10 mei 2025, 13:15:44

Geelwang? Of toch niet?

Gestart door Tara, 22 augustus 2005, 15:36:24

« vorige - volgende »

Tara

Hoi,

Cottony lijkt verdacht veel op een geelwang vind ik, haar wangen zijn veel geler dan mijn andere cinnamon geparelde jongen die ik had. Wat denken jullie?

Ze is van 8 juli, heeft wat moeite met de groei, altijd geweest, en ook misvormd pootje, heeft veel meegemaakt dit kanjertje..

En hier even met Seraiyo.

Groetjes, Tara

Lin

Hey,

Ik denk geen geelwang.  :-\

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

ik twijfel, op een foto lijkt de wangvlek meestal oranjer dan in het echt. Is dat bij die van jou  ook zo ?

Marlies

Tara

Hoi Marlies,

je leest idd mijn gedachten, toen ik die foto's maakte, zag die er idd oranjer uit dan in werkelijkheid. Daarmee dat ik even met Seraiyo nam ook, maar 't probleem daar is natuurlijk dat Seraiyo gewoon gepareld is en ik geen cinnamon geparelde valkjes tam heb anders.....

Groetjes, Tara

Tara

23 augustus 2005, 14:32:35 #4 Last Edit: 25 augustus 2005, 16:20:04 by Tara
Niemand?
Zou het toch graag weten.

In elk geval,

dit zou dan komen van een koppel
cinnamon gepareld witmasker split lutino en dus ook geelwang man
gepareld pop

Ik heb er reeds geparelde en cinnamon geparelde en cinnamon gepareld lutino uitgekregen, nu dan ook een cinnamon gepareld geelwang?

Ik ben nu ferm aan het uitzoeken welke factor geelwang het dan zou zijn, waar Sam split voor is, maar ik twijfel toch heel erg, maar haar wangen zijn toch best geel vind ik voor een gewone cinnamon geparelde valk.

Net even gekeken en dit zou het moeten zijn :-\

Ouders:
Vader=Geelwang (single) Witmasker Cinnamon Gepareld split voor {X1:Lutino}
Moeder=Gepareld

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Geelwang (single)  Gepareld split to Witmasker {X1:Cinnamon} {X1:Lutino}
25.0 % Geelwang (single)  Gepareld split to Witmasker {X1:Cinnamon}
25.0 % Gepareld split to Witmasker {X1:Cinnamon} {X1:Lutino}
25.0 % Gepareld split to Witmasker {X1:Cinnamon}

Jonge pop
25.0 % Geelwang (single)  Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker
25.0 % Geelwang (single)  Cinnamon Gepareld split to Witmasker
25.0 % Cinnamon Gepareld Lutino split to Witmasker
25.0 % Cinnamon Gepareld split to Witmasker

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Groetjes, Tara

Tara

Hoii,

nog even wat foto's van Cottony, aangezien het vast nog onduidelijk is?

Wat denken jullie?

Groetjes, Tara

Mandy

Zo te zien is dit een geelwang. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Ik dacht het ook al toen je de eerste foto's toonde was het al iets donkerder geel maar oranje was het echt niet dus ja zeker een geelwang

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sander

Hallo

Dit lijkt me inderdaad ook een geelwang.  Kun je de kwekers van de ouders achterhalen? 
Ik denk dat de man eerder split zal zijn voor geelwang.

Groeten
Sander

Tara

Hoi,

de moeder van dit jong is eigen kweek, dus het zal vast wel door de vader komen, die is geringd, dus ik zou 'm misschien kunnen achterhalen.

Groetjes, Tara

Ps. Dit betekent dat ik dan ook cinnamon geparelde lutino geelwang kan krijgen !!!

Bianca

zet mij maar op de wachtlijst dan, hihihihihi ;) ;D :D

bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Hoi Bianca,

voor een cinnamon geparelde geelwang, of een cinnamon geparelde LUTINO geelwang!!

Jeetje ik ben zo trots!!
Maar 't zal dan wel voor volgend jaar zijn he, nja, de blokken zijn weg.

Ik hoop wel dat ik niet zoveel last heb met de jongen dan zoals dit jaar, met de geelwang, want Cottony heeft ferme groeiachterstand, misvormd pootje, maar dat komt door de spreidpootjes geweest.

Ben wel blij zeg, immens!

Groetjes, Tara

Bianca

lutino uiteraard!

hihihihihi
::)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Sander

Hallo Tara

Je weet niet zeker of je lutino geelwangen kunt krijgen. Hiervoor moeten de splitten beid X1 zijn of X2 . Als de man bijvoorbeeld split X1 lutino X2 geelwang is, kun je er geen lutino's uitkrijgen.

Je ziet wel volgend jaar als je er jongen van hebt!
Mocht je geelwang lutino's kweken zou ik graag iets van je horen, ben namelijk sterk geinteresserd  ;)

Mvg,
Sander

♪ Marlies

Gefeliciteerd met je geelwang, en dat nog geheel onverwachts. Leuke verrasing. ;D ;D

Jammer genoeg liggen bij die van mij de splitten niet bij elkaar. Ik krijg wel geparelde lutino popjes, maar geen lutino geelwangen. :-\