28 maart 2024, 16:34:36

Mickey is niet meer :'(

Gestart door sweetfuzzy, 16 augustus 2005, 09:00:04

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Hallo,

Mijn valkparkiet is vannacht overleden.:'( Hij had gisteren hele rare ontlasting. Heel donker en dik. ??? Vandaag wilde ik daarmee naar de dierenarts gaan. Zo waren er meer dingen die niet helemaal klopten. Hij had beestjes door zijn veren zitten (vlooien?) en hij had gisteren een volle krop en at bijna niet. Vanmorgen lag Micky dood in zijn kooi. Mijn man en ik willen allebei een nieuwe dus we gaan er vanmiidaag waarschijnlijk eentje kopen. Mickey heb ik begraven bij zijn vriendje Billy die vorige week ook is overleden :'(

Groetjes SweetFuzzy

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Marianne

Hoi Sweetfuzzy,

Heel veel sterkte met het verlies van je valkje.
Ik raad je aan om de kooi en speeltjes even te ontsmetten voordat je een nieuw valkje in de kooi zet.(dettol)
Veel succes met het kopen van een nieuw valkje en sterkte met het verlies van Mickey.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

sweetfuzzy

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Riny

Hallo Sweetfuzzy
Wat een pech zeg.
Hoe oud waren Micky en Billy?
Ik hoop dat je succes hebt met de aankoop van je nieuwe valkje.
En ik zou zeker doen wat Marianne zegt want het is wel al te toevallig 2 dood.
Groetjes en sterkte Riny :'( :'( :'(

sweetfuzzy

Ze waren beide ongeveer 7 weken
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Roosje

He? Wat zonde zeg! Misschien kan je nog terug naar de winkel/kweker met dit verhaal, bij een winkel heb je zeker garantie...Niet dat dat veel helpt tegen het verdriet ...:( Sterkte...

sweetfuzzy

We kregeb het aanbod om een nieuwe van de kweker te krijgen maar ik durf dat nu niet meer.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Peter

Hallo,

Jammer dat je valkjes er niet meer zijn en dat je maar zo kort van hebt kunnen genieten.

Hele donkere ontlasting wijst vaak op zelfvertering. Met een leeftijd van 7 weken eten ze nog niet altijd voldoende zelfstandig. Waarschijnlijk aten de jongen nog niet genoeg zelf. Het komt vaker voor.

Groetjes,
Peter

trienke

wat jammer nou, vorige week billy en nu mickey wat een pech zeg.

Ik wens je veel succes met je nieuwe valkparkiet

groetjes Trienke

eer

hoi heel veel sterkte met het verlies van je valkje. ik weet wat het is heb mijn micky vorige week ook verloren . hoop dat je met je nieuwe valkje meer geluk hebt groetjes erika