6 mei 2025, 09:59:48

cinnamon (gepareld) lutino

Gestart door Rianne, 20 augustus 2005, 14:04:40

« vorige - volgende »

Rianne

20 augustus 2005, 14:04:40 Last Edit: 20 augustus 2005, 14:42:57 by Rianne
Heeft iemand misschien een foto van een cinnamon lutino of een cinnamon geparelde lutino?

Roosje

Chico van mij is er zo één , maar je ziet het slecht op foto's. kijk maar in mijn dagboek.

Lin

Hey,

Kan je misschien een duidelijke foto maken? zodat we echt het cinnamon zien?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28

er staat nu een foto van een cinnamon lutino man op de verkooppagina.Ik kan de mutatie fallow en cinnamon lutino niet onderscheidden.Misschien als ik ze eens in het echie zie naast elkaar ofzo ;D

Roosje

Er staat nu een goeie in mijn dagboek, die op de ring, daar zie je het cinnamon.

Rianne

Ik heb even gekeken, het is een lutino met een bruine waas over hem heen, met name op de vleugels en staartveren.

eefje nieuwenburg

die lutino die op de verkooppagina staat heb ik in het echt gezien en dat is wel cinnamon maar niet over het hele lichaam alleen op zijn staartveren zie je het goed en die staan nou juist weer niet goed op de foto op de verkooppagina.

groetjes eefje

Jaimy_en_Viggo

dit is dito..mijn cinnamon lutnio man.. :)

De foto is een beetje licht door de flits, dus de bruine waas is een beetje onduidelijk te zien..maar nu heb je een indruk :)

Groetjes Jaimy

Tara

Hoii,

ikzelf heb een cinnamon geparelde lutino,
het is een cinnamon geparelde lutino aangezien het de enige lutino mutatie is die ik kon krijgen, dus het kon geen andere zijn, het probleem is echter, ik zie dat cinnamon er praktisch echt niet in, maar het zit er wel in, dus ik denk dat het ook maar moeilijk te zien is bij sommigen.

Groetjes, Tara

Jaimy_en_Viggo

dan kan het toch ook gewoon een lutino geparelde zijn?  ???

Tara

Nee daar maak ik geen kans op met dat koppel.

Groetjes.