11 augustus 2025, 00:49:02

Baco en zijn nieuwe vriendje Smokey

Gestart door Bianca en marco, 25 augustus 2005, 00:24:31

« vorige - volgende »

Bianca en marco

Hallo allemaal,

Zo nou de foto´s liggen in de foto zaak. Kan ze woensdag ophalen!!! Ben echt zo benieuwd!!! ;)
Zodra ik ze heb zal ik ze gelijk scannen en proberen om hier te plaatsen. ::)

Baco is steeds brutaler aan het worden.
Ze vliegt bij iedereen die op bezoek is op het hoofd en gaat zich daar dan heerlijk zitten poetsen. OOk vind ze het erg leuk om knopen in mijn haar te leggen.

Van de week heeft ze ook chips ontdekt. Jaja Kirsten, ze heeft het toch van haar vader over genomen. Ze eet het niet op maar vind het wel erg leuk om het helemaal te versnipperen, met als gevolg de Marco, de bank en de vloer helemaal onder de chips zaten. Maar we hadden er wel lol om!! :D

Ook heeft ze marco kusjes gegeven.
Ze is nu echt de gezelligheid aan het opzoeken!!!
komt ook lekker bij ons op de bank zitten.
We genieten echt van haar!!!

Wouw wat zijn valkjes leuk!!!! :) :) :) :) :)

Groetjes Bianca

Kirsten

Hoi Bianca en Marco,.

Wat heerlijk om te lezen dat jullie van haar genieten,. een lekkere lieve donder lees ik, hihi
Bij de visite op het hoofd gaan zitten,.ze is dus zeker niet éénkennig ;) :D whahaha

Ben ook erg benieuwd naar de foto's :D, Nu zijn het nog knopen, maar straks worden het vlechtjes,. moet je maar eens kijken in het dagboek van Cheeky en Chara,. Chara het popje maakt vlechtjes in het haar van petra,. ik vind zulk gedrag zooo lief,. is echt verzorgen zeg maar,. :D Ze zorgt dus op haar manier voor jou :D. Althans dat is mijn gedachte erover :D

Kortom heb genoten van je verhaal Bianca,. tot gauw weer

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Bianca,

Zo heeeee, dat gaat even goed met Bacootje. :D

Leuk hoor zoals je haar beschrijft.

Ferdi is net zijn grasjes en valkje op komen halen. Hij was verbaasd over waar Charlie nu allemaal mee speelt. Hij is ineens over een bepaalde drempel heen. Ferdi vindt dat schitterend. Je hebt best kans dat ie mij binnenkort belt voor een goed adres voor nog een valkje. Nou, ik weet er hier wel een paar hoor ;).

Ik ben heel benieuwd naar je foto's. Ik kom snel weer kijken hier.

groetjes, Nel :)

Lin

Hey,

ah kusjes geven. Dat is wel erg lief. Kan je vooral leren door eten in je mond te stoppen. en zo te lezen heb jij het valkenvirus wel te pakken!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Bianca en Marco,

Hoe gaat het met de kleine vliegende donder :D
en zijn de foto's nog gelukt?

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi Kirsten,

Voor zover ik van mijn broer heb begrepen zijn ze afgelopen zaterdag met vakantie gegaan.

Ik meld het maar even anders zit je op antwoord te wachten en dat komt voorlopig niet.  8)

groetjes, Nel :)

Lin

Nou ja meld ze dat niet even! Nou heb ik geen fijne vakantie kunnen wensen :-)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Dank je wel Nel,

Ik hoor het vanzelf wel als ze terug zijn :D

Groetjes
Kirsten

ps en Bianca en Marco een hele fijne vakantie nog

Bianca en marco

Hallo allemaal,

We zijn weer terug uit ibiza en het was heerlijk!!
Ik heb alleen wel BACO gemist, maar er is goed op haar gelet door mijn schoonouders.
Ik ben nu druk bezig om de foto´s hierop te zetten maar op de een of andere manier lukt het niet. Ik krijg steeds een foutmelding van een TIF bestand???
Snap er niets van!!
Wie o wie kan mij helpen??

Groetjes Bianca

Kirsten

Hoi Bianca,

Heerlijk dat jullie het zo goed naar je zin hebben gehad :D
Als je foto's opslaat, moet je ervoor zorgen dat het jpeg bestanden zijn, dan alleen kan je ze hier uploaden.

Groetjes en ben uiteraard benieuwd :D
Kirsten

bobbie

Hoi Bianca,

Lukt het een beetje met de foto's plaatsen  ???  :-\.

Ik heb wel een leuke foto voor jou, aangezien je een boxerfan bent:

Geef gewoon een gil naar me als je m'nhulp nodig hebt.

Groetjes, Nel :)

Bianca en marco

Hahaha die nel!!!
Echt grappig!!!!
Kijken of dat bij indi ook lukt?? ;)
Het plaatsten van de foto´s wil niet lukken. HOe kan ik het TIF bestand veranderen in een LPG bestand?? ???
Maar goed dan zal ik jullie maar weer ff mondeling op de hoogte houden van de avonturen van Baco. :D
Van de week vloog ze rond in de kamer en ontdekte ze de vissekom met daarin onze tamme goudvis NEMO.
Nemo is nergens bang voor en komt altijd naar je toe zwemmen.
Baco landde op de rand van de vissekom en zat met haar pootjes in het water. Nemo vond dit wel intersant en dacht ...... is even kijken en begon heel leuk aan het pootje van Baco te sabbelen. :D
Was echt een leuk gezicht. Baco werd hierdoor ook erg nieuwsgierig en wilde Nemo wel eens wat dichterbij bekijken, met als gevolg......... juist een bad in de visjekom en een kletsnatte BACO. Van schrik vloog ze gelijk weer op mijn schouder. ;D
Was echt zo komisch!!!!

Nou tot snel allemaal, en alle tips over het plaatsen van de foto´s zijn welkom!!!

Groetjes Bianca :-*

bobbie

Hoi Bianca,

Dat is met recht een avontuur van Baco  :D
Leuk zo'n vis die alles gaat ontdekken.

Hoe je TIF naar JPG verandert weet ik ook niet.  :-\ Ik had ook leuke plaatjes gedownload maar die bleken ook TIF te zijn. Ik wacht dus met spanning het advies af, dan ga ik het ook zo doen.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

hoi hoi,.

oh wat een superverhaal,. lag hier helemaal in een deuk,. :D

Je opent je foto in paint en kiest dan opslaan als... en dan kies je als bestandstype JPEG,.

Succes en dit was oprecht een spannend verhaal van Baco,. erg leuk!

Groetjes
Kirsten

bobbie

GELUKT!!!!

bovenstaande was ook eerst JIF en nu JPEG  ;D

O, alleen ze dansen niet meer  :-\