20 juli 2025, 21:24:26

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Haha.. niks geen dubbel gevoel voor niemand, joh!
Ze is gewoon hartstikke mooi, en ik was verder nog niet echt bezig met uitbreiding.. ze kwam door Caroline op mij pad.. en dat het nu toch een popje is.. hartstikke leuk toch?

Kirsten, houd me maar een beetje op de hoogte, ok?

groetjes,
Irene

*Yvon

NIEUWE RONDE<>NIEUWE KANSEN !!  :)
En dan zit er toch een mooie bij  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Weinig woorden...   :-X :-X  veel FOTO'SSSSSSSSSssssssssssssssss

Amber met Lilo

LILO

Róbin met Reggie

Britt met Coen

Eddieeeeeeee! Lekker in de speelboom

GROETJES,
Irene  ;D

Caroline

Och wat een heerlijke foto's!!!!  :D :D

Wat zijn je meiden gegroeid, vooral Amber, jeetje helemaal geen peuter meer wordt al een echte meid.  :D

En wat ziet Lilootje er fantastisch uit, je kent haar helemaal  niet meer terug, wat een spetter en met staart zelfs of niet??  ::)

En niet te vergeten de lekkere ondeugende Eddiieeeeee!!!  ;D ;D

Ja, en net wat je zegt als je de foto's ziet van Róbin met Reggie.  :-X :-X :-X geen woorden voor nodig, gewoon super toch!!  :-* :-*

Och,  :-[ en nu vergeet ik helemaal Britt, ook al een heel dametje, is natuurlijk ook superlief op de foto's met haar Coen.

Lekker van genieten hoor, je meiden en je birdies!!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Geweldige foto's!!
Vooral die van Ambers ontdeugende smoeltje :-*
Hoe is het met Róbins haren nadat ze Reggie heeft vastgehad?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi hoi,
Róbins haren kamt ze nauwelijks  >:( :-[ dus heeft ze er geen last van als Reggie er in heeft gezeten.

We zijn met zijn allen zó gek met die vogels geworden.. het is echt heel leuk! Alleen Mickey weten we niet goed raad mee. Het klikt niet echt met Reggie (Mickey pikt haar terwijl ze zit te slapen en zo.. 's nachts moeten we ze soms scheiden omdat Mickey het hele huis wakker fladdert...), dus daar moeten we even iets op verzinnen.,

Met de rest gaat het super.
Alleen Pino lijkt last van een vleugel te hebben. Vanmiddag heb ik hem uit de kooi genomen omdat hij echt gilde en met zijn vleugels wijd zat. Als je een vleugel aanraakt begint hij ook te krijsen. Ik zie er verder niets aan, dus ik wacht maar heel even af..

Enneh.. Lilootje.. mijn schatje! Die zit zo lekker op mijn schouder en legt ze haar koppie helemaal richting mijn borst.. oogjes dicht en genieten. Ze is zóó lief! Ze heeft idd een lange staart.. ietwat gerafelt, maar ze is nog niet helemaal door de rui heen.

Tja, en ook de mensendametjes groeien door! Jouw kids zo te zien in je hantekening ook, Caroline ;)

groetjes,
Irene

*Yvon

Hoi hoi
Nou volgens mij zijn er met zulke fotoos ook niet veel woorden nodig. 
Iedereen heeft gewoon heel veel plezier met de birdies.;D
Hopelijk kan ik over een poosje ook zulke leuke fotoos maken van Dilaan met haar cathi's.
Alhoewel we nu ook al hele leuke fotoos van haar hebben bij de valkies.  ;)

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Irene, ;D

Wat leuk om jouw dochters zo met die vogels te zien. ;D

Wat is Reggie tam geworden zeg. Ik ben blij dat Róbin zo goed met hem om gaat. Toch een hele overwinning voor haar.

En dan Amber met Lilo. :-*
Wat heeft die een mooie kuif gekregen. Ze zit echt zo parmantig op d'r stok met een blik van kijk mij nou. ::)

Koen van Britt is ook een heel mooi valkje geworden. :o Zo te zien is zij ook heel blij met hem.

De foto's van Eddie spreken voor zich. Die heeft het ook echt naar z'n zin bij jullie. :D

Leuk om weer eens foto's van de meiden en de vogels te zien. ;D

Groetjes Marlies ;)

imv

Vannacht hebben wij afscheid genomen van Mickey, het valkje van Róbin.
Helaas is ze maar 5 maanden oud geworden.

Donderdagavond meldde Róbin mij dat Mickey zo erg moest niesen. 's Nachts begon Mickey hevig te fladderen, er was onrust in de kooi. Ik heb Mickey toen uit de kooi gehaald (ze zit met Reggie de catharinaparkietje samen) en in een klein kooitje bij ons op de slaapkamer gezet. Het eerste wat opviel is dat ze heel zwaar ademde. Haar neusje zat helemaal dicht.
Gisterochtend was het ademen wat beter maar heb ik toch bij de dierenarts Vibravet gehaald en overleg gevoerd.
Gisteravond (mickey stond beneden) probeerde ze telkens mijn aandacht te trekken. Ze wilde bij me zitten,.. Hijgde en piepte als een idioot.. En beet overal paniekerig in.. Foute boel! Ik heb een stoombadje voor haar gemaakt om te kijken of ik de benauwdheid kon verlichten. Dat hielp niet. Ik heb Mickey toen met kooi en al weer mee genomen naar mijn slaapkamer, want ik vertrouwde het niet.
Om 3.00 werden wakker omdat Mickey aan het fladderen was. Toen ik bij haar keek zat ze hijgend bij het deurtje. Ik heb haar eruit gehaald en ze ging op mijn schouder zitten. Ze knaagde overal aan.. Je voelde gewoon de angst en de wanhoop van het -geen lucht- krijgen.
Na een minuut of 10 begon ze ineens langzamer te ademen. Ik heb haar in de hand genomen, en ze zakte al half in elkaar. Ze is gaan liggen in mijn hand, legde haar koppie neer en deed haar oogjes dicht.

Wat een reuze verdrietige nacht! Róbin was wakker geworden van het gestommel van ons.. Ze was ontroostbaar! Uiteindelijk is ze rond 5.30  bij ons in bed in slaap gevallen..
Ik ben natuurlijk heel verdrietig, maar toch ben ik wel heel blij dat we erbij  waren. Mickey was niet alleen toen ze stierf. Ze lag op een warme hand omringd door liefde.

Dat wilde ik even kwijt.
Groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene en Robin
Wat een verdrietig nieuws.
Ik wens jou, en vooral Robin, heel veel sterkte om dit te verwerken.
Dat Micky een speciaal plaatsje in haar hart had ,was voor ons allemaal wel duidelijk.
Liefs Riny :'(

Kirsten

Hoi Irene,

Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws,. heel veel sterkte jullie en een dikke knuf voor Robin. Ontroostbaar kan ik me zo goed voorstellen en het ging ook allemaal zo snel.

Liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Ach Irene, wat verschrikkelijk,
ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
Ik heb zo'n medelijden met Róbin.

Ze heeft een heel fijn leventje gehad
en is niet alleen gestorven,
toch doet afscheid nemen pijn.

Geef Róbin maar een dikke knuffel van me,
hopelijk kan ze troost vinden bij Reggie.

Lieve Mickey rust zacht.
Geef je mijn vriendje een kusje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

:'( :'( :-* :-*

Bedankt jongens.. ik ben er eigenlijk hartstikke ondersteboven van. Jullie steun doet ons goed.
Ben nu op mijn werk, dus ik moet me nog even groot houden  :-[

Groetjes,
IRene

Gerda

Hoi Irene en Róbin,

Wat erg voor jullie dat Mickey er niet meer is.
Wel een troost dat ze veilig in je handen is ingeslapen, maar dat maakt het verdriet er niet minder om. Ze was nog zo jong!!
Maar valkjes weten niet hoelang ze leven, weten alleen of ze in hun leven liefde en aandacht en goede zorg krijgen. En dat heeft Mickey in overvloed gehad!!

Rust zacht Mickey!!

Liefs, Gerda

*Yvon

Jeetje,dat is dus een nacht geweest die jullie nooit meer vergeten.Vooral voor een kind komt dit hard aan.
Hopelijk komt Robin er snel overheen en jij tuurlijk ook.
Ik kreeg gewoon kippevel bij het lezen.
Heel veel sterkte voor allemaal.

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >