19 juli 2025, 14:30:24

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

Roosje

Oh ik kan alweer wat hebben hoor. Dacht eerder dat het voor jullie erg druk was na wat jullie net meegemaakt hadden, en voor robin natuurlijk. Maarja, gelukkig vond je het de moeite waard. Leuk dat je zo van Bo hebt genoten ondanks dat ik haar niet bij je durfde te zetten omdat je kill & attack deed op je ring ::)

imv

;D ;D Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ;D ;D
Ik ben vrij relaxed, hoor! En ECHT niet bang!

Ik vind BO een stuk :-* en een GEWELDIGE vogel (had ik geloof ik al gezegd).
Je andere vogels zijn ook heel leuk! En husky...  :-*

En ach... we zijn met een omweggetje een heel eind gekomen toch? Wij hebben echt genoten! Róbin heeft heerlijk geslapen en blijft vandaag nog een dagje thuis.

Groetjes,
IRene

Roosje

Ja ik moet zeggen dat die dagen zijn tol ook wel eisen bij mij omdat m'n gezondheid nog niet zo geweldig is. Maar ach...heb toch geen verplichtingen vandaag. Lekker chillen. :)

imv

hoihoi,
kreeg net een telefoontje van de man die ons de Touran had verkocht. Hij vertelde dat de auto net in Zwijndrecht in hun schade-garage is aangekomen. Ook de uitleg van de politie , het bergingsbedrijf en de verzekering zorgen ervoor dat ik er helemaal relaxed onder ben. Ergens ben ik heel blij dat dit gebeurd is. Ik ben nogal van de gemakkelijke als het om verzekeringen, aankopen en geld gaat.. ik schuif het altijd door naar Rogier... Maar nu heb ik zoiets van: het is mijn auto, en ik reed tijdens het ongeluk, dan moet ik ook alles zelf maar regelen, en het lukt me prima! YES!!

Vanmiddag kreek ik Prachtige foto's van Eddie:

Ik smelt helemaal :P
Ik kan alleen nog maar naar de foto's kijken... ik vind het lieeeeeeeeeeef! Morgen is het zover!

Jullie horen er zeker nog meer van!

Groetjes,
IRene

Caroline

Heel veel plezier morgen!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Veel plezier vandaag en geef Eddie een knuffel van me.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Hoi Irene,

Graag gedaan hoor,. Ik zat op m'n werk en had je nummer wel thuis,. Ben blij dat jullie er zonder kleerscheuren vanaf gekomen zijn,. het had heel anders kunnen aflopen,. pff moet er niet aan denken,. en je auto wordt weer helemaal als nieuw, dat weet ik zeker.

Veel plezier vandaag!
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Ooh wat is ie al mooi! Ik ben heel jaloers want ik weet precies hoe het voelt. Veel plezier vandaag!

imv

:D Hier ben ik dan  ;D ;D
We zijn bij Eddie op de koffie geweest. Hij is supersuperlief!
De mensen die voor Sammy kwamen waren er nog. Sammy was erg boos. Die moet nog even wat extra aandacht hebben. De grijze roodstaartjes keken meteen al heel nieuwsgierig over de rand van de bak. De Eddie was wat verlegen, en Sammy gewoon een beetje boos. Hem vond ik ook helemaal super.
Eddie moest nog eten en hij is één van de weinige edels die geen problemen heeft met eten, en gewoon nu al lekker smakt.

Eddie is in heeeel goede handen. Wat een leuke mensen zeg!

Zo, buikje vol, en nu was het tijd om eens goed kennis te maken.

Eerst voorzichtig zodat hij niet schrikt. Even later stonden we hem met zijn 5e te aaien, en hij vond alles prima en lekker.

Toen het knuffeltje geintroduceerd. Dat was even schrikken voor hem. Hij pakte meteen mijn vinger, en ging als een gek eraan likken (terwijl mijn vinger tussen zijn snavel zat)..
Thiely vertelde me dat dit de manier is om zijn angst te tonen. Het knuffeltje was te ver weg om in te bijten, dus beet hij in mijn vinger. Erg leerzaam (het deed overigens geen pijn, hoor, hij hapte alleen).

Het knuffeltje viel uiteindelijk in goeie smaak.. vooral die flosjes als manen. Grappig is, dat als Thiely tegen hem begon te praten, ging hij mee 'piepen' in dezelfde tonen  :P :-* smelt  :-*
Uiteindelijk was Eddie moe, en wij heel tevreden.

We hebben afgesproken dat we Eddie tussen kerst en oud en nieuw ophalen.
Thiely omschreef Eddie als een echte goedzak, een lieverd die wel heeel ontdeugend en nieuwsgierig is.
Was wel leuk, want we hadden Eddie terug gezet in de bak met Sammy en de grijsjes, en die grijsjes waren wel erg nieuwsgierig naar Eddies nieuwe knuffel... Eerst liep Eddie meteen naar zijn broer, maar toen hij doorhad dat er iemand aan zijn nieuwe knuffeltje zat ging hij toch maar even terug om te laten merken dat dat knuffeltje van hem is ;D
Dat was ZOOO grappig om te zien..
Als Eddie thuis is zal ik een aparte topic openen voor hem

Ik ga nog even wegsmelten bij alle foto's
Groetjes,
Irene

• SH0RTY •

Och Irene!

Wat ben ik jaloooooeeeeers!
Echt supersexi is Eddie!

Ik ben verliefd! Ik had eens een Edel in de trein gezien, die zat op de schouder van een meisje. Ik zag haar steeds, maar durfde er nooit heen. Toen ben ik op een gegeven moment toch naar ze toe gegaan en mocht "Tommy" op mijn schouder zitten de rest van de rit. Ik hoop dat ik ooit in mijn leven nog mijn eigen Tommy of Eddie krijg. Echt schitterend!

Liefs,
Roxanne

carco

Hoi

Ik had je net een mms gestuurd waar je nu bleef, maar daar is ze dan eindelijk ;)
Wat leuk en lief en geweldig.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heeft Thiely de goede keus gemaakt wat Eddie betreft.
Hoe verging het Róbin?
En toch maar niet halen voor de kerst??
Jammer maar het zal het beste wezen denk ik.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Róbin was niet bij hem weg te slaan.... ze vindt hem geweldig. We gingen met 3 "nukkige" kinderen terug want zij wilden eddie meteen meenemen.

Thiely had zelf 7 januari in gedachten, dit met het oog op het moeilijke eten van de meeste edels. Maar omdat ik vakantie heb, en ervaring heb met vogels pappen vond ze na de kerst prima. Ze wil dat hij eerst op een stok kan zitten, en dat vind ik prima. Tuurlik vind ik het jammer, maar het is voor mij geen "must" om hem volgende week al te hebben, we moeten er allebei achter staan. En mn Thiely, want die heeft zóveel ervaring dat ik op haar oordeel afga.
De eerste week van januari is Rogier ook vrij, dus dat komt helemaal goed ;D
Als de kids vrijdag vakantie hebben gaan we een klimboom maken, dus weer een stukje voorbereiding....

Ik zie het zóóóó zitten... hihi! Tiely zei al... als Amber dalik met de lego speelt, dan zal Eddie zeker weten mee willen spelen..hihi.. dan gaat hij er vandoor met de lego!

Groetjes, en Caroline: ik zie je morgen.

IRene

valkchico

hallo Irene,

bij de foto's smelt ik helemaal weg hoor wat een beauty!!! :-*.
Op zich is tussen kerst en nieuwjaar toch ook nog heel mooi. Is toch nog dit jaar en is er geen beter begin voor het volgende!

jullie hebben dus een creative vakantie voor de boeg heb je al takken of een stuk boom gevonden?
Zie het al helemaal voor me Eddie die er met de lego vandoor gaat ;D.

Droom nog maar lekker weg bij de foto's en geniet van de voorbereidingen!

gr Esther

imv

Hoi Esther,
Wij hebben een grote kronkelhazelaar in de tuin staan. Hievan heb ik een mega-tak afgezaagdm en die staat nu in de schuur te drogen.
In de vakantie ga ik hem in een bloempot met stenen zetten, en dat dan opvullen met gips, zodat hij goed stevig staat.
Daarna kunnen we hem "versieren",
Morgen kunnen we vast oefenen met de kerstboom  ;D ;D

Groetjes,
Irene

Caroline

Ohhh Irene, wat is Eddie mooi!!

Kan me voorstellen dat jullie er moeite mee hadden om hem vandaag achter te laten.

Maar nog een dag of 10-12 en dan is het zover, toppie hoor!!

Succes met de kerstboom en de speelboom.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.