19 juli 2025, 11:06:33

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Mandy

En dan vraag je je dus af waarom je je tegenwoordig eigenlijk nog verzekert...? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

:o Jeetje balen joh!!

Maar volgens mij klopt dit helemaal niet hoor. :-\ Al helemaal niet als je de schade claimt via het waarborgfonds.

Ik zou dit zeker helemaal uit laten zoeken. Zijn ze helemaal gek geworden. Alsof het geld op je rug groeit.  ::)

Groetjes van een dochter van een verzekeringsman.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Nou, bedankt allemaal!
Het gaat kennelijk niet om het schadebedrag, maar om het feit dat we een schade hebben gemeld. Daardoor zijn we van schaal 7 in 1 klap gedaald naar schaal 2.
Volgens de politie zou, als het waarborgfonds uitbetaald, dit terugbetaald worden. Het ergste is nog, dat wij de schade zelf hebben voorgeschoten, en de verzekering die 350 euro niet eens heeft terugbetaalt.

Morgen zal ik  eens een paar keer heeeeel diep ademhalen en de telefoon pakken. Zijn ze mou helemaal van de p :censuur t gerukt >:(
Maar ondertussen zit ik er wel mee natuurlijk. Deze week zouden ze contact opnemen over de uitslag van het waarborgfonds.. als dit het contact is, dan ben ik niet blij.

Wordt vervolgt..

ps... Roosje, dat meen je toch niet?

Roosje

Ja wel een beetje... :-\ Niet dat ik die uitlaat heb losgeschroefd ofzo ::) Maar jullie waren wel onderweg naar mij :-X

Okee, nu ben ik iemand die zich om alles schuldig voelt.

Maar het is wel zwaar k*t. Stelletje gekken >:(

imv

Hallo hallo!
Vraagje aan de ervaren kwekers  ::) :

Mijn broedblok ruikt niet alleen een beetje... je kunt ronduit zeggen dat het vreselijk meurt!  :-\ :-X
Overal in het broedblok liggen van die witte "drollenwormpjes".. Kan ik het broedblok schoonmaken, of bestaat er dan een kans dat Goofy en Pino er niet meer inwillen?
Als ze hier nog 4 weken in moeten zitten vallen we denk ik flauw!  ;D

Groetjes,
Irene

Lin

hih erg he die geur!

Je kan ze wel schoonmaken hoor. Maar dan niet met schoonmaakmiddel want dat is wel erg wennen. Ik schraap hem schoon end an nieuw spul erin.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

oke thanks! Mijn neus trekt het niet meer... Ik zal hem leeghalen en nieuw houtkrul er in leggen. :D Lekker fris!

Lin

Citaat van: imv op  6 maart 2006, 22:34:57
Hoi hoi,
Als ik bij kweken kijk, naar de grafiek, dan klopt er niet echt veel van, maar goed, de kleintjes doen het super. Bij de oudste zie je al 1 oogje een beetje open gaan  :D

en over dat oogje..
Bij de oudste zagen we nu toch ook weer een klein "pluk-plekje".
Bij het kleinste donsje zag ik dat er op een oogje een beetje voer vastgeplakt zit. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik durf het niet los te halen. Gaat dat vanzelf weg?

IRene

Tja ik verschil ook vrij veel met de grafiek. Deze wordt ook later nog gewijzigd. Maar zolang het stijgende is wat ik dus begrijp uit je verhaal is het goed. Beter teveel dan te weinig.

Ik probeer dan met een vochtig wattenstaafje weg te halen want hier plukken ze het anders open.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Irene
Als ik jongen heb ,haal ik iedere dag de poepjes uit het nestblok.
Tegelijkertijd doe ik er dan wat schoon nestmateriaal in als het nodig is.
Als een kleintje bij mij zoiets aan een oogje heeft doe ik dat met een watje met lauw water.
Groetjes Riny :D

imv

Hoi Lin,
Thanks! Het voer is weg. Ik kon het vanmorgen weghalen omdat het een beetje los was gaan zitten.
Bij de oudste zie ik bij 2 ogen een heeeel klein spleetje open..
de plukplekjes zijn weg.

Riny: bedankt voor de tip.. ik ga vanavond op mijn gemakkie werken aan een frissere woonkamer ;D

Riny

Hoy Irene
Wat gebruik jij voor nestmateriaal?
Groetjes Riny :D

Caroline

;D

PS. Irene, ED was helemaal "schoon"!!!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

:-*
Je weet wel waarvoor, maar je maakt het me ook wel heel erg moeilijk hoor ;)
Heb je nog tijd gehad om voor je auto te bellen? Ik denk het niet hè?
Was het gezellig?
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Citaat van: carco op  8 maart 2006, 21:25:33
:-*
Je weet wel waarvoor, maar je maakt het me ook wel heel erg moeilijk hoor ;)

Groetjes: CAroline.

En jij mij heel nieuwsgierig hoor.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Riny,
Ik gebruik houtkrul (zaagsel),
De lucht is hier weer aangenaam... hèèè .. :D

Was wel lachen, want Róbin had een kleintje, Britt had een kleintje en Rogier had een kleintje... en ik maar poetsen!  ;D
Toen even gewacht tot het zaagsel kamertemp had, en de kleintjes teruggezet. Ze kropen weer helemaal in de knoop, en moeder Goofy ging er weer snel op.

Goofy en Pino piepen er telkens tussenuit als de kooi open gaat. Ze gaan direkt naar de zout-kristal-lamp die ik heb staan... kan volgens mij nooit goed zijn, want hun water is ook telkens op... de lamp gaat dus weg! Of drinken ze zoveel door het broeden?

Caroline, Dat weet ik, maar toch... it's up to you! Dat meen ik net zo goed als toen we het eitje overlegden! Geniet er voorlopig gewoon lekker van!
Ik heb niet meer gebeld voor de auto. Morgen bel ik. We waren vandaag pas om 17.30 uur thuis.. hebben na het ziekenhuis nog even geshopt bij Sportsworld. Kids weer in het nieuw.. moeders weer arm  :-\ ;)

GRoetjes,
IRene