11 mei 2025, 12:40:29

verhaaltje verhuisd???

Gestart door rixtel, 23 augustus 2005, 13:08:12

« vorige - volgende »

rixtel

Hallo allemaal,

Ik had een vraag over mijn twee kakarikies die aanvallen maar nu is mijn verhaaltje eraf. ik heb wel een mailtje van jullie gekregen dat hij ergens anders naar verhuisd is, maar mijn mail deed raar en nu  ben ik het mailtje kwijt. Weet iemand waar ie staat.

Groetjes Marina

Riny

Hoy Marina
Het staat bij andere dieren.
Groetjes Riny :D :D :D

rixtel

Hoi Riny

Bedankt ik was nog steeds op zoek erg he.

Maar ik ben blij dat jij me hebt geholpen.

Groetjes Marina

Karin

23 augustus 2005, 19:27:01 #3 Last Edit: 23 augustus 2005, 19:33:39 by Karin
Let even op waar je je vragen zet Marina, nu zet je weer een berichtje bij spoed die er niet hoort. Ik heb hem dus inmiddels verplaatst naar andere vragen. Spoed is alleen voor spoedeisende vragen, zoals een erg zieke valkparkiet of iets dergelijks. Als iedereen van alles bij spoed zet wat niet spoed is wordt het erg onoverzichtelijk en zullen de echt spoedeisende vragen ondergesneeuwd worden ten koste van de zieke valkjes. Ene... dan hoef je ook niet meer naar je berichtjes te zoeken  als ze meteen goed staan ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

rixtel

Hoi Karin,

Je hebt helemaal gelijk.
Sorry ik zal wat beter opletten.
Ik ben al wel een tijdje lid maar ben toch nog niet zo vaak op het forum geweest vandaar.
Dank je wel dat je mij er effe op hebt gewezen ik zal er op letten.

Groetjes en nogmaals bedankt.
Marina ;)

rixtel

Hoi Karin,

Ik heb nog een vraagje??
Ik heb 2 kakarikies moet ik dan al mijn vragen bij andere dieren zetten???
Ook als ze bij v. ziek zijn of bij een vraag over voeding of huisvesting of wat dan ook?
Want die vraag die ook over het aanvallen had is verplaatst naar andere dieren maar hij kon eigenlijk toch ook onder gedrag staan. Alleen het betreft geen valkjes.

Ik vraag dit maar liever om misverstanden te voorkomen, snap je.  ;)

Groetjes Marina

Karin

Alles onder andere dieren, omdat het geen valkjes zijn, alleen als je echt spoed hebt met een doodzieke kakariki zal niemand je er op aan kijken als je dit bij spoed zet  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

rixtel

Hoi Karin,

Oke daar ben ik blij om, ik dacht al dat het niet zou mogen als ik bang zou zijn als ze echt ziek zijn.

Ik zal er rekening mee houden. ;)

Groetjes en bedankt.

Ik zal inderdaad alleen gebruik maken van spoed als er echt iets ergs is anders zal ik alles onder andere dieren zetten.

Nu is het voor mij tenminste duidelijk, want ik wil de duidelijk van het forum niet verpesten.

Groetjes Marina :D