28 april 2024, 15:17:54

Wietje

Gestart door Maja, 2 september 2005, 17:26:23

« vorige - volgende »

Maja

Goeieavond allemaal!
Wiet heeft woensdag voor de eerste keer fiet fiew gezegt  ;D. Hij is me wel nogal een vlugge leerder  :D.
Ik heb ook ontdekt dat het gepik naar mijn vingers als ik aan het typen ben gewoon spelen is. Is zo grappig, hij zit dan allemaal kreetjes te slaan en op toetsjes te duwen  :D Wat is het me toch een schat  ;).
Wat ik me eigenlijk ook afvraag is: hij stelt zich angstig, boos en tegelijkertijd macho-achtig op tegenover mijn handen en vooral vingers. Denkt hij misschien dat mijn hand als hij los is een vogel is en als die in zijn kooi komt een gevaarlijk iets? ???. Vind het wel wat raar  :-\.
Hij is gelukkig wel al wat verdikt  ;D. Hij weegt nu 80 gram.
Zo, ik zal hem dan maar eventjes verder een nieuw deuntje aanleren he!
Dus dikke kus van Wiet en Maya

~Natas~

Hai,

Nou 80 gram is niet slecht hoor voor een valk.
Maar je hebt dikke en dunne valkjes, dus ze zijn nooit allemaal ff dik.
En als Wiet nu gaat fluiten, zal ik blijven oefenen.
Dan heeft hij er aanleg voor dus gewoon gaan en blijven herhalen.
Ben benieuwd wat je Wietje nu gaat leren  :P

Groetjes,

NAtas en Joepie

Christine

de mijn was vorige week 84 en de jongste 96gram dus ja het hangt van valkje tot valkje af

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Maja

Goh, ik ben al weet meer gerust  ;D Hij weegt dus toch niet te weinig  :D. Ja, ik denk ook wel dat hij aanleg heeft  :D! Hih, ben toch zo fier op mn kleine Wiet! Wel, wat ik hem nu probeer te leren? Het zo ongeveer: fiet fiet, fiet fiet, fiet fiet fieeee, fietfietfietfietfieeeeet en zo door... De eerste keer dat ik dat floot, begon hij al zo een beetje mee te fluiten, wie weet binnen een week ofzo?
Wietje heeft ook veel aandacht bij de mensen  :D Als er klanten bij mn pa zijn en zo horen hem roepen willen ze hem allemaal zien  ;D. Hij begint dan te showen en dat vinden ze allemaal heerlijk.
En nu moet ik het eten gaan klaarmaken dus tot nog es!
Kus van Wiet

Lin

Citaat van: Maranwe op  6 september 2005, 18:10:48
Hey Lin,
geen problemen hoor met die kooi ;). Nee, heb er maar 7 meer, een groot deel ervan is al overleden  :-\ maar ze verdienen het om in mn handtekening te staan. Hoeveel heb jij er trouwens?


Hey,

Onderin mijn handtekening staat de link naar mijn tweede dagboek. Op de eerste pagina zie je een samenvatting. 80 gram is niet echt zwaar , maar ook niet te mager. Ligt eraan hoe groot je valkje is. De meeste wegen wel rond de 100 gram.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Maja

10 september 2005, 17:17:21 #20 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:33:49 by *Marianne*
Dag Lin,
ik had dat al eens gelezen  :D. Wat een mooie valkjes zeg, echt ben een beetje jaloers  :P. Echt je mag je prijzen met zo'n mooie dieren!
Mja, ik zou graag hebben dat Wietje 90 gram weegt, dan is het volgens mij goed.
Greets

Dagboek is gesloten omdat er 1 jaar niets meer in is veranderd of geschreven.
Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne