20 juli 2025, 00:51:26

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Irene,

Heerlijke foto's :D
enehh wie was je favoriet?,. mijne Floortje, maar helaas,. niet gewonnen,. :-\

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

;D De mijne heeft gewonnen  ;D

carco

Hoi

Ik vond ze allebei goed, maar Rafaëlla had het net iets meer ;)
En ik vind het wel leuk dat ze gewonnen heeft omdat ze zwanger is en daardoor eerst door de jury zo afgekat werd.

Maar foto's niet vergeten, anders breek ik in en maak ik ze ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hallo hallo,
Róbin showt vandaag de kleintjes ;D

De ouste 2 gaan nu een beetje op een vogeltje lijken. De jongste loopt behoorlijk achter. We laten ons morgenvroeg weer verrassen door de 3 ;D

Artis was echt hartstikke leuk. Helaas heb ik Gerda niet gezien. Wel "Ludo en Janine" uit GTST  8)
We zijn bij onze vrienden (met wie we waren) blijven eten, vandaar de late fotosessie  :P ;D
Morgen ga ik behangen bij mijn tweelingzus. Zij heeft een huis gekocht in Berkel .. Wéér een dag niet thuis. Arme valkjes, arme Eddie.  :'(

Groetjes,
IRene

Roosje

Aaah die arme Eddie. Kom maar hierheen hoor! Bo vind je vast wel lief ;) ;D

Wat is Róbin lief zeg met die kleintjes. De foto's zijn weer prachtig :-*

Kirsten

oh wat leuk!,. Berkel,. hihi waar?,. Ik heb daar 27 jaar gewoond :D

en gefeliciteerd met de overwinning van Rafaela,. haha  Ik gunde het haar ook hoor,.is verder een leuke meid

Heerlijke genietfoto's weer :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

12 maart 2006, 22:54:56 #726 Last Edit: 12 maart 2006, 23:01:18 by Gerda
Citaat van: imv op 11 maart 2006, 20:14:57
Hoi Riny,
Nou, dan zal ik naar haar uitkijken! Gerda zat bij Avifauna in mijn groepje van de rondleiding!
Als ik iemand met een fototoestel heel dicht bij de tralies zie is het vast en zeker Gerda  ;D ;D

Groetjes,
Irene

Ja en Roxanne en ik liepen echt helemaal achteraan en kwamen steeds weer als laatste bij de groep!! Hoezo verslaafd aan fotograferen!!

Ik was vandaag niet in Artis, ik zou wel gaan, maar moest nog wat boodschappen doen in de stad. Dus nu ga ik morgen  ;D
Jullie hadden wel redelijk weer, koud, maar zonnig!!

Wat een lieve fotoserie van de kleintjes met Róbin! Toch eng gevoel al dat gefriemel in je hand, maar ze zijn zo schattig!!

Lieve groetjes, Gerda

En als je weer naar Artis gaat moet je het me maar even melden, kunnen we een kopje koffie drinken  :D

Caroline

Hoi hoi!!

Wat een lieve foto's en wat super zoals Róbin er mee om gaat.

Heeft ze al een favoriet??

Veel plezier of moet ik zeggen sterkte met het behangen morgen.

Groetjes van Caroline  :D

PS. heb je nog foto's gemaakt in Artis??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Citaat van: imv op 12 maart 2006, 08:58:13
;D De mijne heeft gewonnen  ;D

Haha ik vond haar ook de leukste. Ze is gewoon cool!

Al dat gezeik over haar. Ze is gewoon slim om alle aandacht te trekken, ze heeft er wel mooi mee gewonnen ;D

carco

Hoi

Dit kon wel eens een broertje van Little zijn ;D
Ze lijken veel op elkaar dus ook geen parels dunkt me hoor.
En bij het 2e jong zie ik ook een grijze kuif geloof ik.
En morgen behangen ??? En ik dan ??? Ik wil de kleintjes toch zien :'( :'(
Zeg maar dat je zus pech hebt hoor ;D

Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi Kirsten,
Mariette gaat in een nieuwbouwwijk wonen. Ik schaam mij diep, maar heb géén idee hoe het daar heet. Ik zal morgen even goed opletten  8)

Hoi Gerda,
Het was heerlijk in Artis, idd wel koud, maar in het zonnetje was het geweldig! De kids hebben zóó genoten. Wij hebben een abonnement bij Blijdorp. Vandaag hebben we eens in Artis gekeken, en dat beviel ons eigenlijk heeeel erg goed. De volgende keer dat we gaan zullen we het je zeker laten weten.Gaan we lekker een bakkie doen!

Hoi Caroline,
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat het 2 wildkleurtjes zijn. Róbin vinde dat eigenlijk helemaal geen probleem. Ik zei haar dat als het een mannetje is, dat ze hem melodietjes kan leren fluiten, en kan leren praten.. dat leek haar ook wel wat  ;D Zouden we dan een nest met 4 mannen hebben? We wachten nog even af wat de jongste gaat doen.. hihi!

Enneh.. wat een ellende he, al die afspraken. Zo erg zelfs, dat ik totaan half april elke zondag weg ben bah!

groetjes,
IRene

Mandy

13 maart 2006, 01:30:40 #731 Last Edit: 13 maart 2006, 01:34:34 by Mandy
Ooo dat gaat ook hard hier, het worden al echte valkjes! ;D
Ze zien er goed uit hoor. En ik denk ook aan wildkleur. :)

Maar ik ga hier maar ff verder ipv het dagboek van Kirsten;
Citaat van: Mandy op 11 maart 2006, 23:17:36
Citaat van: imv op 11 maart 2006, 23:04:41
Ik heb namelijk HEEEELE sterke twijfels of Joepie van mij echt wel een man is.. ::)

Huh? Hoe kan dat nou?  ::)
Joepie kan en moet een man zijn anders ben ik geen vrouw hahaha! ;D
Joepie komt uit Suske&Wiske;

Suske = Bonte witmasker man '03, split voor {X1:  cinnamon} {X2: lutino}
& Wiske = Bonte witmasker pop '03
Zonen:
50% Bonte witmasker, split voor {X1:  cinnamon}
50% Bonte witmasker, split voor {X1:  lutino}
Dochters:
50% Bonte cinnamon witmasker 
50% Bonte witmasker lutino (=albino)

Kan niet missen dus, of hij moet een soort travestiet zijn... :P

Citaat van: Kirsten op 11 maart 2006, 23:50:31
Citaat van: imv op 11 maart 2006, 23:23:26
yep..
Maar Joepie fluit geen noot, en zit kippetje  :-\ ;D

Ik zal hem eens filmen...

groetjes,
Irene

Hoi Irene,

Het kan een crossover zijn,. Ik kwam er vandaag na een praatje met de kwekers van Bo achter dat het eigenlijk een 'pop' had moeten zijn,. Het is overduidelijk een man en heeft vorig jaar ook een nestje gehad. De vader van Bo heeft cinnamon en de moeder niet,. cinnamon vererft dan alleen naar de popjes,. foutje bij Bo dus ;)

Groetjes
Kirsten

Citaat van: carco op 12 maart 2006, 09:38:41
Hoi

Dat had ik ook al verteld tegen Irene, zal je geen crossover hebben? Moet ze toch maar even een DNA doen.
Anders wil ik er ook wel zo'n rustige man bij :P Ik hoorde ze vanmorgen zelfs 2 hoog terwijl ik nog in mijn bed lag. ::) :-\

Tja een crossover zou inderdaad de enige verklaring zijn, maar dat kan wel...
Ik ben benieuwd naar het filmpje.
Jeetje, dat zou wat zijn... ::)
Ik heb dat al wel op mijn site staan trouwens;
Toch kan ik geen 100% garantie geven dat een valk een man of pop is ook al geeft de tabel dat wel aan.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat bij 1 van de 3 jongen er een "crossover" plaats kan vinden. Dan springt er een erfelijk deel over naar een ander gen en komt er dus een "onlogisch" jong uit dan wat de tabel aan geeft ook al heb je dat met de hand berekent.

En dat alleen 100% zeker is wat geslachtsgebonden vererft.
Dus de zusjes van Joepie zijn zeker poppen.
Nou ben benieuwd wat Joepie straks nou blijkt te zijn. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

imv

Hoi Mandy,
Zou me niets uitmaken, hoor, als Joepie ook een pop zou zijn.. ik moest laatst denken aan het feit dat Joepie eigenlijk voor Caroline was... whaahaahaahaa.. Had ze wéér een pop gehad!
Ik zal van de week met mijn camera op de loer gaan, en misschien toch ook Gendica inschakelen.

De kleintjes gaan nu inderdaad ineens erg hard. Ik vind het geweldig! Voor mijn gevoel zijn de oudste 2 idd wildkleur.. de jongste weten we nog niet. Toen deze geboren werd op 27 februari hadden we een huis vol vogelkenners  ;D En rees het vermoeden dat dàt wel eens een cinnamon zou kunnen zijn, Zo niet.. maakt het me ook niet uit!

Nou, mijn behangkleren zijn al aan.. nu eerst de kids onderbrengen.. Róbin is om 7.30 al opgehaald (is toch eigenlijk geen tijd he?!) Britt gaat om 8.30 en Amber breng ik bij mijn zwager in Rotterdam..  :o wat een geregel.. en dan om 14.30 uur Amber weer ophalen bij mijn zwager, naar huis waar Britt dan al is, en Róbin opvangen want die moet snel daarna korfballen! Hopelijk kunnen we in die relatief erg korte tijd toch nog wel het eea behangen!

Eerst maar eens een bakkie leut  ;D

Groetjes,
IRene

Caroline

;D

Die ga ik ook eentje pakken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: imv op 13 maart 2006, 08:09:41
Hoi Mandy,
Zou me niets uitmaken, hoor, als Joepie ook een pop zou zijn.. ik moest laatst denken aan het feit dat Joepie eigenlijk voor Caroline was... whaahaahaahaa.. Had ze wéér een pop gehad!

Ooo dat zou wat geweest zijn! :o
Nou we zullen wel zien. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl