18 april 2024, 05:57:38

Heeft iemand leuke fluitdeuntjes?

Gestart door Leekje, 15 augustus 2005, 11:49:38

« vorige - volgende »

Lin

mm geen idee hoe je iets omzet. Mijn fluitdeuntjes zijn WAV. maar volgens mij kan je dat niet branden.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Miranda,

Ik download melodietjes die ik leuk vind gewoon via een downloadprogramma en zet ze dan op cd. Dus via Bearshare, Limewire enz enz.
Ik heb nu een cd met de vogeltjesdans, peppie en kokkie, de vlooienmars en calimero.
Nu wil ik de A-team ook nog hebben en iets met Aanvaaallen.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mira710

Ik moet me daar nog eens meer in gaan verdiepen want dat gaat mijn pet net te boven.
Zet nu geregeld de liedjes op via de laptop, is wel leuk om te zien hoe ze daarop reageren. Paar dagen geleden hoorde ik ze fluiten maar toen ik de kamer binnenkwam was het stil.
Ik heb ze wel door......  ;)

Groetjes van Miranda

poehbeer19

hoi lin,

je zelf ingefloten deuntjes/melodietjes doen het bij mij niet. weet je hoe dat kan komen?

groetjes marcella

Lin

sorry dat ik zo laat reageer maar zit midden in een verhuizing. Ik heb geen idee waarom ze het niet doen. Had ik ze gemaild naar je? Stuur me anders een IM dat zie ik meteen dan als je nog wat wil weten.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke


p2

hallo ik heb een valkparkiet en hij heet p2 onze eerste vogel hete pino vandaar maar waar hij bevoorbeeld vrolijk van word en ze best doet om mee te fluiten is het nummer van calimero heb gewoon opgezocht bij lime wire geweldig en heb veel vogelgeluiden bij valkparkiet.com gehaald daar staan ook onwijs leuke filmpjes die zet ik ongeveer 3 keer per dag op hij doet de gekste geluiden na denk ook dat het wel helpt
hoop dat je er wat aan hebt
vriendelijke groet
bianca

Mira710

Helaas lukt het niet meer om de deuntjes af te spelen.
Wat ik wel goed merk is dat Stan mn deuntjes overneemt die gefloten worden zoals bouwvakkersdeuntje.
Heeft misschien iemand verschillende deuntjes op een cd staan en zou ik die dan (tegen betaling) mogen overnemen.
Ik hoor het wel als iemand iets heeft.
Alvast bedankt,

Groetjes van Miranda

Lin

Kan je die andere ook niet meer spelen die in dit onderwerp zijn aangegeven?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mira710

Nee, helaas lukt het niet.
Voorheen speelde ik deze af op de laptop maar deze is nu al een tijdje kapot. Op de computer die ik nu gebruikt lukt het niet om ze af te spelen.
Stan kan al bouwvakkersfluitje en mijn telefoon.
Was bezig met het deuntje van Oliver maar nu hij het niet meer hoort doet hij dat ook niet meer na. Hij deed eerst het eerste stukje.
Misschien omdat dit een oudere computer is dat ik een bepaald bestand mis of zo.
Als iemand raad weet, dat is van harte welkom.

Groetjes van Miranda

Lin

even omhoog halen voor de geinteresseerde..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)