18 april 2024, 02:52:51

helaas

Gestart door joan, 30 augustus 2005, 13:37:36

« vorige - volgende »

joan

Ik heb van de week een stukje geschreven dat het niet zo goed ging met Nina (mijn dochters supertamme valkje van 15 weken). Na het raadplegen van dr Feld (telefonisch) en het gebruik van wat antibiotica leek het iets beter te gaan.
Helaas gisteren werd ik om 21.00 uur van mijn werk naar huis geroepen, Nina zat met uitgestrekte nek en hoofd achter over en met stuipen bij mijn dochter op schoot.
Gelukkig vonden we nog een dierenarts in Eindhoven die nog wilde helpen , helaas zijn eerste opmerking was dit is hersenvliesontsteking en heeft haar in laten slapen nadat hij mijn dochter had overtuigd dat dat beter was.
Wij hebben Nina in de tuin begraven het was voor mijn dochter een zeer emotionele avond.
Hersenvliesontsteking is volgens de dierenarts besmettelijk dus hopen dat de rest van de voliere gezond is (hier is Nina +/- 6 weken geleden uitgekomen.
volgens de dierenarts is het moeilijk controleren of de vogels gezond zijn omdat als je verschijnselen ziet je al te laat bent.
Wel zij hij dat het meestal jonge vogels treft dus nu maar hopen.

Riny

Hallo Joan
Wat zielig voor je dochter je valkje zo ziek en je kunt niets doen.
Ik hoop echt dat de rest van de voliere gezond is en wens jullie sterkte.
Groetjes Riny :'( :'( :'(

Jaimy_en_Viggo

jeetje..dat is echt goed kl*te zeg :( Maar jullie hebben gedaan wat je konden doen..

Groetjes Jaimy

margreet

hallo Joan,

Wat erg dat hij het niet gered heeft, kan me voorstellen dat je dochter van slag is, hopelijk blijft verder leed je bespaard, sterkte

groetjes Margreet


~Natas~

Hoi,

Jeetje zeg wat erg.
Wat zal je dochter geschrokken zijn.
Het is een naar gezicht om je vogel zo te zien.
Hopelijk heeft je valkje geen pijn gehad, want das zo erg  :'(
We zullen voor je duimen dat de rest van je nest en vogels niet besmet zijn.
Sterkte ermee,

Natas