19 juli 2025, 19:32:39

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

♪ Marlies

imv

Knap, he?! Zonder lenzen  8) :-[ ;D

De vroetkooi is voor Joepie, de broedkooi voor Goofy!
Hahaha

♪ Marlies

Houden we de vreetkooi over. Misschien iets voor Caroline  ::) ;D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Zo, dat heb je weer snel gezien. :P ;D

carco

imv

:o MEISJES  :o

Zo kan die wel weer, hoor!  ;D

Ik neem de vreetkooi wel, die hoort mij toe  :-[ ahum..

groetjes,
Irene

imv

O jee.. herrie in de tent. hoewel.. eindelijk is het even stil... doodstil  :-\
Teddy zit Sjors achterna op de bodem van de voliere.
Toen ze allebei een tijdje stilzaten kwamen Goofy en Joepie poolshoogte nemen.. ook die werden door Teddy weggepikt..
Momenteel zit ales weer bovenin de kooi.. we zullen zien hoe het verder loopt.
Groetjes,
Irene

carco

Misschien doen wat ik voorstelde ???
Als het goed gaat hier natuurlijk.

Groetjes: Caroline.

imv

Ja inderdaad.  ;)
Teddy toont nog geen interesse in 1 van de dames hier.. daarom snap ik eigenlijk niet waarom hij zo uitviel. Hij joeg Sjors alle kanten op (behalve naar boven, want dat kan Sjors niet  :-\ ).. o, misschien was dat het wel, dat Sjors niet net als de anderen snel naar boven kan..

Ik dacht eerst dat het Teddy en Coen waren. Dat had me niet verbaasd, maar Sjorsie? MIJN lieve Sjorsie? Daar moet hij echt van af blijven, hoor  >:(

Nu maar rustig afwachten  ::)

imv

Ik ben er achter waarom de vogels nog al eens schreeuwen bij mij thuis...

En jullie raden het nóóit, maar het is voor de kindertjes-eigenaren misschien ook wel een tip (als jullie al last hebben van enorme schreeuwers..)

Zodra SPONGEBOB begint is het zover! Er zit in de leader van de tekenfilm een "vogelgeluidje", die je alleen hoort als je dus echt er op gaat letten. Nou jongens, het is echt te erg voor woorden! Maar eindelijk weten we waar ze zo maf op reageren  :o

Nu weten jullie meteen dat mijn kids fan van Spongebob zijn  :-\ ;D
Verder gaat alles prima hier in de volie!
Coen is ontzettend aan het schreeuwen 's morgens. Helaas hebben alle mannen de stem van hun vader geerfd  :( . Maar als ik hem een deuntje toespeel neemt hij het meestal wel over.
Lilo is weer broeds en zit de hele dag in de voerbak te.. ehh..  :-[  Ik snap echt niet dat er geen 1 man op in gaat. Ach ja!
Joepie lijkt zowaar wat minder zwaar, maar ik zou haar echt even moeten wegen om te bevestigen. Lilo en Sjors zijn nog steeds mijn kroelkippetjes  :-* :-*

Goofy en Pino mogen na onze vakantie weer een keer apart.

Maandag zijn Carcoline en ik trouwens bij Kirsten (valkcity) op kraamvisite geweest. Het was bere-gezellig, en de tijd vloog om! Ik heb lekker met Ryan geknuffeld. Het is een heerlijk manneke!  :-* :-*

groetjes,
Irene

*Yvon

Hoi hoi

Dat wordt tv zachter zetten als Spongie gaat beginnen.  :P
Ik zou 'm gewoon op een ander net zetten,afschuwelijke tekenfilm vind ik dat.  >:(  ;)
Gelukkig is hier niemand meer fan van.  ;D
Zien de amnnen wel wat Lilo aan het doen is in die bak ?
De mannen denken dalijk alleen maar dat ze aan het smekken is.  :P

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hihi.. denken dalijk alle mannen dat kippetjesgeluiden het zelfde zijn als eetgeluiden.. nee, dan zit ik lekker, hoor  ::) 8)

Ik heb altijd al een hekel aan spongebob gehad. Dat hyper-gedoe... de enige spongebob die ik leuk vind zit bij Carcoline in huis  ;D ;)

groetjes,
Irene

Caroline

Spongebob ..... inderdaad verschrikkelijk!!  :o

Ik baal ook altijd als we het tijdens het zappen tegen komen, de kids willen het dann ook gelijk zien.  :-\

Vooral erg gezellig als je nog eventjes lekker in je bedje wilt doezelen, heerlijk  :P  die pokkeherrie op de achtergrond.  >:(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

;D ;D Spongebob, squarepants, spongiebob....

Die van mij is leuk hè ;D
Hier zijn ze er ook gek op, ik vind nickolodeon junior dan toch (net) iets leuker nog.

Groetjes: Caroline.