22 mei 2025, 20:18:40

rozebottels, zij zijn er weer!!

Gestart door De Valk, 12 augustus 2005, 21:54:47

« vorige - volgende »

De Valk

Let op allemaal: een echte, gratis lekkernij voor onze valkparkieten: rozebottels!!! Pluk ze als ze bijna rijp zijn, even wassen met veel water en doorsnijden........

bobbie

Hoi valk,

Klopt, ook mijn papegaaien vinden ze heerlijk.

Je kan ze ook invriezen. Wel direct na het ontdooien geven anders worden ze zacht.

Groetjes, Nel :)

margreet

hallo,

Nog nooit geprobeerd, ga ze nu proberen te geven, geven ze ook af??, Bij paprika is het net of ze lippenstift op hebben, alles rood t/m de pootjes aan toe (een valkje pakt veel in haar pootjes).

groetjes Margreet

trienke

ik heb het ook nog nooit eerder gegeven, weet niet eens hoe ze eruit zien precies.

heeft iemand een foto van zo'n boompje??

groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Als je bij de beginpagina van valkparkiet.com planten aanklikt en dan kijk je bij bottelroos daar staat er een foto van.
Groetjes Riny  :D :D :D

trienke

weet nu hoe ze er uit zien, nu nog op zoek ;D, maar heb nog een vraagje waar is vogelmuur te vinden??

groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
In iedere tuin waar niet 2x per week onkruid gewied wordt vind je vogelmuur.Wel heel goed afwassen want aan de onderkant van de blaadjes zitten vaak schimmels.
Succes met zoeken.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Hoi

Nou mijn vogels zijn totaal niet gek op rozenbottels alleen mijn rossela parkiet.

Lucky is bang voor de kleur dus die blijft op afstand en de rest kijkt er niet naar om.

Groetjes trienke

valkparkiet_ce

kan ik hem ook rozebottel thee geven