18 april 2024, 16:47:45

Nog een Valkparkietje?

Gestart door Lucky Charlie, 23 augustus 2005, 14:49:46

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Hallo,

Ik heb voor m'n verjaardag een hele lieve Valkparkiet gekregen. Charlie. Nou vind m'n moeder hem ook heeel leuk en ze zegt dat ze er nog wel eens een valkparkietje bij wil. Charlie is ontzettend tam en krijgt heel graag aandacht. Kun je er dan wel een ander Valkparkietje bij doe? Eén die je nog helemaal zelf tam moet maken? En kunnen ze dan ook samen in 1 kooi? Alvast bedankt.

groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

valkje-jacco

hoi,

Je kan er een valkparkiet bij nemen maar dan moet het wel een week of 6, langer is altijd beter in quarataine zetten,
vanwege ziektes die verspreid kunnen worden.

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

(vergeten) ::) van wat de kooi betreft, hij moet wel groot zijn he ;D
succes

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Tara

Citaat van: Lucky Charlie op 23 augustus 2005, 14:49:46
Hallo,

Ik heb voor m'n verjaardag een hele lieve Valkparkiet gekregen. Charlie. Nou vind m'n moeder hem ook heeel leuk en ze zegt dat ze er nog wel eens een valkparkietje bij wil. Charlie is ontzettend tam en krijgt heel graag aandacht. Kun je er dan wel een ander Valkparkietje bij doe? Eén die je nog helemaal zelf tam moet maken? En kunnen ze dan ook samen in 1 kooi? Alvast bedankt.

groetjes Lutske


Zoals Mitchell al zei, best even apart zetten, voor een tijdje.
Dan nog, als je een valkje neemt die helemaal wild is nog, dat je zelf geheel tam moet maken, neem je best nog een tamelijk jong valkje, en als ik jou was, toch een valkje die gewend is aan mensen want als dit valkje erg schuw is, kan ie jouw ander valkje ook een beetje bang maken.

Het kan ook gewoon fout gaan, of gewoon goed lopen, dat ligt aan de beide karakters van de valkjes. Als jouw valkje graag jouw aandacht krijgt, zal hij vast jaloers zijn als dat ander valkje meer aandacht krijgt van jou dan hijzelf. Dan kan ie agressief doen tegen de andere valk. Maar het kan ook juist ontzettend goed gaan.

Je kan het altijd eens uitzoeken.

Groetjes, Tara

Lucky Charlie

bedankt voor jullie reakties. ik heb hier veel aan. tnx ;)

groetjes Lutske


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora