16 april 2024, 07:04:52

Fotowedstrijd - September '05

Gestart door Ivy, 17 augustus 2005, 12:31:15

« vorige - volgende »

SMULLEN

Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Foto5
Foto6
Foto7
Foto8
Foto9
Foto10
Foto11
Foto12
Foto13
Foto14
Foto15
Foto16

carco

Foto 14!
Ik vind deze zo'n lief eigenwijs koppie hebben en dan die bak met druiven!
Erg leuk!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Ik heb uiteindelijk toch voor foto 13 gekozen.
Foto 9 vond ik ook heel mooi en scherp maar foto 13 vond ik toch meer bij het thema passen, een echte smulfoto. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

Oh ik wist niet dat het toegestaan was om op je eigen voge te stemmen...........
anders had ik dat ook gedaan natuurlijk! ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

trienke

Er zitten hele leuke foto's tussen. ;)

Groetjes Trienke

Kirsten

Wauw wat zijn er prachtige foto's ingeleverd zeg!
Erg leuk om ze te zien nu,.

Tja heb op m'n eigen mop gestemd,. kan natuurlijk niet maken tegenover haar, dat ze mijn stem niet krijgt ;) :D

Heb genoten, super!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi
Citaat van: Kirsten op 11 september 2005, 15:12:37
Tja heb op m'n eigen mop gestemd,. kan natuurlijk niet maken tegenover haar, dat ze mijn stem niet krijgt ;) :D

Daar heb ik ook een beetje last van. ::).
Zijn hele leuke foto's !!! Ben benieuwd naar de uitslag!

Groet van Ankie

Gerda

Ik had niet op mijn Spikey met stukje druif gestemd, het resultaat is dat hij nu een beetje boos op me is. Ben net in mijn vinger gebeten!!!
:D :D :D

Groetjes Gerda

hippysuus

Jee tis echt moeilijk kiezen zeg...vind nummer 9 ook heel mooi maar ik ga toch voor 16, het laatste valkje. Die heeft zo'n genietende blik in de oogjes :-*

Beetje dom dat ik het nu pas zie....anders had ik ook nog mee kunnen doen...volgende keer beter ;D

Groetjes,
Suus

Roosje

Citaat van: Gerda op 11 september 2005, 11:23:08
Citaat van: Lin op 11 september 2005, 11:21:12
ik zie een voorkeur voor 9 volgens mij weet ik van wie die is... ;D


Ik ook  ;) ;)


Ze heeft ook wel een supercamera zeg, en nog een aardig portie talent ook. Echt prachtig zijn je fotos altijd, Gerda, ben jaloers!

Gerda

Citaat van: Roosje op 11 september 2005, 16:24:25
Citaat van: Gerda op 11 september 2005, 11:23:08
Citaat van: Lin op 11 september 2005, 11:21:12
ik zie een voorkeur voor 9 volgens mij weet ik van wie die is... ;D


Ik ook  ;) ;)

Ze heeft ook wel een supercamera zeg, en nog een aardig portie talent ook. Echt prachtig zijn je fotos altijd, Gerda, ben jaloers!

Hoi Roosje,

Deze foto heb ik genomen met een simpele digitale kamera (3,4 megapixel) en niet met mijn supersonische Nikon. Maar het is vaak een kwestie van geduldig zijn en wachten op goed licht, scherpstellen en schieten  :D :D

Maar ik vind dat met onderwerpen fotograferen niet de mooiste foto moet winnen, maar de foto die het beste bij het onderwerp past en die sfeer het meest weergeeft. Daarom ging ik voor foto's nr 10 en 13. (Uiteindelijk vond ik 13 net iets mooier belicht, dus toen voor 13 gekozen.)

Groetjes Gerda

Roosje

Citaat van: Gerda op 11 september 2005, 16:37:51
Citaat van: Roosje op 11 september 2005, 16:24:25
Citaat van: Gerda op 11 september 2005, 11:23:08
Citaat van: Lin op 11 september 2005, 11:21:12
ik zie een voorkeur voor 9 volgens mij weet ik van wie die is... ;D


Ik ook  ;) ;)

Ze heeft ook wel een supercamera zeg, en nog een aardig portie talent ook. Echt prachtig zijn je fotos altijd, Gerda, ben jaloers!

Hoi Roosje,

Deze foto heb ik genomen met een simpele digitale kamera (3,4 megapixel) en niet met mijn supersonische Nikon. Maar het is vaak een kwestie van geduldig zijn en wachten op goed licht, scherpstellen en schieten  :D :D

Maar ik vind dat met onderwerpen fotograferen niet de mooiste foto moet winnen, maar de foto die het beste bij het onderwerp past en die sfeer het meest weergeeft. Daarom ging ik voor foto's nr 10 en 13. (Uiteindelijk vond ik 13 net iets mooier belicht, dus toen voor 13 gekozen.)

Groetjes Gerda


Wauw...Dan vind ik het nog knapper! Geduld is niet voor mij weggelegd helaas :P

Petra en Cheeky

11 september 2005, 19:17:42 #26 Last Edit: 11 september 2005, 20:05:42 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wat een dilemma zeg, zoveel bijzondere, mooie, lieve, grappige, ondeugende foto's...!

Eigenlijk vind ik dat elke foto iets heel bijzonders heeft. Daarom wil ik graag alle foto's een persoonlijke vermelding geven:

foto 1: pindarommelmakertje, lieve foto!
foto 2: papvalkje van de maand... prachtige foto!
foto 3: kerstige foto... leuke smulfoto, flink bewerkt!
foto 4: pindavalkje, lekker eigenwijs!
foto 5: kattegrasvalkje, leuk kleurrijk!
foto 6: flessevalkje: om bij weg te smelten zo lief!
foto 7: paaseivalkje: heel leuk bewerkt zo, jammer dat het nog geen Pasen is, had je die als kaart kunnen sturen!
foto 8: rijsttafelvalkje: superleuk genomen zo tussen alle gerechten in, lekker eigenwijs!
foto 9: supermodel met smulbekkie, superscherp en prachtig belicht, mijn favoriete foto!
foto 10: melbatoastvalkje: leuke, scherpe, mooie foto!
foto 11: vies snaveltje... , leuke, lieve foto!
foto 12: babypapvalkje..., zoooooo lief!
foto 13: trosgierstsmullertjes, ook weer een superlieve en mooie foto
foto 14: druifjeseter, deze foto vind ik ook iets heel bijzonders hebben, ook door de kleurrijke druiven
foto 15: pizzavalkje: hele leuke foto, die natuurlijk nog leuker was geweest als de doos open was geweest en het beestje in de pizza stond... ;)
foto 16: knoeiknippie! Lieve, leuke foto!

Als je alles goed gelezen hebt, gaat mijn voorkeur dus uit naar foto 9. Reden: Supermooie belichting! Scherpe, kwalitatief hele goede foto! Thema zit volop om de snavel heen!  :)

Maar dat neemt niet weg dat ik ook genoten heb van alle andere foto's!  ;D

Groetjes,
Petra

pis

Hoi allemaal.

Ik ben nu niet thuis maar zit op de comp van mijn broer. Ik had verwacht dat mijn valk meer stemmen zou krijgen  :-\. Maar de wedstrijd duurt nog wel ff. Hij heeft wel de stem van mijn broer gekregen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Nou ik kijk thuis wel weer verder.

Groetjes Cobie.

Riny

hallo allemaal
FOTO 9 geweldig !!!!
groetjes Riny :D :D :D

~Natas~

Hai allemaal,

WAUW zeg er zitten een paar mooie foto's tussen zeg.
Ik kan echt niet kiezen hoor, ze hebben allemaal wat.
Heb ook bepaalde foto nummers waar ik erg zit te twijfelen waar ik op zal kunnen stemmen    namelijk, 2,5,6,11 en 14  ;D
Dus ik denk nog ff na welke het gaat worden.

Groetjes,

Natas