28 april 2024, 14:59:04

Fotowedstrijd - September '05

Gestart door Ivy, 17 augustus 2005, 12:31:15

« vorige - volgende »

SMULLEN

Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Foto5
Foto6
Foto7
Foto8
Foto9
Foto10
Foto11
Foto12
Foto13
Foto14
Foto15
Foto16

Jacco

Hoi fanmails;

Ik ben net pas lid geworden hier,en heb alle foto's eens bekeken.Zelf zou ik niet kunnen kiezen,ze zijn zó lief en schattig.
Ook de laatste is erg mooi en ik dacht ook effe dat het een worm was.De volgende keer doe ik wel mee!

Liefs Jacco..

Lin

Hey,

Ik dacht dat de stemmen pas aan het einde bekend zou zijn ipv van nu. want nu kan er gezien worden wie hoeveel stemmen heeft. zodat er een grotere kans is op 'vals spelen'

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cobie

Hoi Lin.

Natuurlijk kun je niet valsspelen, je kunt maar 1x stemmen. Ik vind het op deze manier juist erg spannend. Vooral omdat mijn valkje het nog zo slecht niet doet  ;D. Ik kijk wel 3x per dag of hij er stemmen bij heeft gekregen.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Rene

Een heel aardig idee die fotowedstrijd! :D Stuk voor stuk zijn het leuke fotos, maar als ik kijk naar het thema spring er een uit, nr. 8: valkparkiet midden in de bami bak, als dat geen smullen wordt ... :P

Groetjes,

-- Rene

valkje-jacco

hoi,

ik heb op foto 13 gestemd.. omdat ik het zo lief vindt dat ze samen aan het smikkelen zijn aan het trosgierst :)

ships, ik was de fotowedstrijd totaal vereten, wou ok meedoen :( maja volgende maan weer he  ;D

Leuk idee :D

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Lin

Citaat van: Cobie op 14 september 2005, 20:14:01
Hoi Lin.

Natuurlijk kun je niet valsspelen, je kunt maar 1x stemmen. Ik vind het op deze manier juist erg spannend. Vooral omdat mijn valkje het nog zo slecht niet doet  ;D. Ik kijk wel 3x per dag of hij er stemmen bij heeft gekregen.

Groetjes Cobie.


Maar als je weet dat je achter staat dan kan je andere mensen aanmoedigen om te stemmen en anders zou je dat niet weten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Hoi Lin.
Ik denk dat iedereen die hier vrienden heb, ze zowiezo aanmoedigd om voor hem/haar te stemmen.
Ook mag je alleen stemmen als je ingelogd ben en dus echt alleen 1 keer, ik heb ook gekeken als je op een andere computer ben (wat bij valkparkiet van de maand dus wel uitmaakt want daar heb je als het ware 1 stem per pc) maar het is dus echt 1 stem per lid. Dus ik denk dat de kans op valsspelen echt minimaal is.
Het is toch spannend om te kunnen kijken hoe je foto het doet. Ook wil ik voorkomen, dat mensen denken, dat ik stemmen zit te wissen ;D om zo de stemming te beinvloeden ofzo.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra en Cheeky

Wat sneu dat foto 4 nog geen stemmen heeft! Het is best een leuke foto, alleen zie je het valkje helaas van achteren i.p.v. van voren of opzij....!!! Hierbij toch een bonuspunt van mij, want het valkje is zo ijverig met de pelpinda's bezig! Lief! ;)

Groetjes,
Petra

Agnes

hihi,

Ik heb nl. niet op m'n eigen valkje gestemd :-X
Ik vond de andere foto's veeeeeeel mooier.

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Mijn valkje staat er ook tussen maar om op hem te stemmen dat zou niet eerlijk zijn. Het gaat om de mooiste foto. :)

Gerda

Ik heb ook niet op mezelf gestemd!!!

(Maar ik vond mijn eigen foto wel mooi!!)
Maar vond bij het onderwerp smullen foto 13 mooi en goed bij het onderwerp passen.

Groetjes Gerda

Marije


helen

ik heb nog gauw even de foto's bekeken en ik vind foto 8 het mooist.
het zal toch wat zijn dat je eten hebt gekocht en er niet van kan genieten, omdat je valk erin zit te wroeten, Tja, ik vind dat het toppunt van vette pech.
vandaar deze stem van mij.
PS ik hoop wel dat de valk van de eigenaar sorry heeft gezegt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
groet helen en haar valken.

Cobie

Hoi helen.

Nou dat hoeft mijn valk niet te proberen hoor om in mijn eten te gaan staan  ;D. Dan breek ik zijn valkenpootjes  :P.
Oh nee dat kost geld om te spalken bij dokter Feld.
Maar het is een leuke foto ja.

groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Gerda

Hoi Cobie, het is jouw foto, dus jouw valkje hahahaha

................/forumupload/september2005_cobie.jpg

Dus dik gesposord door de chinees!!!

Gerda