Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

bobbie

Arme Lin,

Je hoofd loopt om geloof ik.

Door dieptepunten waardeer je je hoogtepunten. Als alles 1 egale rechte lijn was had je ook geen lol en blijdschap.
Aan die omapraat heb je nu niets maar toch ...........

Spannend hoor je huis en voliere. Hebben jullie al een naam voor de kwekerij?
Groetjes, nel :)

ep

nou hier komt het verhaaltje met wat foto's.
het gaat heel goed met cammal, het is een heel gezellig vogeltje.
hij is heel tam en zit de hele dag te fluiten.
hij kan al een heleboel deuntjes.
roodkapje, het wilhelmus, bouwvakkers fluitje, de telefoon, en een liedje uit een barbie film van de meiden.
hij is nu in de rui en oogt niet zo heel mooi meer maar dat komt vast goed.
Als het bij ons in huis druk is wil hij ook mee doen en maakt hij een hoop herrie maar anders zit hij gewoon lekker te fluiten.
Eten doet hij ook goed alleen fruit en groenten lust hij niet althans niet vers wel gedroogd.
We zijn nog elke dag blij dat we hem hebben.
Linda bedankt het is een top vogel.
gr.petra

Valerie

Citaat van: Lin op 15 oktober 2005, 21:05:49
na elk hoogtepunt lijkt wel een dieptepunt te komen... :'(

eerst stage wat heel goed ging en omsloeg in een negatief stageadvies. toen een baan maar afkeuring van adviesrapport waar ik een half jaar aan gewerkt heb. Nu vandaag meubels gekocht en auto in beslag genomen... :'(

Mijn vriend heeft een getunde auto en die viel nu opeens na een jaar op..

hij werd aangehouden omdat hij teveel geluid maakte, blindering, profielbanden (is nog goed!!), spoiler (mag erop!), en geen achterbumper (geen uitstekende delen en nummerbord aanwezig)

Dus dat betekend herkeuring en de auto een week kwijt. Een boete wil hij niet geven en ook niet dat wij maandag zouden terugkomen om alles te laten zien wat we aangepast hebben. Dan veranderen we gewoon wat moet, dus blindering eraf, banden nieuw en de bumper is mandga ook klaar. Maar goed... :'(

erg sneu voor mijn vriend die er al een jaar bijna elke dag een paar uur aan zit te werken. Hij brak helemaal...kwam erg hard aan na zoveel tijd erin gestopt te hebben en nu ook net nadat we alles gekocht hebben.

Zal wel veel geld kosten, deels eigen schuld deels erg overdreven want we rijden al bijna 2 jaar zo met die ramen en spoiler..

Nou even een dipje dus.. moeten van de week maar even kijken hoe wij beiden weer op het werk komen..

Groeten een bedroefde Lin weer..

En hoe zit het dan met de auto's van De Grote Beurt?? Die worden toch ook helemaal opgef**t en dan kan/mag het wel? Dat vind ik dan zielig! Had die man die jullie tegenhield een slechte dag ofzo?
Mijn broer heeft zijn auto ook deels getund. Ook heeft hij zijn auto verlaagd en hangt de voorbumper slechts 11 cm van de grond...
Als het bij de 1 niet mag, waarom bij de ander wel?
Dit is geen leuk nieuws voor jullie zeg. Al dat zware werk! Allemaal voor niks?
Goed topic over die handopfok!! Kan je eigenlijk erg goed op marktplaats zetten als advies voor mensen die zo'n valkje overwegen te kopen, zodat ze weten waar ze aan beginnen. ;)

Lin

Citaat van: bobbie op 16 oktober 2005, 21:30:40
Arme Lin,

Je hoofd loopt om geloof ik.

Door dieptepunten waardeer je je hoogtepunten. Als alles 1 egale rechte lijn was had je ook geen lol en blijdschap.
Aan die omapraat heb je nu niets maar toch ...........

Spannend hoor je huis en voliere. Hebben jullie al een naam voor de kwekerij?
Groetjes, nel :)

ach ja er zijn ergere dingen.. alleen de timing was een beetje verkeerd. We hebben nog geen naam voor de kwekerij heb er nog niet echt overnagedacht. Heb er nu niet echt tijd voor.

Hey Petra,

Leuk dat je zoveel hebt geschreven. ik dacht wel dat je wel iets wilde schrijven. Wat kan ie veel fluiten!! wat lief... Ik kan niet zien hoor dat ie in de rui is. Hij is ook helemaal niks veranderd. Wel jammer dat tico er niet meer bij is. Gelukkig vermaakt Cammal zich wel in zijn eentje zo te horen. erg leuk petra je verhaal en leuke fotos. volgens mij is hij precies zoals je hem wilde! maar als ej genoeg aandacht aan een valkje besteed komt het wel goed.

Hartstikke leuk Petra, bedankt!

Groeten, Lin

Citaat van: Valerie op 17 oktober 2005, 10:50:08
Citaat van: Lin op 15 oktober 2005, 21:05:49
na elk hoogtepunt lijkt wel een dieptepunt te komen... :'(

eerst stage wat heel goed ging en omsloeg in een negatief stageadvies. toen een baan maar afkeuring van adviesrapport waar ik een half jaar aan gewerkt heb. Nu vandaag meubels gekocht en auto in beslag genomen... :'(

Mijn vriend heeft een getunde auto en die viel nu opeens na een jaar op..

hij werd aangehouden omdat hij teveel geluid maakte, blindering, profielbanden (is nog goed!!), spoiler (mag erop!), en geen achterbumper (geen uitstekende delen en nummerbord aanwezig)

Dus dat betekend herkeuring en de auto een week kwijt. Een boete wil hij niet geven en ook niet dat wij maandag zouden terugkomen om alles te laten zien wat we aangepast hebben. Dan veranderen we gewoon wat moet, dus blindering eraf, banden nieuw en de bumper is mandga ook klaar. Maar goed... :'(

erg sneu voor mijn vriend die er al een jaar bijna elke dag een paar uur aan zit te werken. Hij brak helemaal...kwam erg hard aan na zoveel tijd erin gestopt te hebben en nu ook net nadat we alles gekocht hebben.

Zal wel veel geld kosten, deels eigen schuld deels erg overdreven want we rijden al bijna 2 jaar zo met die ramen en spoiler..

Nou even een dipje dus.. moeten van de week maar even kijken hoe wij beiden weer op het werk komen..

Groeten een bedroefde Lin weer..

Dit is geen leuk nieuws voor jullie zeg. Al dat zware werk! Allemaal voor niks?
Goed topic over die handopfok!! Kan je eigenlijk erg goed op marktplaats zetten als advies voor mensen die zo'n valkje overwegen te kopen, zodat ze weten waar ze aan beginnen. ;)

De achterbummper was eraf, dat mocht niet van de politie..
Maar ja we zien wel wat het bedrag wordt en wat we moeten betalen. Roos zet het verhaal op marktplaats, ik durf het nog niet echt aan. straks komen er allemaal negatieve reacties op..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ben benieuwd hoe het af gaat lopen Lin, hopelijk valt het financieel mee!

Ik heb net in Rianne's dagboek nog de suggesties Valkplaza en Valktown gezet...  wie weet?

Groetjes,
Petra

trienke

hey lin

het stukje wat je geschreven hebt bij handopfok ziet er goed uit hoor toppie.

ik hoop voor je dat het finacieel inderdaat mee gaat vallen.

groetjes Trienke

Lin

Wederom weer even tussendoor.. had dit al getypt maar kon het zaterdag niet plaatsen, daarom nu maar even..

Citaat van: Gerda op 16 oktober 2005, 11:25:12

Wat een gedoe met je stage en adviesrapport. Wat vervelend voor je.
Gelukkig heb je ook veel leuke dingen, dus probeer je daar maar lekker op te concentreren.

Groetjes Gerda

Gelukkig is stage al dus voorbij.en ga vrijdag voor gesprek over mijn adviesrapport.

Citaat van: Rianne op 16 oktober 2005, 11:19:07
Het kan ook zijn dat ze hem een tijdje in de gaten hebben gehouden... Maar ik vind het raar dat ze hem in beslag nemen, JP reed toch niet veel te hard of zo?

Deed niks verkeerd. Ze gingen een extra rondje op de rotonde om achter hem te komen. Erg jammer..

Citaat van: Mariska op 16 oktober 2005, 13:05:08
Citaat

Hey,

Hij heet geen Melon maar Lemon! Maakt niet uit. maar als je kijkt op bladzijde 1 dan kan je al mijn 'kleinkinderen' zien van dit jaar dus. wat een mooi valkje he?
Citaat

Wat ben ik toch ook een doos he?! ;D
Maar ik zat er niet ver naast en het klinkt allebei lekker fruitig ;)

Groetjes Mariska

hihi allebei geel dat klopt!

Nou even wat nieuws over de valkjes! eerst had ik de kooien aan elkaar gekoppeld.

een filmpje ervan:

http://www.youtube.com/?v=KUshIlaQ8JM

Tiamo en Ayla waren ontzettend druk. Later werd dat gelukkig minder. Gisteren heb ik ze bij elkaar gezet. Ik had de kooien tegenover elkaar geopend. dit ging ook goed, gelukkig. Ze waren allemaal erg nieuwschierig en erg speels. Ontzettend leuk om dat allemaal te zien. Vanaochtend heb ik de ene kooi weg genomen en zonder problemen zitten ze allevier bij elkaar. Het is nog wel even kijken naar een juiste voerbak want nu zijn er teveel kleine bakjes die ook onder een zitstok hangen. Maar dat komt dus wel goed.

en een filmpje van allevier bijelkaar.
http://www.youtube.com/?v=8Mxbihb3Mp0

Ons hondje
http://www.youtube.com/?v=_tpYOAHsrVw

Tiamo fluit roodkapje
http://www.youtube.com/?v=X3j0cTq3lyQ

tiamo verwelkomt mij elke ochtend op deze manier.
http://www.youtube.com/?v=qSVULpQH5dk

Kaiyo spelen met ring
http://www.youtube.com/?v=IxyG0U46mSI

en als afsluiting Tiamo.

Groeten, Lin

p.s. Iedereen de fotos van Cammal en Lemon gezien?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Wat mooi allemaal en taimo is prachtig! Cammal en Lemon ook echt waar prachtige valkjes maar jij hebt ons nu ook weel heel goed verwend hoor! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Hoi Lin,
De foto's zijn heel erg leuk, maar de filmpjes doen het bij mij niet. Jammer hoor. :-\ :-\

Mariska

Hoi Lin,

Leuke foto's en filmpjes heb je weer geplaatst.
Ik heb ook gelijk een hoop andere bekeken, van het kroelen en zo :D.
En Lotje is ook echt een scheetje, lijkt inderdaad niet op die van mij.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi,

Wat leuk om die hummeltjes weer terug te zien. Je volgt ze van kuiken tot valk en dan ineens zijn ze weg. Dit is dus heel erg gewaardeerd door mij 8).

Nu Princes nog. :-\

groetjes, nel :)

gonnie

Hoi Lin

Fijn dat jullie nu een eigen stekje hebben , er valt strakjes veel te doen , voor jullie, leuk ook een nieuwe voilere , veel leuke dingen in jullie leven , behalve van de auto dat is balen ,hopelijk valt de boete laag uit voor jullie dat kan je nu echt niet gebruiken. sucses met alles.
Groetjes Gonnie

hippysuus

Mooie foto's Lin!

Leuk die verhaaltjes van de valkjes die van jou af zijn gekomen, dat is fijn om te lezen he? Ik kan me voorstellen dat het een heerlijk trots gevoel geeft :D

Het welkom van Tiamo filmpje is lief, mijn vorige valkje deed elke ochtend steevast het bouwvakkersfluitje tegen me..zo schattig. En dan zei ik altijd keurig dankjewel pietje  ;D Een goede manier om de dag te beginnen.

Auw...er zit er hier net eentje zachtjes in mijn hals te knabbelen ::)

Petra en Cheeky

Ha Lin,

Hoe is het nu met jou? Weer een beetje bijgekomen van alle stress?

Ik vond je filmpjes en foto's weer schitterend! Tiamo blijf ik ook een prachtig valkje vinden!

Fijn dat het met je ex-valkjes zo lekker gaat. Met Princess is alles verder ook OK hoor! Ik zie haar zo af en toe als ik bij Patrick ben! Ze vliegt lekker rond met Queeny en wordt prima verzorgd, dus maak je geen zorgen!

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Lin

Alles goed ?
Prachtige filmpjes en wat een schattig hondje  ;D ;D.
Mooie foto's van Kaiyo ,wat een prachtvalkje he ?

Groet van Ankie