25 april 2024, 22:47:11

Voliere Wisselen

Gestart door ziralioness, 1 september 2005, 13:24:14

« vorige - volgende »

ziralioness

En hier issie dan....

Voor: de Terenziani voliere....





En NA: De nieuwe (tweedehands hoor) Ferplast voliere!!! :D







En weet je wat hij me gekost heeft....??

Slechts 50 euro.....  :o Geen geld toch voor zo'n grote voliere???

Dus, nu heb ik een echte verrijdbare voliere en mijn birdies vinden het allemaal al erg interessant. Ze klimmen er wat in rond en proberen de ruimte eens uit. :D Ze lijken het aardig naar hun zin te hebben.

Van de vorige voliere had ik erg veel rommel; door de lage rand gooiden mijn vogels hun zaadjes en de beukensnippers regelmatig door de hele kamer. Met deze voliere zal ik daar geen last meer van hebben!!! :D

Deze voliere heeft maar twee kleine nadelen ten opzichte van de vorige; deze heeft geen gazen plafond (dus daar kan ik geen schommeltjes aan hangen zoals bij de oude, maar daar vind ik wel iets op) en ik kan ze niet meer zo gemakkelijk door de tralies heen krauwelen.... maar dan laat ik ze toch gewoon lekker los? ;)

Kortom... ik ben dolblij met de nieuwe voliere, die ook in de volgende inrichting uitstekend zal gaan passen! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Riny

Hoy Diane
Dan span je toch een wat dikker touw onder het dakje van de voliere ,en dan kun je daar je schommel aan ophangen en speeltjes.
Maar het is wel een vooruitgang hoor.
Zo kun je ze ook lekker naar buiten rijden met goed weer.
Groetjes Riny :D :D :D

leoni

hallo

mooie voliere.
ik heb een witte en die koste ook niet  zo heel erg duur maar in de winkel zijn ze echt veel duurder( bij ons dan).
wat is die gelige voor mutatie?
die is erg mooi vins ik.
ik denk dat ze nog veel plezier hebben van de voliere.

groetjes leoni

ziralioness

Die gele heet Sparky en is een bont-gepareld mannetje met als hoofdkleur geel. Inderdaad een heel aparte vent!  :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...