13 mei 2025, 03:15:52

geen reactie op mijn vraag

Gestart door Mariska, 4 september 2005, 11:43:50

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Riny,

Dat zou best kunnen ja, want ik ga nu ook veel meer op hem letten. Dus misschien zie ik het wel verkeerd. En die druivensuiker ga ik zeker even geven. En wat dat verwennen betreft, dat doe ik dus al :). Voel me daar zelf al een stuk beter door en hij waarschijnlijk ook als hij zo lekker vertroeteld wordt en lekkere dingetjes van me krijgt.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi,

Nou het is nu 3 dagen geleden dat ik Binky heb gekortwiekt en het gaat al veel beter. hij krijgt wel alweer babbels en probeert toch Snowy weer weg te jagen, maar hij kan hem niet meer de hele kamer door jagen en dat vind ik wel fijn. hij zit nu veel meer bij me en ik krijg hem weer makkelijk in ze kooi. ik beloon hem elke keer als ik hem erin zet. En we hebben vanmiddag besloten dat we er voor Snowy een andere bijnemen want ik denk dat hij dat veel fijner vind :D. Hij probeerde met Binky ook altijd contact te zoeken. Dat is helaas niet gelukt. Heeft iemand er een idee over of ik ze ooit weer bij elkaar kan zetten. Of is de kans groot dat dat nooit meer goed komt?  ???

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Fijn dat het kortwieken geholpen heeft.
Maar of dat ooit goed komt daar durf ik geen zinnig woord op te zeggen,misschien als ze allebei een andere partner hebben.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Maar ik durf er bij Binky nu niks meer bij te zetten, want als dat ook fout gaat heb ik straks 4 kooien in me kamer staan. ik ben bang dat die bij anderen net zo wordt. Aan Snowy heeft het nooit gelegen. die is zo zacht van karakter.

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Je zou het kunnen proberen maar zou Binky dan niet jaloers worden?

Mariska

Hoi Riny,

Ja dat bedoel ik ook. Ik heb Binky en Snowy na 6 maanden uit elkaar moeten zetten. Ze zitten nu allebei apart en dat komt omdat Binky hem steeds aanvalt.en dat komt voort uit jaloezie. Dus ik denk als ik een andere plaats bij Binky dat dat weer gebeurd. Ik ga wel morgen voor een andere bij Snowy kijken. :D

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Waar ga je dan kijken ,bij een hobbykweker?
groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Ik ga voor een albino kijken bij Jura Berkhout. Daar heb ik Snowy ook vandaan. Ik kan niet wachten :D

Groetjes Mariska

Riny

Hoy Mariska
Laat je ons dan een foto zien.
Ik ben razend nieuwsgierig.

Mariska

Hoi Riny,

Dat doe ik zeker. Ik ben ook heel benieuwd. En Snowy zit nu steeds onder ze belletje te kroelen. Vind ik ook zo sneu. Eerst probeerde hij dat bij Binky, maar die pikte hem dan op ze kop. Maar daar kan ik aan merken dat het voor Snowy goed is om er 1 bij te nemen. En als ik hem/haar heb schiet ik gelijk me camera vol en zet ik er hier 1 op. hij is nu 7 weken. mooie leeftijd toch?

Groetjes Mariska