19 juli 2025, 23:15:08

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Irene,

Wat leuk dat wipwapnieuws, maar soms houd je het niet tegen hoor.
Grisha bij mij is 8 maanden en Nezumi (ventje) is 6 jaar.
Ze kregen van mij geen blok omdat ik haar nog veel te jong vond. Nu hebben ze een nest gemaakt in de tv kast (achter de tijdschriftenmand) en eergisteren avond wilde Nezumi er niet achter vandaan komen. Ik schoof de mand opzij en liet een beetje blazende Nezumi, die in broedhouding zat, op mijn vinger stappen. Op het deksel van een schoenendoos, die ik erin had gelegd om al het knaagsel van de mand op te vangen, lag een ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kunt het lezen in mijn dagboek!!!!

Fijn dat het met Lilo zo goed gaat!!
En Eddie is prachtig!!! En die foto helemaal, zittend bij Britt met haar mooie blauwe ogen!!!!

Groetjes, Gerda

imv

Hallo,
Alles blijft goed gaan met de diertjes hier. Met mij momenteel iets minder, vandaar dat ik ook wat minder op het forum ben... sorry!
Het wipwappen is niet alleen bij die ene keer gebleven. Goofy heeft er echt zin in :P .

Met Eddie gaat het ook super. Hij eet lekker, en is een flinke bink. Inmiddels durft zelfs Róbin hem op te pakken.

Ze is supertrots, en vindt Eddie helemaal te gek. Ze gaat steeds een stap verder. Vanmorgen was ze weer innig aan de knuffel met Kiko... Ik ben daar heel blij om, want Róbin is een super-binnenvetter. Ze  vertelt nauwelijks waar ze mee zit. Dan is de vriendschap met een dier een enorme ontlading en ontspanning. En dat zien we nu bij haar.

O, ja.. hihi.. ik heb puis ook op de foto genomen. Zij is behoorlijk gegroeid.

Geweldig, he?! Wat een koppie!
Nou, ik ga mijn mail maar weer eens beantwoorden.
Britt heeft vandaag trouwens een paardrijdwedstrijd gehad, en is 2e geworden. Ze doet het erg goed.

Groetjes,
IRene

Christine

Wat een prachtige foto's en wat jammer dat het met je niet zo goed gaat! Neem maar lekker de tijd voor je eigen!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Irene,

Geen sorry zeggen hoor,. ik hoop dat je je snel wat beter voelt en als ik iets voor je kan doen geef je maar een gil.
Het op vistite komen is er helaas ook nog niet van gekomen,. Met mijn opa gaat het nog steeds niet goed, dus ik durf nog niet direct wat af te spreken, maar komt goed :D En natuurlijk vind ik het erg gezellig als je ook komt Caroline (carco).

Prachtige foto met Robin,. en heerlijk dat ze zo naar de dieren toe trekt. Ik weet nog van mezelf dat ik altijd alles aan ze vertelde,.dus als ze een binnenvetter is dan kan ze hier haar gevoel toch aan kwijt :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hoi Kirsten,
Bel of mail maar wanneer je wilt komen.
Ik ben meestal de maandag, woensdag en vrijdag thuis...
En natuurlijk komt Caroline ook! Zij is Eddie's peettante! ;D

Met mij komt het wel goed hoor, heb weer eens een periode met hyperventilatie, hartklachten... Soms wordt het me allemaal teveel en dan krijg ik dat :-\

Groetjes,
Irene

Bianca

Hey ik kom hier ook weer eens om een hoekje kijken ;)
Wat een heerlijke foto's en verhalen vooral je wipwapkoppel , heb jij dat dan ook dat soort van plaatsvervangende schaamte gevoel als je ernaar zit te kijken?!
zo'n soort voyeur-gevoel hihihihihi.
Ik hoop dat er kleine bonte pluizen gaan komen voor je!
En Eddie, ik vind je echt een hele knappe jonge vent!
Zal ik je eens een geheimpje vertellen, ik vind Toeter de leukste snorkel die er is, juist door zijn geluid ;D
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

Leuk om hier weer eens wat te lezen. Die Róbin...Wie had dat ooit verwacht? :D Gaaf hoor.

Edeltje lijkt wel een beetje op Loki, ook omdat ie zo lief is :-[

En Pluis lijkt heel erg op mijn konijntje van vroeger, Pluisje ::)

Komt alles wat bij mij weggaat bij jou terecht? :P

Hihi nee hoor, ik vind het een genot om foto's te zien van jouw mooie beestjes, en je kids natuurlijk. Heb je deze met je nieuwe toestel gemaakt? Ze zijn erg mooi!

imv

Hello,
Hihi, Bianca.. dat heb ik dus ook.. maar Pino en Goofy hebben geen enkel gevoel van schaamte :D Gelukkig hoeven we de kinderen niks uit te leggen... en voelen zij zich er ook niet opgelaten bij. En Amber kijkt er natuurlijk ook niet van op.. die heeft geen idee wat ze daar doen.
Toeter is ook altijd mijn favoriete snorkel geweest  ;D

Roosje, wie weet heb ik de reïncarnaties van jouw dieren???
De foto's zijn idd met het nieuwe toestel gemaakt, maar we kunnen er nog vééél mooiere foto's mee maken (dit zijn van die foto's zo van..."wacht ff... zoefffff....."sta je nog?"... klik)
;D

Groetjes,
Irene

carco

Hoi irene

Als eerste weet jij vast wel welke foto ik het mooiste vind.
Dat is die van Róbin natuurlijk!! Zeg maar dat ik haar geweldig vind!!! Echt top!!!
En als H en C het hier gedaan hebben (inmiddels zo'n ...wil je niet weten hoe vaak op een dag) dan doet Beau het in zijn eentje in de andere kooi nog eens dunnetjes over :P
De geluiden dan alleen hè?
Weet je al wat je wilt doen ermee? Je kan het niet tegenhouden zoals je al hebt gemerkt hier. Nu heeft Goofy wel een mooi leeftijd ervoor, alleen Pino natuurlijk niet. Ach oefening baart kunst toch? En misschien kan Pino de eitjes nog wel niet bevruchten.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi,
Hahaaaaaaaaa Ik lig onder de bank van het lachen... ;D ;D
Ik weet nog toen ik een jaar of 13..14 was, toen had ik een koppel valkjes op mijn slaapkamer staan. Zij deden het dag en nacht! Ik kon het geluid ervan niet meer horen!  ;D ;D hahaaaaa!

Ik laat het nog eventjes zo. Ik heb ze gisteren niet bezig gezien, en vandaag ook nog niet. Gan ze het nou toch steeds vaker doen dat zet ik ze apart om te kijken wat er gebeurt...

Ik ben ook supertrots op Róbin. Ze is dolverliefd op Eddie!
Groetjes,
Irene

valkchico

hallo Irene,

Het zit echt in de lucht geloof ik als ik het zo bij veel dagboekjes lees het wipwappen, en ze hebben er nog plezier in ook ;). En wat goed van Robin en Eddie dat het zo goed gaat samen, dat had je toch een poos geleden niet durven dromen. Ze staat ook echt zo op de foto of het niets bijzonders is.
Denk een beetje (lees veel) aan jezelf he!

gr Esther

ps dat wacht ff.......zoefff.... sta je nog   is niet te zien op de foto's hoor ze zijn mooi.

Roosje

Citaat van: imv op 16 januari 2006, 08:38:46

Roosje, wie weet heb ik de reïncarnaties van jouw dieren???
De foto's zijn idd met het nieuwe toestel gemaakt, maar we kunnen er nog vééél mooiere foto's mee maken (dit zijn van die foto's zo van..."wacht ff... zoefffff....."sta je nog?"... klik)
;D

Wow, dan ben ik heel benieuwd naar méér foto's!

Rianne

Jouw Pluis lijkt wel op Harry van Caroline, mooi beestje! :)
Wat gaaf dat Robin Eddie al durft vast te houden! En inderdaad, hopelijk bouwt ze er een vriendschap mee op en vertelt ze al haar gedachtes aan Eddie. :)

Caroline

Wow, wat geweldig!!

Ik hoop echt dat Róbin en Eddie een megaband voor het leven samen gaan krijgen.  :D

Geweldig om haar zo te zien, terwijl ze nog niet zo heel lang geleden bang was van elke vogel.

Echt super!!  :D

:-* :-* :-* voor allebei.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Irene,

Ik kan me nog herinneren dat op de verjaardag van Demi, mijn koppel het ging doen terwijl de hele kamer vol visite zat,. ze kennen ook echt geen schaamte ::) :P :-[ ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------