Waar hebben jullie het meest aan op deze site?

Gestart door Lin, 24 augustus 2005, 18:11:20

« vorige - volgende »

Waar hebben jullie het meest aan op deze site?

Informatie zoeken (ziekte enz)
informatie delen
verhaal kwijt kunnen
sociale contacten
zakelijk (valkjes (ver)kopen)
Leuke activiteiten worden georganiseerd
Eigenlijk allemaal!

Lin

24 augustus 2005, 18:11:20 Last Edit: 24 augustus 2005, 18:13:57 by Lin
Hey,

Dus het meest aan!!  leg even uit waarom voor iets heb gekozen! Dank je!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

angel310

spreekt voor zich dat ik alles heb gekozen toch?
houd een dagboek bij
wil nog graag het een en ander leren/weten
wil andere ook helpen
het is leuk om andere meningen te horen en andere mensen te leren kennen
ben ik nog wat vergeten?

groetjes angelique

Inger m

Hoi Lin,
Ik heb informatie delen neergezet. Dit omdat ik meestal antwoorden geef op vragen. Ik stel vrijwel nooit echt vragen op het forum, omdat ik hiervoor andere wegen gebruik.

Verder hou ik geen dagboek bij (ik lees ook vrijwel geen dagboeken), dus mijn verhaal kwijt kunnen is het ook niet, evenmin als sociale contacten, want deze heb ik buiten het forum om.

De leuke activiteiten zijn slechts paar keer per jaar, dus dat is ook de hoofdmoot niet. Dus eigenlijk lezen en daarop de vragen beantwoorden.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

bobbie

Hoi hoi,

De laatste mogelijkheid gestemd: eigenlijk allemaal!

Sociale contacten vind ik prettig hier. Haal af en toe een geintje uit. Probeer af en toe iemand te steunen.
Beantwoord af en toe vragen.
Lees bepaalde onderwerpen die voor mij op dat moment actueel zijn. Dus van alles een beetje.


groetjes, Nel :)

Riny

Hallo allemaal
Ik heb ook voor het laatste gestemd.
Door omstandigheden ben ik een tijdje niet op het forum geweest en ik miste het verschrikkelijk.
Waarom ik het miste????om alles!!
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Ik heb ook op alles gestemd.
Mijn valkjes heb ik via dit forum aangeschaft zeg maar, ik lees en schrijf dagboeken, probeer antwoord te geven op vragen, en stel ze zelf.

Valerie

Ik ook!!! Ik heb ontdekt dat hier een heleboel leuke mensen zitten. :)



margreet

hallo,

Ook bijna allemaal, behalve dagboek, daar heb ik jammer genoeg niet veel tijd voor, zit meestal 's avonds tussen 21.00 en 23.00 uur op de site, lees eerst alles op het forum, lees wel in veel dagboeken en verhalen, reageer regelmatig. Ik vind eigenlijk alles wel leuk en heb er de afgelopen 2 jaar veel van opgestoken.

groetjes Margreet

Petra op het werk

25 augustus 2005, 07:54:28 #8 Last Edit: 25 augustus 2005, 07:56:32 by Petra op het werk
Wat saaaaai, voor mij geldt hetzelfde Lin. Ik vind de sociale contacten erg leuk, maar zeker als je net begint heb je ook heel veel aan de ervaringen van anderen met valkjes! En nu kan ik zelfs af en toe weer anderen helpen en dat voelt goed!
Wat ik ook leuk vind is dat gewoon alle mogelijke onderwerpen aan bod kunnen komen en vaak ook met een dosis humor!. Houden zo!

Enne... zodra er weer iets van negativiteit opduikt: in de kiem smoren die hap, zodat het nooooit meer zover komt als een paar maanden geleden! Volgens mij hebben we er allemaal van geleerd toen en gaan we er nu toch anders mee om!

Groetjes,
Petra

Agnes

Ik heb gestemd op eigenlijk allemaal.
Voor dat ik een valkje aan wilde schaffen ben ik terecht gekomen op deze site.
Toen was het vooral te doen om informatie, maar nu kijk ik elke dag op het forum, en als ik tijd over heb nog bij andere onderwerpen.
Soms kan ik vragen van andere beantwoorden, en dat is leuk.
Ervaringen delen en een betje ouwehoeren, ook altijd leuk ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Hey

Ik zal nog wel een poll maken met de vraag wat vinden jullie het leukste op het forum..???

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rick

Hoi,

Ja wat moet ik nog zeggen ik heb ook voor de optie alles gekozen. En waarom? Het is zo leuk hier.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Gompie

Ik heb gekozen voor informatie zoeken.
Ik kom hier voornamelijk neuzen om wat meer te leren over/voor mijn valkjes :D
Kan hier echt bijna alles vinden wat ik zoek en ben daar heel erg blij mee ;)


Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)