7 mei 2025, 12:14:45

Gniepen

Gestart door Wendy.., 15 september 2005, 19:09:03

« vorige - volgende »

Wendy..

Hallo allemaal.

Mijn Valkje Peardy(mannetje)Zit altijd gezellig bij mij op m,n voeten die ik meestal voor me uit heb liggen  op de bank.
Hij is vooral helemaal verliefd op mijn spaanse pantoffels en  verteld hele verhalen tegen ze.en laat ook zien aan ze hoe mooi zijn vleugels zijn hihi....Zelfs als ik ze uit heb en ze staan op de grond en ik heb alsnog m,n benen op de bank dan is hij bij m,n spaanse toffeltjes te vinden.Totdat ze wel heel lang geen teken van leven meer geven,en dan verhuist hij weer terug naar m,n voeten

Ik  vind het allemaal heel erg leuk alleen wat iets minder is is dat hij de gewoonte heeft om tijdens het kletsen,heel gnieperig in het velletje van m,n voet te bijten.

Dus ik heb mijn toffels niet altijd aan.Want het is niet echt een prettig gevoel als iemand steeds gniept hihihihi.

Herkent iemand dit?En doen valkjes dit ook bij elkaar?

Gr Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Mariska

Hoi Wendy,

Zoals je op de fot's hieronder kan zien zitten die van mij ook graag op of bij mijn pantoffels. Maar als ik ze weleens niet aan heb en me voeten op tafel heb liggen, dan gaat Binky ervoor zitten en gaat dan prachtig fluiten. ze kop gaat daarbij ook nog op en neer. echt heel leuk. Maar die van mij vind het dan leuk om in mijn teennagels te bijten. En ik kan je wel zeggen dat dat niet echt fijn is. Ik noem hem altijd mijn voetenfetisjist  ;D ;D, want hij is echt bezeten van mijn voeten. Ik weet ook niet hoe dat komt, maar ik vind het wel grappig. Als hij ontdeugend is en ik leg mijn voet op tafel stopt hij gelijk met wat hij doet en rent naar mijn voet toe. Heel handig dus.
Ik herken jou verhaal dus wel, maar ik kan je neit vertellen of valkjes dit ook bij elkaar doen. Die van mij in elk geval niet.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wendy..

Hoi Mariska,

Nou grappig te horen dat er meerdere valkjes zijn,die ook dol op voeten zijn.
Ik word er afentoe weleens een beetje gek van,vooral als ik net lekker ontspannen op de bank zit,en hij dan steeds in m,n voetenbijt.En hoe vaker ik m,n voetenbeweeg nadat hij gniept,hoe leuker hij het vind.
Ach ja ik moet er vaak ook wel om lachen.

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Mariska

Hoi Wendy,

Dat is bij mij ook. Hij wordt nog kwaad ook als ik me voet beweeg. Wat hij wel leuk vind als ik een deuntje voor hem fluit dat hij goed kent en dan mijn voeten mee beweeg op de maat. Dan gaat hij het ook fluiten. en als ik dan stop en me voet stil hou bijt hij erin dat ik door moet gaan ;D.
Maar soms is het ook weleens vervelend. Vooral als me vriend even een dutje op de bank doet en hij steeds in ze voet bijt ;D.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)