3 mei 2024, 16:19:24

Puppie op komst

Gestart door Annouschka, 26 augustus 2005, 16:40:18

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

even om te vertellen dat de puppies gisteren geboren zijn!! Het zijn er 9 :o, 7 reutjes en 2 teefjes, zaterdag gaan we kijken :D





groetjes

bobbie

Ach gossie, wat een prachtig gezicht.

Ik vnd alleen dat puppie op de onderste foto helemaal links zo zielig   :-\. Die krijgt het koud.

Het is een schitterend gezicht zo al die jonkies. Wat willen jullie ook al weer, teefje of reutje?

veel plezier zaterdag en niet stiekem 1 in je binnenzak steken hoor  ;)

groetjes, Nel :)

eefje nieuwenburg

ligt het hele nest nou op de kale vloer?
een dekentje kan er toch wel vanaf?
verder wel heel lief hoor!mooie moeder ook!

veel plezier zaterdag!
groetjes eefje

Riny

Hoy Annouschka             
Gefeliciteerd!! met de geboorte van je puppie.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
Veel plezier zaterdag.
Groetjes Riny :D :D :D

Annouschka

Hoi,

het wordt een teefje.  En van die kale ondergrond, als je goed kijkt, zie je op die ene foto nog een deeltje van een handdoek, ik denk dat ze net alles ververst had want Bara was op deze foto's nog maar net bevallen.

groetjes

Mariska

Hoi Annouschka,

Wat een mooie foto's. Ziet er goed uit.
En inderdaad als ze net was bevallen was ze waarschijnlijk nog bezig om het allemaal gereed te maken.

En Nel,
Dat kleintje kruipt er wel weer bij hoor.
Ik heb met me moeder samen 4 nestjes grootgebracht en soms dwaalt er weleens eentje af. Maar zodra hij het koud heeft of honger zoekt hij ze moeder weer op.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Wat kijkt die moeder trots! En terecht hoor want ze zien er erg lief uit!

Riny

Hoy Annouscka
Ik ben stik nieuwsgierig hoe het gegaan is vandaag.
                       
Groetjes Riny

Annouschka

Hoi,

het is heel goed gegaan gisteren, ik heb de 2 teefjes in m'n handen mogen houden ;D :P eentje van de 2 wordt de onze :)

Binnen 2 weken gaan we terug, dan zullen de oogjes al open zijn en zullen ze al heel wat gegroeid zijn.
In het weekend van 25 november mag ze bij ons komen wonen, ons Ellis ;D

groetjes

Riny

Hoy Annouschka
Leuke naam!!
Groetjes Riny :D :D :D

Peter

Hoi Annouschka,

Wat mooi dat je je pup "ziet" opgroeien! Foto's van pups is altijd leuk om te zien. Dit was Milo toen we hem mochten ophalen (3 februari 2003):


We hebben sinds zijn komst vrijwel wekelijkse foto's van hem gemaakt. Nadat ik je bericht las ben ik nog eens een tijdje foto's gaan kijken. Het gaat echt heel snel van pup tot grote hond.

Groetjes,
Peter


Annouschka

Hoi,

Riny, dankjewel :), we vinden het ook een leuke naam ;D

Peter, wat is Milo nog klein op die foto's zeg :), ik vind het ook heel belangrijk dat we haar zullen zien opgroeien en dan vooral dat ze ons al heel vroeg zal leren kennen, ik denk dat ze daardoor meer aanhankelijk zal worden.

Hier nog een paar foto's, zoals jullie kunnen zien zijn ze maar met 8 meer, het kleinste (kakkersnestje) is helaas overleden :(







Het enige waar ik wel wat problemen mee zal hebben is, schuldgevoel :(
Ik heb dit altijd als er een nieuw huisdier bijkomt, de aandacht moet dan herverdeelt worden en ik voel me er altijd heel schuldig om, ik denk dan altijd dat ik een van m'n andere huisdieren ga verwaarlozen (terwijl ik dat nog nooit heb gedaan) en probeer allemaal zoveel mogelijk aandacht te geven, zoveel dat er van het huishouden de eerste dagen niets in huis komt :-[
Na een paar dagen 'draait' de boel weer en is het weer over maar nu begin ik er wel al heel erg vroeg last van te krijgen :(

groetjes

Riny

Hallo Annouschka
Iemand die zich daar zorgen over maakt zal die fout niet maken.
Je last gewoon een extra dierendag voor allemaal in als je het kleintje hebt.
Groetjes en maak je maar geen onnodige zorgen.
Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Annouschka,

Ik weet precies wat je bedoeld.
Ik had eerst alleen de herder toen ik ging samen wonen, die kwam met mijn vriend mee. Binnnen een half jaar had ik een kanarie erbij, een vondeling. Een paar maanden later kocht in Binky, 3 maanden later Snowy en toen begon het schuldgevoel al te knagen. Was alleen maar met me vogels bezig en vergat de hond een beetje. Maar zo gaat dat in het begin nou eenmaal. En weer een half jaar later kreeg ik door omstandigheden in een week Misty en mijn Yorkie erbij. en toen was het schuldgevoel compleet. Ik had continu het gevoel dat ik handen tekort kwam om iedereen te aaien.
En met name naar die herder voelde ik me heel schulgig omdat hij altijd alleen was en dus al mijn aandacht kreeg.
Maar daar vind je wel een weg in. Wij staan er meer bij stil als de beesten zelf volgens mij.
Betrek je andere dieren er ook bij als je pupje komt en dan komt het allemaal goed. Echt waar.

Prachtige foto's trouwens en inderdaad een hele leuke naam.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ik probeer mijn dieren ook genoeg aandacht te geven, soms krijgen de vogels meer aandacht en andere keer de katten. Maar ik hou van allemaal evenveel en dat weten ze wel hoor. :)