25 april 2024, 01:35:44

Baco en zijn nieuwe vriendje Smokey

Gestart door Bianca en marco, 25 augustus 2005, 00:24:31

« vorige - volgende »

Bianca en marco

25 augustus 2005, 00:24:31 Last Edit: 15 april 2006, 14:29:07 by Bianca en marco
Hallo allemaal,

Op aanraden van mijn tante (nel / bobbie), begin ik ook een verhaal op de site.
Zo kunnen jullie de spannende avonturen van bacootje volgen.
Het is voor mij allemaal nog nieuw, dus het kan zijn dat er soms het een en ander mis gaat. Tips zijn dan ook altijd welkom!!!

Allereerst zal ik BACO even aan jullie voorstellen. Baco is een pop uit het nestje van kirsten. JONG 2 om precies te zijn.
Van de week zijn mij vriend en ik naar kirsten geweest om een mooi popje uit te zoeken en het klikte meteen met baco :)Het liefst hadden we haar meteen mee genomen, maar helaas ze moet eerst nog leren om zelfstandig te eten.
Ik hoorde van kirsten dat dat al aardig goed gaat ;D

Op dit moment benik dus bezig om de laatste spullen die ik nodig heb voor baco in huis te halen. Het is trouwens wel lastig om grit zonder houtskool te vinden!!! Nog ff doorzoeken dus!

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn zoektocht en natuurlijk alle leuke en spannende momenten die wij met ons eerste valkje mee gaan maken!!!

Groetjes Bianca

Tara

Hoi Bianca,

spannend dus,
hopen dat Baco snel in huis kan komen, dat zal spannend zijn!

Groetjes, Tara

Bianca en marco

Hoi tara,

Zeker spannend,
Ik kan niet wachten!!!! Ben gewoon een soort van zenuwachtig ;)

Groetjes bIanca

Tara

Citaat van: Bianca en marco op 25 augustus 2005, 00:30:48
Hoi tara,

Zeker spannend,
Ik kan niet wachten!!!! Ben gewoon een soort van zenuwachtig ;)

Groetjes bIanca


Dat ken ik ook hier...
Binnenkort verwacht ik weer enkele valkjes, maar dan wel een paar met een ziekte... Twee ervan kwamen van bij mij, en heb ze weggegeven aan iemand, had ik maar beter nooit gedaan... Ben in elk geval blij dat ik ze (normaal gezien) terug krijg.

Dus nu even samen zenuwachtig zijn ;)

Groetjes, Tara

Kirsten op haar werk

hey ik heb je gevonden :D
Wat leuk dat je ook een dagboekje gaat bijhouden en ik ga het uiteraard volgen ;)
Met Baco gaat alles super, ze is lekker ondernemend en gek op kroelen, ze duwt soms gewoon haar broertje of zusje opzij,.. hihi nu ben ik ;D, een heerlijke mop dus.

Ik heb overigens grit zonder roodsteen en houtskool, dus je kan gewoon iets meekrijgen als je haar komt halen. Heb je in ieder geval even genoeg.

Ik wilde gisteravond nog een paar foto´s maken, maar ben met de buitenvalken bezig geweest. Vanavond nieuwe poging en dan zet ik een mooie in je dagboek :D

Groetjes
Kirsten

Kirsten

Ik denk ik log even in, want dat is iets makkelijker,

Ik dacht, ik kan natuurlijk wel alvast de foto die in mijn dagboek staat hier plaatsen.

Dan staat ze er toch alvast in ;) :D


Deze is de 22ste gemaakt, toen was baco 4,5 week

Nieuwe volgen!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Bianca en Marco,

Wat spannend, wachten op Baco. Straks gaat het nog als bij je tante Nel en heb je een huis vol valkjes.

Ik heb alvst een naam voor het maatje van Baco, namelijk Biko!!  ;D ;D ;D Klinkt als een roversbende a la snuf en snuitje (van pipo).

Wachten duurt lang he, maar het is de moeite waard!!

Groetjes Gerda

Rianne

Wat een lief valkje, ik hoop dat jullie veel plezier aan Baco gaan beleven! :)

Petra op het werk

Ha Bianca,

Leuk dat je ook een verhalenboek begonnen bent... Met zo'n naam (De spannende avonturen van...) verwachten we natuurlijk wel het een en ander!  ;) ;D

Je hebt in ieder geval een mooi en lief valkje uitgezocht, Baco! Ben heel benieuwd wanner ze naar je toe mag komen en hoe alles bevalt... Zo naar een lege kooi staren is ook niets! Wij hebben op een gegeven moment (meer als geintje omdat iedereen liep te zeuren over de lege kooi) een foto van ons valkje in de kooi gedaan...  ;D Is toch een ander gezicht!

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Bianca,

Gaaf joh dat je inderdaad een VERHAAL bent begonnen. Weer 1 om te lezen. aan je schrijfstijl mankeert het niet, nu de avonturen nog  ;).

Leuk dat Kirsten al een foto heeft geplaatst hier. En er volgen er nog meer las ik al.

Nou , meis, ga de dagen maar aftellen tot Baco er is.

SPANNEND!!!!!!!

Groetjes, Nel  :)

Christine

wat leuk dat je een dagboekje bent begonnen ik ga je proberen te volgen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

margreet

hallo,

Ben nu al nieuwsgierig naar de spannende avonturen van Baco, (lekker drankje trouwens), en met "Tante Nel" op de achtergrond komt het zeker goed.

groetjes Margreet

Lin

Hey,


Leuk hoor kunnen wij het ook volgen. Ik zal je blijven volgen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Hoi Bianca,

Je bent goed in het lekker maken van ons...... ;D
Straks verwachten we natuurlijk rooie oortjes verhalen en..... FOTO'S!! ;D ;D ;D

Wat is Baco een mooi valkje om te zien, ze lijkt wel wat op Polly ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kirsten

26 augustus 2005, 15:34:35 #14 Last Edit: 26 augustus 2005, 15:38:17 by Kirsten
Hoi hoi,

Nou de spannende verhalen beginnen eigenlijk nu al hoor ;), want die mop van jullie is erg nieuwsgierig en haalt nu al vanalles uit.

Verder gaat het erg goed :D

Heb ook wat foto's gemaakt, dus zet ik gelijk in je dagboek :D







De eerste foto is overigens al laatste gemaakt,. hihi ik was zoveel aan het klikken dat ze op een gegeven moment gewoon bijna in slaap viel,. :D Dus foto's maken straks moet geen probleem zijn ;)

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------