Veiling : handtekening voor in het forum

Gestart door Karin, 28 augustus 2005, 12:25:15

« vorige - volgende »

Karin

1 oktober 2005, 17:55:50 #15 Last Edit: 1 oktober 2005, 17:59:15 by Paul
Ik ben vanmiddag terug gekomen van vakantie en ik zie dat er tijdens mijn afwezigheid niemand meer geboden heeft, dus Rick krijgt de handtekening (en) voor 20 euro ! Rick, stuur me even een IM met je voorkeuren ( tekst en eventueel kleuren ) en stuur me dan 2 of 3 mooie foto's van valkjes waar ze helemaal op staan, des te groter, des te mooier wordt de tube. Je mag ook meerdere foto's sturen en dan kijk ik gewoon welke ik het beste kan gebruiken  ;D Ik stuur mijn privé emailadres dan via IM, en ik heb een grote mailbox, dus kom maar op met die foto's ! Ik heb nog een weekje vakantie, dus dan kan ik aan de slag. Het geld overmaken naat valkparkiet.com regel je maar met Peter  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Hoi Karin,

Doe je nog een volgende ronde?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Karin

Ja hoor, ik weet alleen nog niet wanneer  ;) Eerst even kijken hoe dit me bevalt  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, ze zijn klaar hoor. Het was diep in de nacht werk, want dat is eigelijk de enige tijd dat ik rustig kan psp-en ; dan zitten de valkjes nml in hun kooi. En als ik eenmaal bezig ben vergeet ik de tijd  ;D De tubes zelf had ik al eerder af, die heb ik gemaakt terwijl er 4 valkjes op mijn handen en schouders zaten  ;D ;D ;D Het zijn een paar donderstralen. Ik had vanavond mijn lenzen uit gedaan en mijn bril op gedaan, omdat mijn ogen geïrriteerd waren en er hingen 2 valkjes aan, lettelijk !

Ik hoop dat je ze mooi vind Rick, ik heb ze net naar je emailadres gestuurd. Het zijn er in het totaal 8 geworden  ;D 4 verschillende en dan van ieder 2 verschillende teksten. Ik heb hier en daar een teentje aan je valkjes geplakt en bij eentje zelfs een staart eraan gemaakt ( die viel weg achter de zitstok ).

Er komt wel weer een nieuwe ronde, maar ik wacht er ff mee. Mijn broedseizoen is net begonnen, dus ik ga me ff daar op storten  ;D Er gaan heel wat uurtjes in dat psp-en zitten  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

valkje-jacco

hoi,

wat een goed idee om dat te doen joh ;D ;D
ik zou er zelf nooit op kunnen komen,

daarlijk kan je er een bedrijfje mee beginnen  ;) 20 euro per handtekening, dat verdient de rijkste celeb niet eens voor een handtekening :P ::) :D :D
heel veel suc6 verder met de handtekeningen :D

gr. Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rick

Hoi Karin,

Ik heb hier geen worden voor zo mooi. Echt heel erg bedankt. Ik vindt ze prachtig. Echt heel mooi.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

valkje-jacco

werkelijk: Prachtig :D daar moet ik nog even voor oefenen ;D :D

gr. Mitchell en jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

margreet

hallo Karin,

Mijn complimenten, hij is echt heel mooi geworden.

groetjes Margreet

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

 :o Wat een schitterende handtekening  :o
Ik kan me voorstellen dat je daar een tijdje mee bezig bent geweest... :P

Echt heel mooi.

Groetjes,
Monique 

Karin

Dank jullie wel allemaal, maar ik heb er 4 gemaakt hoor  ;) Dan had Rick wat waar voor zijn geld, ook al was het voor een goed doel  ;D Misschien kan Rick ze alle vier laten zien ? Goede reclame voor de volgende ronde... of juist niet, als je ze niet mooi vind weet je dat je niet hoeft te bieden  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rick

Hoi Karin,

Ik zal ze van de week even showen

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Mariska

Hoi Karin,

Ik vind hem prachtig :o

Ben ook heel beniwuewd naar de andere 3!!!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)