20 juli 2025, 00:09:01

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Roosje

Wow! Róbin gaat echt met sprongen vooruit, wat goed zeg :D

Ik verheug me er ook op om haar weer te zien. Misschien is de dan alweer nóg zelfverzekerder. Super joh.

carco

Hoi Irene

Ik zorg voor de vulling oké??
Krijgt ze van mij omdat ze zo goed vooruit gaat, moet jij checken wat haar liefste wens is.
Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ach, wat een lief gebaar!!

Maar wat super de vooruitgang van Róbin, ik kan me voorstellen dat jullie zo trots op haar zijn daarom kom ik haar ook nog even een knuffel op beeldscherm geven, hihihi!!

Toppie hoor!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Irene, :D

Wat goed van Róbin, naar wat ik zo lees gat ze echt met sprongen vooruit. :o

Mogen jouw valkjes geen nestje, of weten ze nog niet hoe dat moet ::). Je hebt er toch ook nogal wat rond vliegen. Is er geen ander koppel dat misschien plannen heeft.
Voor Róbin natuurlijk niks leuker dan een valkje in haar kooi, dat ze van ei tot valk heeft meegemaakt. Niet alleen voor haar trouwens, maar ook voor de rest van de meiden.

Groetjes Marlies :D

imv

Hoi Marlies,
Alleen Goofy en Pino zijn op dit moment een koppel.
Zover ik nu kan zien is Sjors homo, dus die valt af  :-\
Guus zit voor soms Sjors kippetje, maar het liefst voor Lilo  :-\
Joepie zou een man moeten zijn van ca 6 maanden (te jong) en heeft nog geen noot gefloten. Hij en Lilo zijn altijd samen.

Goofy en Pino zitten apart zoals je misschien gelezen hebt. 2 weken geleden gingen ze voor het eerst van "staart". Pino gaat wel het broedblok in, maar Goofy durft niet. Ze zit wel telkens in de opening als Pino er in zit, maar verder probeert ze het blok alleen maar op te eten  :-\

Het zou natuurlijk machtig zijn om mee te maken... ik hoop ook echt dat dat een keer mag gebeuren. 20 jaar geleden heb ik ook met diverse eitjes in mijn hand gehad, die bevrucht waren, en praktisch helemaal uitgebroed... ik weet dus wel waar Caroline (carco) door heen gaat met Harry en Charlie.
Verder kunnen we alleen maar geduld hebben.

Groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene en Robin
Alleen maar goede berichten over Robin,daar mag ook wel wat tegenover staan.
Er gaat toch heel veel energie zitten om dingen te doen ,die je eigenlijk niet durft.(ik kan er van meepraten)
En reuze lief van die taxichauffeur.
Ik kan me voorstellen Irene dat je daar moeilijk nee tegen kunt zeggen.
En je schoonmoeder,die geef je toch een bloemetje .
Groetjes Riny :D

imv

Hoi Riny,
euhhhh...

;D ;D

nee, ik ga niet reageren  :-\ :-[

Ook wij zijn erg blij dat het met Róbin zo goed gaat. Hopelijk blijft het zo

groetjes,
Irene

valkchico

hallo Irene,

goeie berichten over Robin en dan niet één ding tegelijk maar gewoon een hele rije van voorderingen geweldig.
Ik hoop dat in het Sophia ook alles naar wens is gegaan.

het zou wel heel leuk zijn als je zelf voor vulling van de kooi van Robin kan zorgen,maar geloof dat caroline ook een prima surogaat moeder is???

gr esther

imv

Hoi,
Weinig nieuws op het valkenfront.
Eddie gaat super!

Dit is zijn favoriete plek...als het ff kan dan zit hij op deze manier de hele avond... lief, he?!

Na zijn dutje bij Britt was hij op haar schouder geklommen, en samen gingen ze een capuccino voor mij maken :P
Toen ik in de buurt van de keuken kwam vloog Eddie ineens naar mij toe en landde op mijn arm .

Amber is voor het eerst koortsvrij vandaag. Gaat eindelijk de goede kant op.

groetjes,
Irene

Caroline

Fijn dat Amber eindelijk koortsvrij is, hopelijk is ze genoeg opgeknapt voor haar verjaardag. Maandag toch??

Groetjes!!

Nieuws!! Klik op het donsje.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Amber wordt 31 januari 3 jaar (ze is dus net zo oud als Thomas).. en we vieren het morgen.
Ook zij krijgt een Teletubbietaart.

Wat een lief donsje. Ik had het al in je dagboek gezien! (heb niet zoveel tijd om te schrijven momenteel, maar ik lees alles wel). Wat een scheetje!

Groetjes,
IRene

imv

Hallo allemaal,
We hebben de verjaardag van Amber weer overleefd  :P ::)
Het was een (voor onze begrippen) rustige verjaardag. Nu zit ik met een knallende koppijn (nee, ik drink geen alcohol :( )
en tegenover mij ligt Amber op de stoel te slapen.. dalijk moeten we naar het consultatieburo. Eens kijken wat ze te melden hebben. Met een 3e kind heb je al gauw zoiets van: "jaja,... je hoeft me geen advies te geven" . Maar de wijkverpleegkundige ken ik redelijk goed, en dat is dan wel weer leuk. Helaas loopt het altijd heeeeel erg uit en zit je rustig een uur te wachten. Daardoor heb ik bij voorbaat al geen zin om te gaan..

Op het valkenfront blijft het rustig. Goofy is nog steeds het broedblok niet in geweest. Wel blijft er gewipt worden, en gaat Pino telkens in het blok.
In de hoek onder het blok is een plekje kaal gemaakt, en Goofy zat daar vanmorgen in broedhouding, maar er ligt niets... ze zou toch niet onder het broedblok gaan leggen, he?!
Wat zouden jullie doen? Zouden jullie Goofy  een keer vanaf de bovenkant in het broedblok zetten, of niet?  ???

Wat wel erg leuk is, is dat Pino Goofy nu ook gaat kroelen.. heeft hij nog nooit gedaan.. het is dus wel echte liefde  :D

Nou, ik ga gauw Amber inpakken.. op naar het CB .. bleh!

Groetjes,
IRene

Caroline

Ook toevallig, ik moest om 11 uurmet Thomas naar het consultatiebureau.

Heb afgezegt hij was gisteren niet lekker en had koorts, en ook ik heb altijd zo iets van wat doe ik hier.??

Nu mag ik volgende week woensdag, en dat inderdaad alleen maar wegen, meten en Thomas krijgt dan een ogentest.  :D 8)

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Amber had hetzelfde als Thomas... ze heeft inmiddels aan 2 kanten middenoorontsteking gehad en 5 dagen koorts, keelpijn.. en eindelijk een AB kuurtje.
Zij krijgt straks ook een ogentest... moet je die plaatjes met haar doornemen  :-[ net maar snel even gedaan... ik heb het vermoeden dat Amber haar mond niet opendoet  :-[ :-\ ::)
Dus plaatjes leren heeft dan ook geen zin. Lekker makkelijk!
Ik zal ze wel zeggen dat ze goed ziet  ;D

Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo Irene,

en Lang moeten wachten op het c.b? En alle tests goed gegaan?

Over het broedhok kan ik niets zeggen, daar heb ik geen verstand van maar het klinkt wel logisch om het een keer via de bovenkant "voor te doen"

gr Esther