20 juli 2025, 15:18:52

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Hoi  ;D
zo'n 2 minuten geleden kreeg ik mijn kans... kijk maar!

Mickey neemt nog eens een kijkje buiten het blok.
Maar ze heeft wel honger.. heee papa staat boven mij, even piepen

Yes! Lekker eten van papa yummie!

carco

:-* :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

carco

Hoi

Jij hebt toch wel iets te vertellen na vanmiddag ;D

Groetjes: Caroline.

Caroline

:-[ Schijnbaar nog niet, kun jij het niet even vertellen??  ::)

;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hallo hallo, niet zo ongeduldig  ::)
Wij waren uit eten omdat Róbin vandaag jarig is  8)

Vandaag heeft Coen voor het eerst gevlogen. Coen en Mickey klimmen nu door de hele kooi, en vandaag kwam de jongste voor het eerst het blok uit.
Als ik het goed begrepen heb gaat de jongste Pica heten.
Zo krijgen Caroline haar ouders Punky en Pica... klinkt lekker bij elkaar, toch??  :D

Het gaat hartstikke goed!
Verder heb ik het zo ontzettend druk dat ik bijna om alles moet huilen.. het is maart (geweest) en dan komen alle nieuwe collecties binnen. Dit betekent voor mij dat ik heel de site weer kan omgooien, omdat mensen anders dingen bestellen die niet meer leverbaar zijn.
Daarnaast legt maart een enorme druk op mij.. al 8 jaar.. omdat 8 jaar geleden, op haar verjaardag, Róbin is ziek geworden. Heel stom, maar elk jaar ben ik heel de maand maart depri.. na de verjaardag van Róbin is alleen 10 april nog een  :censuur dag (dat was de eerste nacht dat ik weer een keer thuis sliep, en Rogier bij Róbin in het ziekenhuis)..de vreselijkste nacht van mijn leven, omdat ik toen ook nog eens uitgekafferd werd door een dronken buurvrouw..
Dus sorry als ik niet zo snel bij iedereen (en bij mezelf) reageer.

Ik hoop dat ik Caroline haar ouders over een weekje of 2 blij kan maken met een zelfstandige Pica. Het is wel lachen, want Coen en Mickey zitten samen op een stokje vlak boven het broedblok.. Pica denkt: "he.. waar zijn mijn warme broer en zus  ??? " en zit nu op het randjes van het broedblok..precies onder de staarten van Coen en Mickey  ;D Zo blijf je ook warm haha!

Nou, snel weer verder!
Groetjes,
IRene

Caroline

Hoi hoi,

Ik vind het helemaal niet stom hoor, dat je de maand maart een kl*te maand hebt. En of dat nu 1 jaar, 8 jaar of straks 25 jaar geleden is dat veranderd niks aan het feit dat jullie leventje in die maand, op deze dag, heel erg veranderd is en met jullie leventje ook jullie kleine grote meid.

Probeer lekker te genieten van alle dingen die ze op dit moment wel allemaal al kan, die kanjer van jullie, ik weet het het klinkt cliché, (chips hoe schrijf je dat eigenlijk??), ik hoor het zelf over onze Jasper ook regelmatig en denk dan ja bleeh, jullie hebben makkelijk praten, maar ik denk dat als we kijken naar hoeveel onze beide kindjes op dit moment kunnen en waar we allemaal trost op kunnen zijn, dan mogen we in onze handen knijpen, we hadden het zoveel slechter kunnen treffen. Kijk nu maar weer naar de helft van de tweeling, van Caroline haar familie, ik krijg er kippevel van.

Nou een dikke knuffel!!

En voor Róbin, gefeliciteerd!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hier ben ik weer!
Alles gaat nog steeds goed hier!

De 3 "kleintjes" op de kooi.
vlnr: PPP, Mickey en Coen

Mickey

Coen

PPP

Ze zijn druk aan het vliegen, en vooral Coen kan ook al goed landen  ;D

Volgende week zijn ze 6 weken. Ik zie ze veel aan de parkietenzaadjes en de trosgierst knabbelen. Mickey is nog wel behoorlijk aan het bedelen.. hihi.. snoepertje!

Groetjes,
Irene

Tara

Hoi Irene,

wat een lieverds zeg,
ik vind ze alledrie wat speciaals hebben, echt, ze kijken zo lief uit hun oogjes :)

Ze zien er goed uit hoor, hele mooie foto's!!

Groetjes, Tara

imv

Hallo hallo,
Even een snel bericht:
Goed nieuws: Amber is niet allergisch! Nergens voor  ;D
Minder is, dat ze nu buisjes moet want haar oren zijn nog steeds ontstoken en de trommelvliezen helemaal ingetrokken.. helaas duurt het nog een maand voor ze aan de beurt is.

Met de kleintjes gaat het goed. Ze doen het perfekt! Worden ook niet geplukt of niets. Wel heb ik de schommel uit de kooi gehaald, want het is elke avond mot tussen Pino en Mickey wie er in de schommel mag slapen  :P

Met Eddie gaat het super. Hij kan nu tokken als een kip en toetert het melodietje wat je speelt vóórdat je "aanvalluh !!" roept (of ook wel "puppy's power" voor de ScoobyDoo fans onder ons  ;D ;D ;D )
Hij is helaas heel eenkennig. Zó erg dat hij alleen uit de kooi mag als ik in de buurt ben. Hij bijt echt heel hard. Hopelijk wordt dat nog beter  :'(  Maar goed, we moeten wel vreselijk om hem lachen en genieten van zijn geklets

groetjes,
IRene

Mandy

7 april 2006, 21:03:23 #806 Last Edit: 7 april 2006, 21:35:11 by Mandy
Die kleintjes zijn geen kleintjes meer, leuke foto's! ;)

En gelukkig is Amber niet allergisch! 8)

Nog gefeliciteerd met Robin. :)

Wel balen dat Eddie zo eenkennig is. :-\
Chico trekt gelukkig het meest naar ons beiden maar overdag heeft ze ook wel haar nukken hoor. Dan kan ze soms zo druk en wild zijn dat ze wel eens door wil bijten. 's Avonds daarentegen is ze vaak relaxed en gebeurt dat zelden.

Ze is tegenwoordig wel snel "vervelend". Nu ze goed vliegen kan probeert ze ook wel eens negatieve aandacht te vragen door bv op de kooi vd grasjes te landen. Ze weet dat ze het niet mag maar doet het toch, ik denk dan om aandacht te vragen. Ze krijgt 1 waarschuwing en doet ze het weer gaat ze terug in de kooi zonder aandacht. Ook op bijten en roepen reageer ik niet en tot nu toe helpt dat wel. Tja, we hebben nu eenmaal een "peuter" in huis voor de (hopelijk) komende 50 jaar... :P

Weet je trouwens al wat Joepie is? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Super nieuws!!

Amber niet allergisch.

Gefeliciteerd!!

Groetjes van Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Als Eddie bijt bijt hij altijd door  :'( Ook nog wel eens bij mij (omdat ik laatst zijn tuigje niet afkreeg moet ik al een paar dagen  pleisters plakken..)

Goofy heeft net weer een ei gelegd. Ik had het broedblok vorige week al weggedaan, maar ze had hem gewoon op de grond gelegd. De kleintjes gingen meteen aan het ei pikken, en Goofy wist niet waar ze het zoeken moest.. ik heb het ei weggehaald. Ze zit nog steeds te broeden (op lucht). Britt zag haar het ei leggen.. is wel apart!

Groetjes,
Irene

Hoi Caroline,
THNX!

carco

Hoi,hoi

Ik had er gisteren toevallig met Esther over dat dit heel goed zou kunnen gebeuren, waarom bewaar je de eitjes ook niet even tot de kleintjes helemaal zelfstandig zijn en geeft je ze het blok dan weer terug?? 2 Rondes kunnen ze gemakkleijk aan en ze hebben bewezen dat ze het heel goed kunnen. Zonde om ze weg te gooien toch??

Groetjes: CAroline.