20 juli 2025, 00:31:12

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Bedankt Roosje,
Ondertussen is Eddie nog wel steeds aan de vreemde kak (zullen we maar zeggen). Dus helemaal goed zit het nog niet bij hem van binnen.
Dat dat bijten er niets mee te maken heeft weet ik wel. Ik weet ook wel waar het waarschijnlijk fout is gegaan, en waarom hij bijt, maar ik weet niet hoe ik het moet keren. Ik heb inmiddels zoveel advies gekregen dat ik het echt niet meer weet. Telkens begin ik helemaal "back to the basic" met hem en oefenen we gewoon weer het opstappen 1 op 1 en een simpel rondje door de kamer.. maar verder dan dat kom ik niet. En dat heeft nu als resultaat Eddie ca 3 keer per dag hooguit 10 minuten uit de kooi mag, .. nou eigenlijk nog minder, want zodra er iemand in de buurt is (en ik heb nog een paar maanden Amber de hele dag om mij heen) als ik met hem bezig ben, dàn gaat hij bijten.

Voordat ik hem had had ik echt echt het idee om hem lekker mee te nemen uit wandelen, fietsen.. naar de winkel.. leek me geweldig! Het is gewoon niet mogelijk! Stel dat ik aan het eind van de straat ben (of nog verder weg) en hij heeft geen zin meer... als hij bijt dan laat hij dus niet meer los  :o

Ik hoop echt dat Hooimeijer er een ommekeer in kan brengen zodat ik toch met Eddie kan gaan wandelen, hem nieuwe dingen kan laten zien en noem maar op.
En die pellets: Eddie krijgt Scenic pellets. Geadviseerd door kwekers en dierenartsen. Hopelijk kan dat voor hem door de beugel  ;)

We zullen zien.
Hoe gaat het met Bo? Knabbelt ze nog zo lekker aan je oor?  ;D

Groetjes,
Irene

Roosje

Ik ben ervan overtuigd dat er met jullie inzet echt nog wel wat van eddie 'te maken' is, maar het zal wel zwaar worden. Blijf op die momenten dan maar denken hoe leuk het zal zijn als hij weer handelbaar is. Dat wandelen, lekker fietsen, mee boodschappen doen... :D Het gaat jullie lukken!

Met Bo gaat het super, ze is nog heerlijk bijdehand, kletst erop los, en schreeuwt gelukkig alweer een stuk minder ::)

Ik hoop dat je in je dagboek de vorderingen bijhoudt over eddie, daar kunnen wij ook nog wat van leren :)

carco

Is eitje nummer 2 er al??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En eitje nr. 3 ?
En hoe ist met edele Eddie?

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi hoi,
Jawel! Eitje 3 is er ook.
Eigenlijk gaat het tot nu toe precies als het eerste nestje: Pino voert geen donder uit! Maar goed, we weten inmiddels dat hij een heel goede vader is, dus zolang Goofy het goed vindt zal het wel.

Coen fluit de hele dag richting broedkooi, we worden er helemaal turerluurs van.  >:(

Met Eddie gaat het goed. Hij begint nu toch een beetje zijn pellets te eten en zijn poepjes zien er vandaag minder dun uit.. hopelijk gaan we nu de goede richting op.
Hij is erg rustig, ik zou hem zó graag meer uit de kooi hebben, maar ja.. dat lukt nu nog even niet.
Ook al zou de agressie niet verbeteren, dan hebben we toch over 3 maanden meer tijd, want dan gaat Amber naar school, en kan ik echt 1 op 1 met Eddie oefenen.

Nou, straks ga ik met de dametjes naar de film van K3. Rogier is het weekend weg (offshore), dus dit is dan wel een leuke afleiding.
Vrijdag belde mijn oudste broer me, want hij heeft a la minuut een website nodig. Makkelijk toch, he?! Als je kunt denken dat dat ook a la minuut kan, en dat ik dat zijn vrouw wel in een middag kan leren... pfff. Zij komen vanmiddag, dus ik ben nu weer in frontpage aan het spitten naar alle mogelijkheden.. ik weet nog niet wat hij wil.
Ach ja, gelukkig beheer ik al 3 websites, werk ik 50 uur in de week, heb ik 3 kids en een papegaai op te voeden en 100% huishouden  >:( >:(
Maar goed, ik moet niet klagen.. alleen soms een klein beetje  :'(

Leuk nieuws is wel dat we morgen naar de babyvakbeurs gaan in den Bosch. Omdat we zo'n enorme omzetgroei hebben gemaakt (vervijfvoudigd in 1 jaar) ontvangen alle leveranciers ons met open armen  ;D En zo'n beurs is echt ons (van Loes ( mijn zus) en mij ) uitje.

Nou goed, ik ga nog even spitten in FP.
Groetjes,
Irene

Caroline

Loop je jezelf niet voorbij??

Veel plezier morgen in Den Bosch!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Ik kom mezelf ergens wel weer tegen..
Wij (ik en mijzelf) lopen niet zo hard  ;)

Het meeste werk ik thuis.. 's avonds. Zolang ik dat kan doen hebben de kids en de vogels er geen last van. Het past allemaal precies.. Maar een paar uurtjes extra slaap in de nacht zou erg welkom zijn  ;D

òp naar rustigere tijden..

groetjes,
Irene

•=Bonnie=•

Jemig Irene, jij hebt ook zat te doen blijkt wel, sjonge! :)

imv

Hoi hoi,
Nou, alles gaat goed hier! Ik word alleen echt knettergek van Pino zijn gekrijs. Coen doet voor de gezelligheid mee. Ik heb nu een theedoek gespannen tussen de 2 kooien zodat Coen in ieder geval niet begint te schreeuwen als hij Goofy het blok in ziet gaan  :-\
Pino mag amper het blok in van Goofy. Ze jaagt het er telkens boos uit. Zou ik ook doen als mijn man zo'n herrie maakt  ;D

Bij het schouwen is nog steeds maar 1 eitje overduidelijk bevrucht. Er liggen er nu 4. Van 1 heb ik mijn twijfels ... ben benieuwd. Morgen nog maar weer eens kijken.

Met Eddie gaat het goed. Hij is rustig en lief. Af en toe mag hij uit de kooi bij me en tot nu toe geen probleem. Ik zorg dan dat Amber achter de computer bezig is, zodat ze niet elke keer stoort (ja jongens.. je moet toch wàt!)
Van mijn schoonouders heb ik dus verjaardagsgeld gekregen voor 2  :o cursussen  ;D :-*
Hopelijk hoor ik snel wat . Anders, als Hooimeijer mij kan bekeren ga ik bij hem misschien ipv bij Bonny. We zien wel.

groetjes, ik ga gauw weer rennen.. moet naar een kraam / verloskunde.. of zoiets ..  beurs waarbij we lekker hopen te verkopen  ;D

groetjes,
Irene

carco

Alweer een beurs??
En hoe was die van gisteren??
En in ieder geval 1 ei bevrucht: gefeliciteerd!!
Arme Pino, mag hij niet helpen met broeden?
Ik kom voorlopig dan maar niet bij jou als het zo'n herrie is :P

imv

Nou.. er liggen nu 5  :o eitjes.
2 ervan zijn iig bevrucht.
Er was door de verloskundigenpraktijk een avond georganiseerd voor zwangeren en daar waren kraamzorg en consultatieburo, lactatiekundige, dietiste ook vertegenwoordigd.
Ze hebben ons gevraagd of wij de babybranche wilden vertegenwoordigen.

Wat een saaaaaie avond, zeg! Echt vreselijk! We waren er om 17.45 uur en waren om 22.45 uur thuis. pffff..
en de opbrengst? we hebben 3 artikelen verkocht! bleh!

nou goed, ik ga Róbin even de deur uitwerken.

groetjes,
Irene

carco

27 september 2006, 07:39:30 #1033 Last Edit: 27 september 2006, 08:41:48 by carco
5 :o :o
Dan mag je je titel wel even aanpassen.
Dan hebben ze straks wat te doen :D
Je had dus gisteren beter thuis voor de tv kunnen gaan zitten zo te lezen.

imv

Check  ;)

Ach.. gisteren hebben we erg ons best gedaan om niet al te melig te worden. Dat is wat. zit je naast het podium krijgt Loes de slappe lach.. o,o...
Da's typisch iets voor ons

groetjes,
Irene