Veiling : handtekening voor in het forum

Gestart door Karin, 28 augustus 2005, 12:25:15

« vorige - volgende »

Karin

Hoi allemaal,

In overleg met Peter heb ik een leuk idee bedacht om de spaarpot van valkparkiet.com een beetje te spekken  ;D Ik krijg regelmatig de vraag van mensen of ik een handtekening voor ze wil maken, maar omdat het ontzettend veel werk is en als ik het voor de één doe het voor de ander ook moet doen doe ik het eigelijk nooit op verzoek, alleen als ik het zelf aan bied  ;D Nou, bij deze bied ik dus een handtekening aan.
Een paar regeltjes :

1. maximaal 2 à 3 valkparkieten in de handtekening ( met een goede tube ( geheel uitgesneden foto, zie mijn handtekening ) ben ik al een uur bezig, dus jullie begrijpen dat ik er geen 25 in zet  ;D ), maar je mag ook een ander dier erin laten zetten.

2. Ik heb grote ( ! ), scherpe foto's nodig waar het valkparkietje helemaal op staat voor de mooiste tubes.

3. Je mag een voorkeurskleur opgeven en eventueel een tekst ( bijvoorbeeld "valkparkiethobbykweker De Bonte Parel" of de naam van je valkjes enz. )

4. Jullie kunnen bieden tot begin oktober.

5. het minimumbod is 5 euro  ;D

Ik hoop dat jullie het leuk vinden  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

saskia_w

leuk iedee  ;D ik heb mijn broertje om ze voor me te maken dus ik bied niet erg mooi die handtekening van jou :o

groetjes saskia


Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Valerie

Leuk idee! Maar ik verander mijn handtekening niet, heb meer dan 3 vogels, duss...

Maar welk programma'tje gebruik jij om die valkjes uit te snijden? Is jouw wel heel erg mooi gelukt! :)



Agnes

Nou ik ben een computernitwit, en ik wil ook een mooie handtekening :'( :'( :'(

Ik begin met een openingbod van € 6,00.   ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet

hallo,

Leuk idee, bied 7.50 euro

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Karin,

Erg leuk idee!!!
Ik ben echter erg tevreden met mijn handtekening op dit moment. Maar ik zie veel mensen voorbij komen zonder handtekening, dus er zal animo genoeg zijn. Vooral gezien de kwaliteit van je handtekening!!!

Dus mensen: bieden!!!

Groetjes Gerda

cora

ik bied 10 euro. Echt super dat je dit aanbiedt Karin.

groetjes

Cora

Karin

Dank je Cora  ;D Ik vergat er nog bij te zeggen dat ik met de gemaakte tubes 2 of misschien 3 handtekeningen maak voor de bieder ( ligt er aan hoeveel inspiratie ik heb  ;D ) zodat degene zelf kan kiezen welke gebruikt wordt of gewoon af kan wisselen  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

hihi.. wat een idee.. leuk om zo de site te helpen!

Ik bied helaas niet want ik ben zelf grafisch vormgever/DTP-er maar als je hulp nodig hebt moet je Im-en!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo,

Ik doe nog mee, 12,50 euro

groetjes Margreet

cora


margreet

hallo,

Ik doe nog een poging, 17,50 euro

groetjes Margreet

margreet

hallo,,

Als ik de handtekening voor deze prijs heb ben ik er erg blij mee, maar tot wanneer kunnen ze blijven bieden?.

groetjes Margreet

Karin

Hoi Margreet,

in principe loopt de bieding tot begin oktober ( zie het eerste bercihtje ), maar ik ben al heel tevreden met het bod hoor. Mocht er echt helemaal niet meer geboden worden deze week, dan wil ik het eventueel wel eerder sluiten. We kijken wel.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rick

Hallo allemaal ik bied 20 Euries

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie