht mijn lieve Wiske.

Groetjes
Ed

Annouschka

Hoi Ed,

ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies van je valkje.  Hopelijk weet je vlug wat er aan de hand is.

groetjes
Annouschka

Ed


~Natas~

Hai Ed,

Nee dat meen je niet.
Wiske is nog veel te JONG  :'(
Hoe kan dit, ik schrik hier behoorlijk van weet je dat.

Lieve Wiske,

Ik heb je meegemaakt van dichtbij, en met je baasje gesproken over msn over hoe mooi je was.
En ik heb nog wel zo gelachen om je naam, want dat vond ik zo bijzonder bedacht  :-[

Veel sterkte met dit verlies.
En hopekijk komt er wat uit  :'(

Natasja  :'(  :'(  :'(

Tara

Hoi Ed,

wat jammer zeg,
zou je niet beter een autopsie laten verrichten ook, dat zegt nog altijd het meest.

Ik hoop dat het iets bacterieels is, zodat je er makkelijk wat kan aan doen.

Sterkte hoor, Wiske was een ontzettend mooi valkje, het moet hard aankomen allemaal :(.

Groetjes, Tara

Ed

Hoi Natas,

Ik had dit ooit verwacht zij was zo mooi en goed gegroeid maar het is nu eenmaal zo. Ik mis haar maar ik kan er weinig aan doen het was echt een kindje van me. :'(

Hoi Tara,

Ik begrijp de autopsie en dat zou ik ook graag gedaan willen hebben maar ik zat op mijn werk toen het gebeurde. Dus weet ook niet hoelang Wiske dood heeft gelegen. Als ze daar al een paar uur heeft gelegen heeft het volgens mij nog weinig zin het was ook warm die dag en als iet overlijd dan moet je het koel bewaren maar omdat na een paar uur nog te doen lijkt ook mij weinig zin te hebben. Ik weet in het gevolg beter maar als ik op mijn werk zit word dat ook moeilijk omdat in de gaten te houden. DA zegt wel dat het zin heeft een autopsie maar dan moet het wel gelijk koel gehouden worden en gelijk op gestuurd worden. Want als je dit na laten we zeggen 6 uur nog gaat doen heeft dit geen zin want ook al zijn ze dood sommige organen werken dan nog steeds en met geen koeling gaat het proces nog harder dus dan word de oorzaak van dood ook steeds moeilijker te vinden of wel helemaal niet.

ps. Uit het mest onderzoek hebben ze niks van wormen of andere vreemde beestjes kunnen vinden.

Groetjes
Ed

Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

bobbie

Hoi Ed,

Wat verschrikkelijk is dit  zeg. Natuulijk mis je haar.  :'(

Heel veel sterkte Ed.

Nel

Monky

Dit stukje heeft iemand mij een keer gezonden. Het zou leuk zijn als er zo'n plekje echt bestaat...Heel veel sterkte.

Er is een plaats in de hemel die Rainbow bridge heet. Als een valkje, dat een hele sterke binding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit vogeltje naar Rainbow Bridge. Daar zijn helder blauwe hemels en bomen voor al onze speciale vrienden zodat ze kunnen klauteren, vliegen en samen kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.

Alle zieke en oude vogels worden hersteld in gezondheid en kracht; die gewond of verminkt waren, worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze ons herinneren in onze dromen. De vogels zijn gelukkig en tevreden, maar er is een klein ding: ze missen allemaal een speciaal iemand, iemand die achtergelaten is.

Ze vliegen en spelen samen, maar er komt een dag waarop er één plotseling stopt en de verte in kijkt. Zijn heldere ogen staan strak; zijn lichaam begint verlangend te trillen. Opeens breekt hij uit de groep, vliegt door de lucht, sneller en sneller. Je bent gezien, en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houdt je hem stevig vast in jullie vreugdevolle weerzien, om nooit meer gescheiden te worden.

De vrolijke fluit en gezang komt je tegemoet; je krauwelt liefdevolle in zijn nek, en je kijkt weer in die vertrouwde ogen, zo lang al weg uit je leven, maar altijd aanwezig in je hart.



angel310

 :o
wauw
wat mooi zeg
ik heb een brok in mijn keel ervan

groetjes angelique

Ed

Hoi Monky,

Dat is echt mooi dit zal ik zeker bewaren echt heel erg mooi.

Bedankt.

Groetjes
Ed

Mandy

Dit is hetzelfde verhaal, maar dan met beelden, heel mooi.
http://prichard.nuklees.net/indigo/rainbow.swf
Ook al ben je niet in rouw om een verloren dier dan nog krijg je een brok in de keel en lopen de tranen over je wangen, zoals nu bij mij nu ik het weer voor de zoveelste keer heb gezien.
Sterkte Ed, ik weet wat je meemaakt, vandaag dubbel zo veel... :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ed



Ed