18 april 2024, 16:19:54

hoe lang?

Gestart door trienke, 27 augustus 2005, 09:46:01

« vorige - volgende »

trienke

Hoelang kun je eigelijk opfokvoer bewaren als het open is?, Heb nu nog opfokvoer staan wat dik 3 maanden open staat maar wel met deksel erop.

groetjes trienke

Christine

dat is net ook een vraagje waar ik ook eigenlijk mee zit de mijn zit nog in de verpakking maar die is open, hoelang mag het zo blijven staan? en waarin mag het je bewaren?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi,

als ik handopfokvoer nodig heb, koop ik het bijvoorbeeld dus in het voorjaar, maar dan blijft het natuurlijk nog even goed, zodra ik het écht nodig heb voor een jong, en het open gaat, dan heb ik meestal niks meer over daar ik nieuwe dozen moet aanschaffen. Maar als ik nu bijvoorbeeld een rest over heb van diegene die ik nu heb, ga ik die niet meer houden tot volgend jaar, en gewoon een nieuwe kopen.

Ik zou een open doos niet langer houden dan zo'n half jaar.
Zelfs zo lang nog niet :-\

Groetjes, Tara

Riny

27 augustus 2005, 13:57:55 #3 Last Edit: 27 augustus 2005, 20:30:07 by Riny
Hallo allemaal
Als je handopfokvoer in dozen zit is het iets anders.
Die potten waar nutribird in zit kun je luchtdicht afsluiten ,dus ook veel langer goed houden.
Trienke ik zou die rustig gebruiken als het nutribird is.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

het is inderdaat nutribird. Maar na het kweekseizoen ga ik die wel weg gooien. als ik het niet meer gebruik.

Groetjes Trienke