19 juli 2025, 14:30:20

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

Hoi Caroline,
Dat zag ik ook.. ik vermoed, dat Mickey de ouste is, rn niet speedy

carco

:D
Valt toch niet mee ze uit elkaar te houden in het begin  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

;D ;D ;D

Het ziet er naar uit dat Mickey gele "parels" op de borst krijgt ( net als Goofy heeft). De wildkleur heeft 1 gele veer achter op zijn kop (ze zijn alledrie split bont)
De kleinste heb ik net even gewogen... leeg weegt ze 88 gram! Niet slecht, he?!

Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo Irene,

wow wat een zwaar gewichten zeg dat gaat heel goed.
En ze zien er zo lekker stekkelig uit heerlijk.
Bijna net zo mooi als waar ik gister mee heb gekroelt ;D ;D ;D.

Ze hebben wel allemaal een andere blik in hun kraaloogjes dat vind elke keer weer leuk om te zien bij babyvalkjes :).

tot snel weer
gr Esther

Gerda

Hoi Irene, dat gaat goed bij jou zeg!!
Wat zijn ze schattig als ze van het 'stekelvarkentjes-stadium' overgaan naar het 'echte-valkjes-stadium'!! Om te  :-*

Ik kom snel weer buurten,
liefs, Gerda

Caroline

Hoi Irene,

Wat doen ze het goed hè?? Super!!

En Mickey alleen pareltjes op zijn borstje, dat is wel apart, op zijn rugje heeft hij ze niet toch??

Ik vind het wel heel leuk dat Róbin er zo gek op is, heb niet weer eens een foto van allebei samen, Róbin met Mickey.

Trouwens zo heette de de knuffel van Hart van Nederland toch ook?? Of was het Minnie, nu weet ik het niet meer.  :-\

Nou groetjes maar weer!!

PS. heb je al een adresje voor de andere 2 boefjes??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Róbin haar knuffel heet Minnie  ;)

De andere pop (de jongste dus) gaat naar de ouders van Caroline (carco) en het wildkleurtje gaat waarschijnlijk naar een vriendje van Britt. Ik hoor vandaag of dat doorgaat.

Groetjes,
Irene

ps.. vanmiddag zal ik Róbin weer eens kieken met Mickey!

Rianne

Hoi Irene,

als de vader split is gepareld, zijn de dochters dus gepareld. Maar deze zijn dat niet, dus zijn het dan geen mannen? Wat zijn de mutaties van de ouders want dat heb ik helemaal gemist ;D

imv

Hoi Rianne,
Van mama Goofy (wildkleur) weet ik niet, en van papa Pino (bont cinnamon) weet ik dat pa òf moe lutino is, en de ander is bont gepareld cinnamon (of zoiets).
Ik heb de berekening gemaakt met alle mogelijke splitten, en er komt in alle gevallen uit dat de pop cinnamon is en de man wildkleur. Ook weet ik dat alle jongen split bont zullen zijn, maar er kunnen daarnaast ook nog verborgen splitten zijn.

Groetjes,
Irene

Rianne

Hmm... dan is hij niet split voor gepareld. Of er moet 2 keer een crossover zijn plaats gevonden maar dat lijkt me erg sterk. :)

carco

Hoi

Dat had ik ook al ergens eerder gezegd in mijn of haar dagboek. Want als Pino ( de man) split gepareld is moeten de poppen allemaal cinnamon gepareld zijn en zijn dat dus niet.
De cinnamons zijn zowiezo poppen omdat Pino dat is en Goofy dus niet en een pop niet split kan zijn voor cinnamon. Dus dat is een duidelijke zaak. Alleen dat geparelde klopt gewoon ergens niet en ik denk dus dat de ouders van Pino een beetje verkeerd zijn doorgegeven.
GRoetjes: Caroline.

imv

Hoi Caroline,
Ik denk ook, dat de ouders verkeerd zijn doorgegeven. Degene die dit koppel heeft weet niet veel van mutaties.. een vergissing is snel gemaakt. Vooral als het een man betreft die gepareld zou zijn... zodra de man volwassen is kun je niet meer nagaan of deze gepareld was  :-\

groetjes,
Irene

imv

:o :o :o   :-X :-X :-X  :'( :'( :'(  :censuur :censuur :censuur

Wat een  :censuur dag!

Eerst word ik zwemmend wakker (waterbed lek!)
Vervolgens heb ik zo'n chaotische dag in de winkel dat ik het allemaal werkelijk niet mee kan overzien.
Britt komt thuis dat de vader van haar vriendje na 3 dagen twijfelen zei dat hij géén valkparkietje mag (moet ik verder gaan zoeken) en als klap op de vuurpijl kreeg ik de uitslag van het DNA onderzoek van Joepie!

3 x raden... nou ja.. eigenlijk hoef je denk ik maar 1 x te raden...

carco

Hoi

Citaat van: Mandy op 11 maart 2006, 22:58:07
Citaat van: imv op 11 maart 2006, 23:04:41
Ik heb namelijk HEEEELE sterke twijfels of Joepie van mij echt wel een man is.. ::)

Huh? Hoe kan dat nou?  ::)
Joepie kan en moet een man zijn anders ben ik geen vrouw hahaha! ;D

Arme Mandy ;D

Groetjes: Caroline.

imv

;D ;D ;D
Misschien moeten we bij Mandy ook een DNA'tje doen dan?

Mandy.. Joehoeeee.. we komen veertjes plukken  ;D