3 mei 2025, 11:57:20

volliere

Gestart door saskia_w, 31 december 2005, 14:09:30

« vorige - volgende »

saskia_w

ik mag een buitenvolliere voor mijn valkjes weet iemand hoeduur dat word ? er moeten zown 4/6 vogels in kunnen en een goede site voor het gaas enzo en hoe groot hij moet zijn heeft iemand nog tips ?

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Mariska

Hoi Saskia,

Je kunt voor het gaas en ander benodigdheden eens kijken bij www.Geonschrijver.nl.

Ik ben daar pas ook in de zaak geweest en hij is niet duur en verkoopt per meter, maar ook per rol van 25 meter ;)
Dus stel dat je 27 meter nodig hebt hoef je geen 2 rollen 2 kopen! Vond ik wel handig.

Groetjes
Maris!!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi,

ik heb een aluminium voliere besteld van 2 meter hoog, 2 meter diep en 1.80 breed, inclusief deurtje natuurlijk. Die kostte 325 euro.
Is natuurlijk een hoop geld maar het gaat je leven lang mee. :)

saskia_w

hoeveel kunnen daarin ?             

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Rianne

Ik hou er eerst 4 in, een koppel diamantduifjes en 3 chinese dwergkwartels. Ik hou een jong van 1 koppel en daar moet dan ook een partner bij. Dan zit ik op 6 valkjes. Dan nog maar even zien hoe ruim ze het hebben.