Mijn vogeltje heeft een afgebroken snavel help

Gestart door Jasper, 7 augustus 2005, 19:46:06

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Jasper,

Wat fijn dat de kleine nog leeft, jeetje en een gangenstelsel van 15 cm,. pff das niet niets,. Je raadsel is wel een beetje opgelost zo en met jullie goede zorgen heeft Grigor de beste kans die die maar kan krijgen. Ik duim dat alles goed komt met deze kleine valk

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkje-jacco

CitaatDe andere kakari (ook een jong) vond ik vanochtend onthoofd in de voliere.

hoi,

het kunnen ook wezels geweest zijn, ogf ratten want die gangmaat, 15cm is wel veel voor een muis.

ben blij dat het goed gaat met het kleintje
groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

jasper

weet iemand misschien hoelang een vader van een jonge kakariki zijn jong eten geeft?Kan nog geen foto maken want ik heb nog geen batterij voor de camera, en grigor ervoor vangen vind ik te zielig. Al die stress.
Ben bezig al de gangen dicht te gooien met kiezelstenen. Denk, zo komt er tenminste geen muis of iets anders meer door.Hou jullie op de hoogte en bedankt voor jullie steun en reacties.

Groetjes Jasper

petra

Hi, hier de moeder van Jasper, onze Grigor doet het echt goed.Eet al veel zelfstandig, maar kan nog niet zijn snavel gebruiken om omhoog te gaan via het gaas. De snavel is al weer een beetje verder gegroeid en de bovensnavel staat nu recht tegen de ondersnavel (terwijl die er overheen moet groeien) We wachten maar af. Heb nu 2 kneusjes. Een blinde kakariki (aan een oog ) en onze Grigor. En die blijven gezellig bij ons.

Ik wil even bedanken voor al die lieve reacties die we gehad hebben. Het was echt een steun.
We houden jullie op de hoogte.
Moet nog batterijen kopen voor de camera en dan kan ik jullie een mooie foto van onze Grigor zenden.

Groetjes Peet (de moeder van Jasper)

Kirsten

3 september 2005, 17:23:00 #19 Last Edit: 3 september 2005, 17:25:47 by Kirsten
Hoi Petra en Jasper,

Wat een super goed bericht! leuk dat je ons op de hoogte houdt en we wachten geduldig op de foto's ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

margreet

hallo Petra,

Wat fijn dat het goed gaat met Grigor, en dat je ons op de hoogte houdt, en foto's zien wij graag.

groetjes Margreet