15 mei 2025, 22:34:59

Valkenvlucht

Gestart door Rinske, 21 augustus 2005, 16:49:16

« vorige - volgende »

Rinske

Hoi Monky,

whaahahahaha  ;D best grappig, mijn kat moet er namelijk ook helemaal niks van hebben, zodra de valkjes uit de kooi gaan is zij de eerste die niet weet hoe snel ze weg moet komen.  ;D  af en toe zit ze dan wel voor de kooi, ze vind het dan meer leuk om te zien dan dat ze er wat mee zou doen, want als we dr roepen dan komt ze ook gelijk, ze vind het allemaal prima.  :)
Ach en de kerstversiering, ik vind het ook allemaal wel prima. We zetten idd een paar mooie kaarsen neer en dan komt dat kerstgevoel ook wel. Bij mij op mn werk gaan we ook de hele boel versieren, met kerstboom en alles erop en eraan, dus ook daar komt dat kerstgevoel ook wel goed. :D

He Kirsten,
nou spannend is het zeker, op het moment zijn er toch een aantal zaken wat goed uitgezocht moet worden met de financien. Dit heeft weer te maken met Daan zijn eigen zaak.
Dus duimen met zn allen dat alles rond komt...... ??? best moeilijk hoor, we zijn echt helemaal verliefd op het huisje en nu weten we dus niet echt meer zeker of het allemaal wel door kan gaan.  ??? ???

Hoop binnekort wat meer te weten, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Rinske

Kirsten

Hoi Rinske,

Wat balen dat het nu niet meer zeker is,. Ik duim uiteraard voor jullie, want zo'n droomhuisje hebben jullie gewoon verdiend. Ik hoop dat alles snel rond is.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

heb je vandaag aan de phone gehad maar het zit me toch dwars, ik hoop dat jullie het uiteindelijk toch allemaal voor elkaar krijgen!
Het is iets wat je al zo'n tijd wilt.
Nou ja je snapt me wel denk ik.
Net kon ik niet zo lekker babbelen, maar dit wilde ik toch nog even kwijt. ;)

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi Rinkse,

Is er al meer bekend?,. Ik duim voor jullie

Groetjes
Kirsten

Tess@

Ik Duim mee!!!

Groetjes Tess@

tweety

hoikes

leuke foto's hoor

groetjes tweety

Rinske

Hallo allemaal,

Het heeft weer eventjes geduurd maar hier ben ik dan weer.
Het huis is helaas afgeblazen  :'( :'( :'(
maargoed we denken er niet meer aan en maken er hier nog een leuke tijd van. we hebben al leuke plannetjes om het hier weer een beetje anders te maken, niks drastisch maar net ff anders.

Verder gaat alles prima, lekker druk maar wel leuk. afgelopen vrijdag is Daan zn broertje getrouwd en dat was erg leuk en gezellig en natuurlijk ook weer erg laat. zaterdag was het lekker rustig, alleen mn schoonmoeder is ff langsgeweest alvast voor mn verjaardag. en gister heb ik mn verjaardag alvast voor mn familie gevierd, dus was ook weer erg leuk en gezellig en ook weer erg laat. dus al met al het is pas maandag en ben nu alweer versleten gaaaaap  :P

Dat was het eigenlijk wel weer, met de birdies gaat alles nog steeds hardstikke goed.

Liefs,
Rinske

Kirsten

Hoi Rinkse,

Ik vind het heel sneu voor je en heb echt hard geduimd.
Ik ben blij dat je positief weer doorgaat, ondanks dat het even slikken zal zijn geweest.
Leuk dat jullie iets gaan veranderen in jullie huidige huis, zo wordt het toch weer net iets anders. Doe ik hier ook hoor!. We zijn van de week naar het nieuwe huis van Jan z'n zus en haar vriend gaan kijken,. zo groot,. zo mooi, zoveel ruimte,. grote tuin,. Ik was absoluut jaloers. Totdat ik bestefte dat mijn tijd heus nog wel komt, net als bij jullie. Tot die tijd geniet ik van het feit dat we het verder supergoed hebben en ik erg gelukkig ben,.. dat is namelijk het allerbelangrijkste en nog steeds niet te koop

Groetjes
Kirsten

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

Riny

Hoy Rinske
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Kirsten

Rinske

Hoi hoi

Jeetje wat een mooie kaarten zeg, ik zou willen dat ik dat ook zo kon, ben er nogal onhandig in.  :(

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik jullie ook hele fijn feestdagen en een gelukkig nieuw jaar wens!!!!!! :D

Liefs,
Rinske

Monky

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique