7 mei 2025, 06:43:32

geen staartveren

Gestart door sander korten, 2 september 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Als het nou kale plekken was met zwarte punten dan wist ik wel wat het misschien kon zijn.

http://www.hareco.nl/index.htm en dan links onderin

Deze ziekte zorgt ook voor kale plekken onder de vleugels en op de rug. en als de ziekte erg is kan bijna alles wel uitvallen. Maar jij ziet geen zwarte punten dus dit is iets anders.

Groetn, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo Sander,

Misschien een stok achter de stok waarop hij het meest zit, ter ondersteuning van zijn kontje, voor het evenwicht?, als je er mee naar de DA gaat ben ik benieuwd wat hij er van zegt.

groetjes Margreet

sander

hallo

dat is een goed idee margreet dankjewel
heb hem vandaag in een grote kooi gedaan met plankjes zodat hij het zowiezo al makkelijker heeft met lopen en eten/drinken....verder zit i echt goed in zn verenpak en zit ook ni bol ..eet/drinkt goed dus een ziekte lijkt me niet echt voor de hand liggend...maar ga maandagmorgen direct ff met um naar de DA misschien weet hij/zei wat het is

groetjes sander,chica.winston,diesel,spotty.spikkel...

sander

hallo

ik ben vandaag met spikkel bij de DA geweest en spikkel is geboren zonder staartbeen( hij had een moeilijk woord)
dus hij zal nooit een staart krijgen...maargoed het is mijn vogel en dat blijft het ook,,staart of geen staart hij is er niks minder om ;D ;D

groetjes sander-spikkel-spotty-chica-winston-diesel

margreet

hallo Sander,

Goed dat je nu weet wat er met Spikkel aan de hand is, jammer dat het blijvend is, gelukkig kunnen ze nog wel vliegen zonder staart, fijn dat je hem toch wilt houden, hoop dat hij nog een lang en goed leven bij je heeft.

groetjes Margreet

Lin

Hey,

Fijn dat je nu wat meer weet. Ik ben ook erg blij om te lezen dat je dan nog steeds van hem houdt, dat lees ik graag!

Groeten, Lin

Mandy

Goh, wie had dat gedacht. ::)
Maar goed dat je het nu weet.
En fijn dat je 'm zo goed mogelijk leven zal geven.
Succes er verder mee. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

sander

hallo

ja tuurlijk ga ik um goed verzorgen net zoals mn andere gevleugelde vrienden....mensen wie dat niet doen omdat i anders is als anders zijn geen dieren vrienden..... 8) en verdienen geen huisdieren...maar ander vraagje he...
mijn vriendin heeft ook 2 valkparkieten waar er 1 van blind is en geen vet laag heeft in zn verenpak..maar nu trilt hij 24 uur per dag al 5 jaar lang maar is dat nu dat hij ut koud heeft of kan dat wat anders zijn????

Lin

Hey,

Ik denk dat het daardoor komt. Als hij echt ziek was dan was hij al dood geweest denk ik. Want een valkje dat bol zit en rilt eet ook niet goed en zal dus heel mager en uiteindelijk doodgaan.

Groeten, Lin

sander

hallo

nee hij eet prima en is ook de vrolijkheid zelf....hij is ook niet ziek ofzo maar dat trillen kan verder geen kwaad of is er iets wat je er aan kan/moet doen???

Lin

Hey,

Nee na 5 jaar kan je er volgens mij niks meer aan doen. Maar je kan voor de zekerheid een vogelarts vragen.

Groete, Lin