20 juli 2025, 00:03:44

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Roosje

Pas maar op, anders kom ik hem opeten ;D

Kirsten

Hoi Irene

Gefeliciteerd met pluisje!, wat een schattig bolletje om te zien zeg :D
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Die rot notificatie werkte weer niet.
Ik werd er al op geattendeerd door Gerda in mijn dagboek, Harry krijgt concurentie.  ;) ;D
Gaaf hoor, hij lijkt echt heel veel op Harry toen die zo jong was, is dit ook een vosje?? Ik ben verliefd, misschien kunnen ze gesamenlijk de fanclub voortzetten, hihihihi  :D

Groetjes van Caroline en Harry natuurlijk  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

90 gram? Wat goed zeg!! En wat een schattig konijn! Deed me ook meteen aan de Lionhead van Caroline denken ;)

imv

Jaja,
Deze dame eet goed! Ik heb bij de super kant en klaar gekiemde zaden (linzen, taugéboontjes, kikkererwten en tarwe) Lekker kant en klaar, en ze vinden het heerlijk (de vogels dan,he?!)

Hij is tegen het licht ingenomen,maar toch de moeite waard (met wat fotoshoppen).

Gatsie, ik ben er achter dat ik weer in een "vergeet-periode" zit. Dat komt niet zo goed uit, want ik heb de komende week elke dag afspraken..en Rogier is in het buitenland... hopelijk loopt alles goed!

Enneh..Caroline.. bereid Maurice maar vast voor, want dit zie ik voor mij:

Ik zal kijken of ik haar zo vast wakker kan krijgen  ;D

Groetjes,
IRene

carco

Hoi Irene

Ach wat een lieverd!
En Maurice is natuurlijk buiten.
En jij ook :-X hè?
Trouwens is er zo'n wereldschokkend nieuwtje dan? Nee toch?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Petra en Cheeky

Hier ook al verwarring alom! Het wordt wel spannend zo op het forum hoor!  ;D Maar als ik het goed begrijp heb je er een konijn bij, Pluisje? Lieve foto zeg!

Jammer dat die andere foto tegen het licht in is, ze kijken allebei zo lief! Maar hij heeft zo toch ook wel weer wat!

Groetjes,
Peet

Caroline

Wat een lieve foto's.

En wat een leuk nieuws hè??

Groetjes van Caroline  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hallo hallo!!
Ik ben helemaal blij ;D ;D ;D
Rogier ging vanmorgen met de trein naar Den Helder en zou vanavond vanaf daar naar Schiphol gaan om naar Schotland (offshore) te gaan. Normaal heb ik er geen problemen mee, maar deze 2 weken kwamen zooooooo slecht uit... met name door de Valkparkietendag waar ik zo erg naar uitkijk..

Toen hij eindelijk in Den Helder aankwam kreeg hij een telefoontje dat zijn werk in Schotland is uitgesteld tot iig begin volgend jaar! YES  ;D ;D ;D

Dus: Ik kan helemaal relaxed naar AviFauna zaterdag, hij kan zondag mee naar de CliniClowns feestdag (voor Róbin, komt ook op televisie de 12e november), mee naar de neuroloog (voor Róbin), naar de psychiatrie (voor Róbin), naar de ouderavond, het feest op de korfbal (dan hoeft Róbin niet in de herrie te zitten.. anders moet ze verplicht de hele avond mee).. alles waar ik zo tegenop zie...

Er is een blok van zo'n 6 ton van mijn schouders gevallen.

Nu even over het beestengrut: alles gaat perfekt. De vogels doen het prima. Guus zit kippetje voor Pino, maar Pino doet alsof hij het niet ziet, en gaat dan maar weer achter Goofy aan.. Lilo kan niet beter! Alleen Joepie trek byzondere aandacht door af en toe heel hard te gaan "janken". Bijvoorbeeld in de voerbak of als hij zichelf ziet in de spiegel. Of dit nu een vorm van aandacht vragen is, of hij probeert wat te gaan fluiten (hij fluit nog helemaal niets)... dat zal even afwachten zijn.

Kiko en Pluisje kunnen het nog steeds heel goed met elkaar vinden. Het lijkt of Kiko denkt dat Pluisje zijn jong is. Zodra we Pluis er een keer uithalen en Kiko laten zitten dan begint hij Pluis helemaal schoon te likken zodra we haar weer terugzetten.. Lief, hè?!

Nou, dat was het even voor nu.
Groetjes,
Irene

Roosje

Relaxed zeg, dat je man er de komende 2 weken toch is om je bij te staan. Dat scheelt een hoop :)

bobbie

Hoi bofkont,

Dat heeft gewoon zo moeten zijn  :D dat je man gewoon lekker thuis is. Dan zie ik zaterdag een relaxte Irene in ieder geval.

Over Sjors:
misschien heb ik er overheen gelezen, als dat zo is sorry sorry.
Maar Sjors is natuurlijk wel uit evenwicht he. Er ontbreekt een deel van zijn ene vleugel dus de balans is zoek, zeker als hij slaapt. Dus het van zijn slaapplek "donderen" is heel goed mogelijk.

Hoe je dat kan oplossen  ???
Tuurlijk weet jij wel een en ander zoals speciale slaapplekken zoals ik voor Yuki heb, lekker breed als een soort plateau. Maar dan moet Sjors daar wel gaan slapen en dat heb je niet voor het zeggen.

Verder vind ik de foto's helemaal geweldig. De kinderen met huisvee, slapende kinderen, schitterend.

Ik denk nog even door over Sjors. Als je iets slims te binnen schiet (  ::) ) ) hoor je het wel.

Groetjes, Nel :)

imv

;D ;D ;D HALLOOOOOOOOOO ;D ;D ;D

Ik wil jullie aan iemand voorstellen:

De kanjer links is Eddie!
Hij is op 15 oktober geboren (toen ook mijn neefje Niels geboren is), en hij is van mij!
Super he?! Ik ben helemaal blij! Over 1,5 week is Rogier een weekje vrij, en dan gaan we naar een kooi kijken voor hem. Over 2 weken kunnen we gaan kennismaken.

Dit was het even... de rest van het beestenspul doet het geweldig! Joepie komt elke keer naar mij toegevlogen, en dat is echt super!
Later meer!

Groetjes,
Irene

Rianne

Ach, wat een eigenwijs koppie! ;D Neem je je camera mee over 2 weken?? :)

Caroline

Wat een poepie!!

Gefeliciteerd met je nieuwe baby.  :D

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.