18 april 2024, 16:12:20

Mijn valkje is geboren!

Gestart door Ozzie, 27 augustus 2005, 10:09:36

« vorige - volgende »

Ozzie

27 augustus 2005, 10:09:36 Last Edit: 27 augustus 2005, 10:11:20 by Ozzie
Ik moet het even kwijt hoor, mijn schatje is van de week uit het ei gekropen!!!

De kweker zegt onder voorbehoud, want het is van een koppeltje waar zij nog niet eerder mee hebben gekweekt, dus er kunnen nog dingen misgaan. Maar eigenlijk ben ik hartstikke blij en hoop dat alles goed gaat.

Wie weet eigenlijk wat er zo in het begin mis kan gaan met een klein valkje? Misschien dat de ouders er dan niet naar omkijken ofzo? Ben benieuwd.

Maar goed, "onder voorbehoud" dus: het is een lutinootje, want die vind ik zooo prachtig. Rocky gaat hij/ zij heten en ik ben er helemaal klaar voor: hok, vervoersmandje, speeltjes, eigenlijk alles heb ik al in huis. Ik moet alleen nog wel even verhuizen volgende week, dus de timing van de komst van die kleine is perfect.

Ik weet niet of jullie dit herkennen, maar ik wacht al een tijdje op een Lutinootje bij die kweker en de laatste week van het wachten, begon ik zelfs te dromen over de eitjes die uitkwamen, ik heb al levendige fantasieen van als ik hem/ haar in huis heb...beetje obsessie dus haha!

Maar goed, het valkje is zooo gewenst...het lijkt wel of ik een kind ga adopteren!

Dit moest ik even met jullie delen!!!

veel groeten, Wendy :D

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Riny

Hallo Wendy
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je valkje.
En wat er allemaal mis kan gaan daar moet je maar niet aan denken.
Wat zal je de tijd dat je moet wachten nog lang duren ,maar dan kun je wel nog veel nuttige informatie van het forum halen.
Groetjes Riny :D :D :D

Tara

Van harte gefeliciteerd in elk geval,
het lijkt me zeer fijn, en een lutinootje ohh.. Wat heb je een goede smaak ;D

Ozzie

Nou, ik kreeg vandaag de eerste foto van mijn kleine trots:



Ik hoop dat het lukt de foto erop te krijgen. Als het in één keer lukt zet ik zijn/ haar pa en ma er ook ffies bij.

gr, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ozzie

Wat is 'ie klein he? Zo teer nog...maar je kunt zien dat het een heel slim en mooi valkje gaat worden, toch? ;D

Ik vind hem/ haar nu al de mooiste haha. 

Dit zijn pa en ma Rocky, eerst mams:


en pappie:



Rocky is een product van hun allereerste nestje. Nu, dat wilde ik even wereldkundig maken!

Groetjes, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline